Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Następny
Elektryfikacja linii do Zgorzelca
Autor Wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 22-09-2016, 00:03    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec, w małym ruchu przygranicznym tak, niemniej elektryfikacja przez granicę umożliwia uruchomienie połączeń międzynarodowych tą drogą przez PKP IC (np. dwa dawne połączenia Warszawa - Drezno czy Kraków - Frankfurt nad Menem). Pytanie czy nasza husaria (EU44) to dwusystemówki.

[ Dodano: 22-09-2016, 00:10 ]
EDIT: jeśli tylko Husarze mają niemiecką homologację, to mogłyby tamtędy śmigać, bo to czterosystemowce.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

JanuszJG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2015
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 22-09-2016, 07:56    Odpowiedz z cytatem

EU07-469 napisał/a:
Rozkładowiec, w małym ruchu przygranicznym tak, niemniej elektryfikacja przez granicę umożliwia uruchomienie połączeń międzynarodowych tą drogą przez PKP IC (np. dwa dawne połączenia Warszawa - Drezno czy Kraków - Frankfurt nad Menem). Pytanie czy nasza husaria (EU44) to dwusystemówki.

[ Dodano: 22-09-2016, 00:10 ]
EDIT: jeśli tylko Husarze mają niemiecką homologację, to mogłyby tamtędy śmigać, bo to czterosystemowce.


Wszystkie EU44 będące we flocie PKP InterCity są czterosystemowe, ponieważ posiadają napięcie AC 1,5 kV oraz 3kV i napięcie DC 15kV oraz 25 kV, ale nie posiadają niemieckiej homologacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 22-09-2016, 09:12    Odpowiedz z cytatem

Znaczy to że w głąb Niemiec nie wjadą, ale do Görlitz już tak i tam będzie można ją zmienić.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

brambor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008
Skąd: ZS

PostWysłany: 22-09-2016, 11:19    Odpowiedz z cytatem

JanuszJG napisał/a:

Wszystkie EU44 będące we flocie PKP InterCity są czterosystemowe, ponieważ posiadają napięcie AC 1,5 kV oraz 3kV i napięcie DC 15kV oraz 25 kV, ale nie posiadają niemieckiej homologacji.


To czemu w takim razie jeżdżą do Berlina z BWE i BGE?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bert Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 22-09-2016, 11:22    Odpowiedz z cytatem

Wasze marzenia o uruchomieniu pociągów kursujacych w głąb Niemiec,nie znajdują ujścia w rzeczywistości.Niemcy odchodzaod uruchamiania pociagow zlozonych z wagonów.

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-09-2016, 18:18    Odpowiedz z cytatem

Żadnych pociągów międzynarodowych obsługiwanych przez IC na tej linii nie będzie (może poza Berlinem, ale to przez Horkę). Będą co najwyżej pociągi regionalne w ruchu przygranicznym, ale jeśli po elektryfikacji linii Drezno - Goerlitz zmiana napięcia będzie się odbywać na moście, to przez granicę będą jeździć co najwyżej jakieś wahadłowe SZT, a pociągi Wrocław - Drezno znikną na dobre...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 22-09-2016, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Moge ktos wytlumaczic po co DB skasowala z ruchu klase 180 (Szkoda) jezeli mogla smigac Horka - Boleslawiec?

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

brambor Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2008
Skąd: ZS

PostWysłany: 23-09-2016, 12:24    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Żadnych pociągów międzynarodowych obsługiwanych przez IC na tej linii nie będzie (może poza Berlinem, ale to przez Horkę).


Przez Hoyerswedrę?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 23-09-2016, 13:11    Odpowiedz z cytatem

brambor napisał/a:
Przez Hoyerswedrę?


Łącznicą w Horce na północ i dalej standardowo przez Chociebuż.

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Torczes Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Lut 2012

PostWysłany: 23-09-2016, 15:17    Odpowiedz z cytatem

Między Horką a Cottbus nie ma druta a Niemcy elektryfikują odcinek z Horki do Hoyerswedry.Więc znowu będzie potrzebny diesel na Horka-Cottbus lub pociąg będzie jechał całkiem zygzakiem i napewno nie da rady w 3 godziny dojechać do Berlina.Nawet teraz jeśli most byłby już oddany do użytku i puszczonoby szynobus rozpędzający się do 160 km/h to przejazd pomiędzy Wrocławiem Głównym a Berlinem Lichtenberg jadąc przez Horke i Cottbus wyniósłby ok. 3.20-3.30.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 24-09-2016, 21:42    Odpowiedz z cytatem

A co Was te Niemcy tak interesują?! Mowa jest o elektryfikacji linii kolejowej do Zgorzelca, nie do Niemiec. Elektryfikacja linii Węgliniec - Zgorzelec ma służyć Polakom a nie Niemcom. Mieszkańców naszego regionu interesuje usprawnienie ruchu pasażerskiego w komunikacji regionalnej na trasie Zgorzelec - Wrocław, a nie w komunikacji międzynarodowej do Drezna i Berlina. Interesuje nas szybkie, bezpośrednie połączenie kolejowe z Wrocławiem (Impulsy KD) i ewentualnie przywrócenie bezpośredniego połączenia PKP IC do Warszawy i Krakowa. Elektryfikacja linii to umożliwi. A Niemcy? Co nas Niemcy obchodzą?

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Jaro96 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Mar 2016
Skąd: Lubań

PostWysłany: 30-09-2016, 20:16    Odpowiedz z cytatem

Ja tu widzę że trakcja nad linią Jelenia Góra-Lubań się marnuje. To przy okazji prowadzenia trakcji na linii Wegliniec-Zgorzelec i Lubań-Zgorzelec to wreście druty między JG-Lubań będą użyteczne. Niemcami nie potrzebnie się interesujmy. Przecież wkrótce po eletryfikacji bedzie EZT do Wrocławia. Ludzie na tym skorzystają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 08-10-2016, 08:44    Odpowiedz z cytatem

Zupelnie niezgadam sie s wami bo po zakonczeniu siece trakcijnej Horka - Węgliniec bede gotowa siec trakcijna Praha - Dresden - Zgorzelec - Wroclaw i to juz troche iny level. Czi uwazate wsitki Czechy, Niemci mame w dupie?

[ Dodano: 08-10-2016, 08:55 ]
Torczes Berlin - Dreden w budowie juz remont do przedkm kosczi 200 km / godzinie mojim zdaniem Węgliniec- Horka - Elsterwerda (Dresden) - Berlin bede za szybko!

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kaja805
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-10-2016, 09:08   

"Wróble ćwierkają": w związku z tym, że Niemcy nie wyrażają zgody na doprowadzenie druta do Görlitz elektryfikacja odcinka Lubań - Zgorzelec może nie dojść do skutku. Na ile jest to realny scenariusz pewnie okaże się niebawem.
Powrót do góry

Gaspares Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Mar 2008
Skąd: Wrocław / Zgorzelec

PostWysłany: 25-10-2016, 08:22    Odpowiedz z cytatem

W tym przypadku oglądanie się PLKi na stronę niemiecką to akurat idiotyzm, bo przez ich brak dobrej woli, będzie cierpiał krajowy pasażer na krajowym odcinku.

_________________
W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 16 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 14, 15, 16  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl