Może czas na zestawienie i frekwencje w pociągach na wooodstock
Lepiej przemilczeć te składy,bo w niedziele jechałem częścią Gorzowską Galaxisa i w Warszawie sporo osób wsiadało już na Woodstock i jedynie co mi przychodzi na myśl to określenie BANDA IDIOTÓW,bo inaczej nie można tego nazwać,syf w przedziałach po ich wyjściu w Krzyżu ogromny,co postój to otwierali drzwi i konduktorzy z czoła pociągu musieli zapieprzać na tył aby pozamykać drzwi a skład miał 16 wagonów,także dreptania było i opóźnienie z tego względu,o paleniu fajek w przedziałach to już nie wspominam bo to normalka była przez całą droge.Podstawić wagony towarowe i niech tam sobie robią co chcą.
Witam właśnie zakupiłem bilet na pendolino z Bielska Białej do Dzialdowa na godzinę 5.44 proszę mi powiedzieć czy wagon nr 5 miejsce nr 16 to będę jechał tyłem do kierunku jazdy czy normalnie przodem może ktoś ma i formacje
06.08.2016
1. IC 68153 Bryza Wrocław Główny - Świnoujście
EPO7-1027 + B + B + B + rest + A. W klasie 2 frekwencja ponad 100%, kilkanaście osób na korytarzu, natomiast w 1kl. ok. 90%
2. TLK 68154 Światowid Świnoujście - Wrocław Główny
EP07-410 + B + B + B + A + B + B. Frekwencja zróżnicowana, w granicach 35-75%, średnio 50%. 1 klasa - 66%
3. TLK 77102 Gałczyński Zielona Góra - Lublin
EPO7-201 + B + B + A. kl.2 75%, kl.1 ok.15%
07.08.16r.
1. TLK 71102 Warta Zielona Góra - Warszawa Wschodnia
EPO9-018 + B + B + B + B/A + B. Do Poznania przyjechało maksymalnie 20 osób, pełno pustych przedziałów. W końcu niedzielny poranek robi swoje. Frekwencja zróżnicowana, za Sohaczewem w kl. 2 20-50%, średnio 35%, kl. 1 - 4 osoby
2. TLK 53104 Staszic Bydgoszcz Główna - Lublin/Zagórz
EP07 + A* + A* (Do Zagórza) + A* + A* + B + A (odczepiane w Lublinie). A* oczywiście oznacza zdeklasowany wagon 1kl na 2kl. Frekwencja zróżnicowana, od 5%-60%, średnio 50%, kl. 1 6 osób. Natomiast za Lublinem w 2 wagonach frekwencja średnia, 50%
3. IC 3608 Wyspiański Przemyśl/Zamość - Wrocław Główny
EU07-421 (W Krakowie zmiana loka) + B + B + B + B + B + rest + A (z Przemyśla) + B + A* (z Zamościa). A* oznacza zdeklasowany wagon kl.1 na kl.2 Frekwencja w wagonach z Przemyśla w granicach 65-90%, średnio 80%, kl. 1 6 osób. Natomiast w wagonach z Zamościa frekwencja w granicach 60%
Dzisiejsze składy IC z Katowic do Gdyni "Chemik" i do Lublina "Rożdzieński" także na wagonach.
Zestawienia bardzo przeciętne, głównie wagony 111a i 112a, ale też widziałem Z2A jako 1 klasa na Rozdzieńskim.
[ Dodano: 15-10-2016, 12:41 ]
15.10, Katowice,
IC Szkuner do Kołobrzegu - 1, bar, 6 x 2 klasa, w tym dwie bezprzedziałowe dwójki,
TLK Skarbek do Warszawy - 6 x 2 klasa i 1 x 1 klasa
TLK Szyndzielnia do Poznania - 2, 2, 1, 2
EC Polonia do Wiednia - 154a, Z2b, 136a, restaur, Z2a
Kilka składów z dzisiejszego wieczora, stacja Warszawa Centralna:
1. IC "Orzeszkowa" Jelenia Góra-Białystok, którym miałem okazję wracać z Wrocławia: ED161-004, od Wrocławia już ponad 100% frekwencji, a "im dalej w las tym więcej drzew" jak mówi stare, ludowe przysłowie. W Sieradzu, Łodzi ciężko się było przecisnać, a pod samą Warszawą to i oddychać. Miesiąc temu wracałem tym składem z Jeleniej Góry, też w niedzielę i taka sama sytuacja. Oj, przydałaby się w niedzielę druga jednostka:-)
Do Warszawy opóźnienie 25 minut.
2. IC "Orłowicz" Kraków Gł.-Olsztyn Gł, który oczekiwał na "Orzeszkową" na dworcu centralnym z powodu skomunikowania. ED160-013, frekwencja bardzo ładna jak na niedzielny późny wieczór w kierunku Olsztyna. Około 70%.
3. TLK "RataJ" do Gdyni, również został skomunikowany z IC "Orzeszkowa". EP09-011 + B(IC) + B(IC) + A(IC) + B(IC) + 111Arow + B(IC) + B(IC). Frekwencja spokojnie około 70%.
4. IC "Mazury" Olsztyn Gł.-Łódź Fabryczna, ED160-009, klasa 1 - 3 osoby, klasa 2 bardzo ładnie, 80-90%.
5. TLK "Hańcza" Suwałki/Grodno-Kraków Gł. EP08-008 + 111Ainw. + B(IC) + A(IC) + 609A + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC) + B(IC). Około 70-80% frekwencja, trzy ostatnie wagony w relacji Białystok-Kraków Gł. Stan wagonów niestety pozostawia wiele do życzenia.
6. IC "Brda" do Bydgoszczy Gł. ED160-001, klasa 1 - 4 pasażerów, klasa 2 - ok. 50%.
7. IC "Neptun" z Gdyni Gł. EP07-1050 + 152Aa + 136A-IC3 + 111Arow + 111Arow + 111Arow + 111Arow + B(IC) + 140A (zdeklasowany wagon) + Z2B (wagon niedostępny dla podróżnych). Opóźnienie 25 minut, zapewne przez EP07 na czele. Frekwencja bardzo wysoka.
8. EIC "Tatry" z Zakopanego: EP09-042 + 139A + XB + 136A-IC6 + 111Arow + 111Arow + 111Arow + Z2A (zdeklasowany) + Z2A (zdeklasowany). Dużo ludzi, ale bez jakiegoś dramatu.
9. TLK "'Gałczyński" ze Szczecina i Zielonej Góry do Lublina: EP07-517 + wagony ze Szczecina: B(IC) + A(IC) + B(IC) + B(IC) + 111Ainw. + 111Arow + wagony z Zielonej Góry: B(IC) + B(IC) + B(IC). Frekwencję w niedzielę w tym pociągu to trzeba w tysiącach podawać, bo na pewno nie w setkach. Na peronie zrobił się zator.
Bardzo słabe wzmocnienie jak na niedzielę, mam nadzieję, że to jednorazowy wybryk spowodowany pierwszym dniem obowiązywania nowego rozkładu jazdy. Do tej pory przynajmniej ze 4 wagony więcej jechały w niedzielę.
Zaskakuje brak wagonu 1 klasy w części z Zielonej Góry.
10. EIC "Podkowiński" ze Szczecina: EP09-031 + 156A + 170A + 159A + 159A + 159A + 111Arow + 159A (wagon niedostępny dla podróżnych). Frekwencja również bardzo duża. Brak wagonu restauracyjnego!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum