Przez Boguszowy już po zgrzanych torach w "dwójce", tor nr 1 na razie nie ruszany.
Od Żarowa do Imbramowic po torze nr 1 , wszystkie stare słupy zdemontowane, trwa palowanie pod nowe. Od strony Imbramowic wybierają tłuczeń z toru, składują go w okolicach cięcia (złomowania) lokomotyw. A za nimi ściągają tor i wybierają podtorze, a następnie rozwijają geowłókninę ( łącznie ok. 2 km).
Od Smolca do Świebodzkiego cisza, było odwołanie od wyboru wykonawcy.
Tak swoją drogą znów mści się likwidacja trzeciej (drewnianej) krawędzi w Boguszowie Centralnym. I będzie się mścić przy każdym remoncie toru 2 między BG a Wałbrzychem, bo od BGZ do WG5 jednotor bez mijanki, a wcześniej w takiej sytuacji dopiero w BG zaczynał się jednotor. Pasażerskie zjeżdżały na tor 4 i stamtąd zabierały ludzi. Konstrukcja rozjazdu w BG nie pozwala na zjazd z toru 2 na 1 w kierunku Wałbrzycha, to można zrobić tylko z toru 4.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
W Marciszowie odcięto już wyjazd na linie nr 302 w kierunku Bolkowa, ograniczono też znacznie układ torowy związany z częścią torowisk znajdujących się bliżej budynku dworca. Wyjazd na Wojcieszów będzie możliwy tylko przecinając linie 274 (z torów 1,2,4,6), choć dawniej można było wyjechać "bezkolizyjnie" np. z toru nr 7. Pojawiły się: nowy semafor wjazdowy od strony linii z Wojcieszowa i odnosząca się do niego jednokomorowa tarcza ostrzegawcza.
W Ciechanowicach trwają prace przy peronie nr 2.
Marciszów_(1).jpg Marciszów widok w stronę Sędzisławia i na odcięty wyjazd do Bolkowa (linia 302)
Plik ściągnięto 103 raz(y) 173.46 KB
Marciszów_(2).jpg Marciszów - widok w stronę Jeleniej Góry
Plik ściągnięto 107 raz(y) 154.72 KB
Obraz 081.jpg Semafor wjazdowy do Marciszowa od strony linii 312 z Wojcieszowa
Plik ściągnięto 57 raz(y) 118.66 KB
Imbramowice.jpg Imbramowice - zaplecze budowy
Plik ściągnięto 44 raz(y) 237.96 KB
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Ukazał się przetarg na wykonanie zabudowy przejazdów kat. C w lokalizacjach 92,5 km 95,7 km 100,1 km tam gdzie teraz są ograniczenia prędkości dwa do 80km/h i jedno do 90km/h . Te w lokalizacji 92,5km i 100,1km przystosowane do prędkości 120km/h, 95,7 km do prędkości 100km/h ( łuk toru ), widać w przyszłości będzie podniesienie prędkości na tym szlaku, termin wykonania połowa grudnia tego roku. Wygląda,że od grudniowej zmiany rozkładu jazdy będzie 100 km/h (ciągłe) Marciszów- Boguszów Gorce, 19 km toru.
Od Smolca do Świebodzkiego tor nr 2 zamknięty, sieć trakcyjna ściągnięta ( tam gdzie miała być) częściowo powbijane pale pod nowe słupy.
[ Dodano: 03-09-2016, 10:54 ]
W Janowicach Wielkich, Ciechanowicach i Marciszowie kończą perony przy torze nr 2, niedługo wróci ruch dwutorowy na tym odcinku. Od jutra wygląda na to, że wstawią ograniczenia stałe ( tor1- 60km/h, tor2-70km/h, po 100 metrów każde) na wysokości wjazdu do Marciszowa od strony Sędzisława.
Od Boguszowa Wschodniego do Boguszowa Centralnego (wraz ze stacją), tor nr 1 zgrzany, dalej na razie nie ruszane, poprawiali coś w "dwójce" pomiędzy Boguszowem, a Zachodnim.
Od strony Żarowa na długości ok. 2 km sieć już wisi, przy Imbramowicach kończą układanie rozebranego toru.
Na odcinku od Smolca do Świebodzkiego trwa wycinanie krzaków przy torze nr 2, montują nowe słupy, na długości stacji Wrocław Zachodni też są powbijane pale, a pod AOW jest zmagazynowanych sporo nowych bramek ( baza Trakcji).
A ktoś wie dlaczego przed Smolcem tor jest poprowadzony zygzakiem? Bez niego było by z 15 km prostej, to na zdjęciu z koparką.
DSCN4880.JPG Wr. Zachodni. Tor w kierunku na Gądów wykorzystywany jest jako mijanka.
Czystej stówki pomiędzy Marciszowem, a Sedzisławiem chyba póki co nie będzie.
Od wczoraj pojawiły się ograniczenia prędkości w km 103,7-103,8 w obu torach
ze względu na ich stan techniczny. Jedno do 60 km/h, a drugie do 70 km/h.
Patrząc od strony Żarowa na torze nr 2 nowa sieć jest już rozwieszona tak
mniej więcej do okolic bocznicy do Elektroluxu. Na dalszym odcinku prace
trwają, a w Imbramowicach pojawiły się już ścianki nowego peronu.
Na odcinku Wrocław Zachodni-Smolec w torze nr 2 stara sieć jest już zdjęta,
i zaczynają pojawiać się pierwszy konstrukcje wsporcze (słupy) nowej sieci trakcyjnej.
arów-Imbramowice_(1).jpg Żarów-Imbramowice (1)
Plik ściągnięto 25 raz(y) 183.18 KB
arów-Imbramowice_(2).jpg Żarów-Imbramowice (2)
Plik ściągnięto 16 raz(y) 167.6 KB
arów-Imbramowice_(3).jpg Żarów-Imbramowice (3)
Plik ściągnięto 18 raz(y) 181.79 KB
arów-Imbramowice_(4).jpg Żarów-Imbramowice (4)
Plik ściągnięto 22 raz(y) 213.93 KB
Wjazd_do_Imbramowic.jpg Wjazd od Imbramowic
Plik ściągnięto 30 raz(y) 226.72 KB
Smolec.jpg Smolec
Plik ściągnięto 22 raz(y) 174.61 KB
Imbramowice.jpg Imbramowice
Plik ściągnięto 23 raz(y) 236.06 KB
Imbramowice_(1).jpg Imbramowice_(1)
Plik ściągnięto 26 raz(y) 189.83 KB
Wrocław_Zachodni.jpg Wrocław Zachodni, Dart czeka na wolny szlak do Smolca
Tor nr 2 od Wałbrzycha Głównego do Wałbrzycha Miasto zamknięty, w torze stacyjnym na Fabrycznym zgrzewają tor, a w kierunku do Głównego Energetyka wymienia linę nośną.
Całkiem niedawno IZ Wałbrzych ogłosił przetarg na rozbiórkę dwóch obiektów budowlanych. Jednym z nich jest budynek strażnicy przejazdowej nr 11 zlokalizowanej w km 113,252 stacji PKP Janowice Wielkie.
Załączam zdjęcie istniejącego jeszcze budynku oraz kilka innych fotek przedstawiających aktualną sytuacje na linii: z Marciszowa, Ciechanowic, Janowic Wielkich i odcinka Imbramowice-Żarów.
Janowice Wielkie_(1).jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 212.08 KB
Janowice Wielkie.jpg
Plik ściągnięto 35 raz(y) 215.45 KB
Imbramowice.jpg
Plik ściągnięto 25 raz(y) 178.5 KB
Imbramowice-Żarów_(1).jpg
Plik ściągnięto 21 raz(y) 221.78 KB
Imbramowice-Żarów_(2).jpg
Plik ściągnięto 18 raz(y) 171.25 KB
Imbramowice-Żarów_(3).jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 167.41 KB
Imbramowice-Żarów_(4).jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 177.81 KB
Ciechanowice.jpg
Plik ściągnięto 43 raz(y) 183.45 KB
Ciechanowice_(1).jpg
Plik ściągnięto 35 raz(y) 195.04 KB
Marciszów_1.jpg Marciszów widok w stronę Jeleniej Góry
Plik ściągnięto 40 raz(y) 145.17 KB
_________________ www.kolkry.eu - Kolej na Śląsku Kamiennogórskim
Powoli dobiega końca modernizacja stacji Marciszów.
Peron 3 został już niemal skończony, pojawiły się niewidziane tu od lat takie elementy jak ławki peronowe, czy kosze na śmieci.
Trwają jeszcze prace przy świeżo ułożonych torach nr.3 i 4, trwa ponowne układanie starej kostki brukowej na peronie nr.2
Z terenu stacji zniknęły już wszystkie stare semafory świetlne, które zostały zastąpione przez nowe (z wyjątkiem tych stojących przy torach nr.5 i 7)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum