Wieczorny pociąg z Drezna do Wrocławia nie dość, że opóźniony 40 minut to jeszcze na pojedynczym Desiro. KD mają szczęście, że dziś nie niedziela, bo jazdy na dachu pociągu w Polsce jeszcze się nie praktykuje. Swoją drogą jeden szynobus w 3-godzinnym przedziale czasowym, na najbardziej obleganej linii na Dolnym Śląsku to nawet nie skandal. To głupota do kwadratu! I beton. Beatrycze sugerowała, żeby wydłużyć jedną wieczorną parę Impulsów do/z Bolesławca, która odciążyłaby zapchane Desira do/z Drezna, ale nikt jej nie posłuchał. Więc przypominam ku rozwadze:
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Dziś, tj. 30 maja 2016r. stałem na stacji Mrozów i ukazał naszym oczom tako Impuls 31WE-023 zamiast niemieckiego Desiro w relacji 5791/69000. I jeszcze w dodatku impuls jechał 110-120km/h i wlókł niemiłosiernie i zaraz przed przejazdem kolejowym ma Średzkiej zatrzymał na minutę i jeszcze tego wlókł 20-30km/h. Co to ma być?! Niech w końcu szybko naprawią te SRK! Na E30 powinny już Impulsy jeździć ponad 160km/h i bez odstania przez kilka minut na każdych stacjach!
Dziś, tj. 30 maja 2016r. stałem na stacji Mrozów i ukazał naszym oczom tako Impuls 31WE-023 zamiast niemieckiego Desiro w relacji 5791/69000.
To jest chyba właśnie raczej dowód na udolność Kolei Dolnośląskich. Puszczenie pojemnego impulsa jest chyba dobrym pomysłem. Lepiej się kisić w jednym desirze lub w ogóle nie pojechać?
Robcio napisał/a:
I jeszcze w dodatku impuls jechał 110-120km/h i wlóił niemiłosiernie
Ale jakim cudem pociąg ma jechać szybciej, skoro "dreźniaki" są rozkładowo wytrasowane na 120 km/h? Takie są przepisy na sieci PLK i nawet gdyby w planie desira jechało pendolino to by się nie rozpędziło ponad 120 km/h.
Robcio napisał/a:
i zaraz przed przejazdem kolejowym ma Średzkiej zatrzymał na minutę i jeszcze tego wlókł 20-30km/h. Co to ma być?! Niech w końcu szybko naprawią te SRK!
To ma też być nieudolność ze strony Kolei Dolnośląskich, tak jaki jest tytuł wątku?
Robcio napisał/a:
Na E30 powinny już Impulsy jeździć ponad 160km/h
To zdanie najlepiej podsumowuje merytorykę Pańskiego postu
Dziś, tj. 30 maja 2016r. stałem na stacji Mrozów i ukazał naszym oczom tako Impuls 31WE-023 zamiast niemieckiego Desiro w relacji 5791/69000.
To jest chyba właśnie raczej dowód na udolność Kolei Dolnośląskich. Puszczenie pojemnego impulsa jest chyba dobrym pomysłem. Lepiej się kisić w jednym desirze lub w ogóle nie pojechać?
Na tym kursie planowo jeżdżą dwa Desira, co w kwestii pojemności składu odpowiada jednemu Impulsowi 31We. Jeśli z przyczyn technicznych miało jechać jedno Desiro to KD dobrze zrobiły, że w zamian puściły Impulsa. Ten pociąg zawsze jest zatłoczony.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Gdzie tu widzisz pole do popisu dla PIP-u - konkret jakie przepisy kp zostały Twoim zdaniem naruszone? Co do tego ma Biedroń?
Nie rozumiem ale jeżeli dla Ciebie upaćkany kondi jednocześnie sprzedający bilet, przeżuwający bułkę i zapijający herbatą oraz uzależniający cenę biletu od Twoich poglądów politycznych/religijnych czy kulinarnych to norma to ja wolę do Biedronia. A dodatkowo to w PL nie ma przymusu pracy, więc jeżeli Tobie to nie odpowiada to zmień pracodawcę.
_________________ Idę prosto, to jest powód do troski. Idę prosto, mam w dupie obie wasze Polski
Mi też wydaje się, że tego typu standardy to absolutne podstawy i niezbędne minimum przy obsłudze Klienta. Jeśli takie standardy nie funkcjonowały wcześniej w spółkach kolejowych i nie są dla pracowników oczywiste to jest to przerażające.
Warto zapoznać się ze standardami obsługi klientów w innych branżach, a przekonasz się jakie są wymagania w innych obszarach gospodarki.
Właśnie jadę ostatnim "Dreznem" do Wrocławia i skład został rozłączony w Görlitz, czy w rozkładzie jest pojedyńcze desiro? Bo oczywiście od Zgorzelca ludzie stoją w związku z końcem długiego weekendu (frekwencja przez granicę po rozłączeniu 100%)
[ Dodano: 16-08-2016, 10:49 ]
Dodam tylko, że od Bolesławca nie wpuszczano podróżnych do pociągu z powodu braku miejsca i kierowano ich na opóźnioną Dolinę Bobru, która jechała faktycznie tuż za nami, bo we Wrocławiu gdy byłem pod zegarem zapowiadali jej wjazd
Piotr Rachwalski i Katarzyna Odrowska ze Słupskiej Powiatowej Kolei Drezynowej mieli do rozwiązania problem braku miejsc podczas III Pomorskiego Pikniku Drezynowego w Bronowie
Prezes KD decyzją władz UMWD otrzymał nagrodę roczną w wysokości dwóch miesięcznych pensji, czyli ok. 40 000 zł. Słusznie czy niesłusznie waszym zdaniem?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, biorąc pod uwagę, że poprzednia prezes KD za główny cel postawiła sobie nieudolną walkę z poprzednim zarządem (chodzi o "ryflaki" - przegrane sprawy w sądach) oraz z naszym forum, które o tym pisało (też przegrana sprawa w sądzie), a obecny prezes zajął się sprzątaniem po poprzedniczce i zamiast o sobie myśli też o pasażerach to tej nagrody prezesowi Rachwalskiemu nie ma co żałować. Aczkolwiek muszę podkreślić, że jestem przeciwniczką rozdawania publicznych pieniędzy swoim kolesiom! Gdyby to była prywatna firma, niezasilana kroplówką z naszych podatków to nie byłoby dyskusji. Niech prezes ma nawet i 400 tys. zł nagrody za dobre wyniki. Ale w tym przypadku są to nasze podatki, a szeregowy pracownik KD musi pracować ponad półtora roku, żeby te 40 tys. zł zarobić.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Otrzymałam SMS, że z powodu awarii KD odwołały dziś ostatni pociąg Węgliniec - Zgorzelec. Odwołano też ostatni pociąg Zgorzelec - Węgliniec. Zorganizowano komunikację zastępczą czy pasażerów, zwłaszcza tych jadących z Wrocławia, olano? Przypominam, że w takiej sytuacji można skorzystać z taksówki, na koszt KD rzecz jasna.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Dzisiaj zamiast 2x Desiro w pociągu Wrocław - Drezno o 14.26 podstawili podwójny skład SA134, w drugim pojeździe nie działały silniki, przez to dwa przymusowe postoje, 10 minutowy w Legnicy i ponad 20 minut w Malczycach. W Węglińcu przesiadka na pojedyncze Desiro.
Pasażerowie nie zostali powinformowani o awarii pociągu, młody konduktor jak gdyby nigdy nic sprawdzał bilety.
Ale najbardziej mnie zaszokował stan toalety. Zrezygnowałem i musiałem przytrzymać wszystko do domu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum