Wrocław - Trzebnica. Tory wyremontowane, a pociągi opóźnione.
Połączenie kolejowe pomiędzy Trzebnicą, a stolicą Dolnego Śląska reklamowano jako doskonałą alternatywę dla jazdy zakorkowaną i niebezpieczną drogą krajową nr 5. Niestety, ostatnio słychać coraz więcej negatywnych głosów na temat tego rozwiązania. Składy z Trzebnicy do Wrocławia spóźniają się nawet 30 minut. Powód? Awarie i brak odbioru zmodernizowanego odcinka trasy. A do tego jeszcze jakieś fatum. W środę doszło do wypadku szynobusu.
Czyli nie najlepiej z zapleczem taborowym KD A pan Członek Zarządu UMWD tak medialnie zapowiada, że kolej na Dolnym Śląsku jest dla podróżnych. Widać to w opisanej sytuacji. BRAWO
A z PR na Dolnym Śląsku nie chce podpisać nawet rocznej umowy na przewozy. Bo o 3-letniej można na tą chwilę zapomnieć
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-12-2016, 16:34
Nie przesadzajmy. Rezerwa 6 spalinowych pociągów, to chyba sporo, a usterek nie da się przewidzieć. Gdyby zamiast pociągu nic nie jechało, to byłby to problem, ale o tym nikt nie wspomina.
Kolejom Dolnośląskim chyba świetnie się powodzi, skoro inwestuje się kilkaset tysięcy złotych rocznie w kolejnych członków zarządu. Niedawno do prezesa Rachwalskiego dołączył pan Pacamaj:
Czyżby prezes sam już KD nie ogarniał (ma kilku dyrektorów do pomocy!), czy może po prostu trzeba dać dobrą fuchę paru kolegom? Bo dotąd prezes Rachwalski świetnie sam sobie radził, pomimo syfu jaki zastał po poprzedniczce.
Tak a propos, trzyosobowy zarząd mają Przewozy Regionalne – największy przewoźnik kolejowy, któremu KD pod żadnym względem (praca przewozowa, ilość taboru, stan zatrudnienia etc.) nie dorastają do pięt. Zarząd PKP Intercity też jest trzyosobowy.
Dla porównania liczba członków zarządów w spółkach samorządowych: KMŁ (1), KW (2), ŁKA (2), KŚ (3), WKD (3), SKM (3), KM (4). Państwowo-samorządowe PKP SKM w Trójmieście (2).
Bizantyjska rozrzutność w KD za nasze podatki!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
KD niedługo będą mieli 11 nowych impulsów i ciekawi mnie gdzie to wszystko będą serwisować? Ostatnio Prezes mówił w TV że hala jest budowana ale jakoś ja tego nie widziałem oprócz tego banera który już tam stoi rok czasu. Czyżby ta hala to taka ściema? Pogadają a potem zapomną? Żal mi tylko szeregowych pracowników...
Tak się bawi, tak się bawi Ka-De-cja! Tak się bawi, tak się bawi Ka-De-cja!
Park taborowy KD wzbogacił się o... ryflaki, a konkretnie modele ryflaków, których KD nie chciały, ale zapłaciły czy jakoś tak. Nic tylko pogratulować prezesom samopoczucia i nieograniczonego funduszu gadżeciarskiego
Cytat:
Dzisiaj zakończyliśmy składanie przemalowanych modeli wagonów typu 102A na barwy Kolei Dolnośląskich. Wagon na zdjęciach jest jako gadżet reklamowy dla Kolei Dolnośląskich. Oprócz powyższych modeli wykonaliśmy kilka zestawów tychże wagonów.
Oficjalna strona internetowa KD znajduje się pod adresem kolejedolnoslaskie.eu - jest to domena unijna. Spółka jest także właścicielem polskiej domeny narodowej kolejedolnoslaskie.pl, która przekierowuje na domenę unijną. WTF?
Pirat, to i tak dobrze, że domena unijna a nie... niemiecka. Dolnym Śląskiem rządzi germanofilska PO do spółki z ludźmi od germanofilskiego Dutkiewicza, który nienawidzi „pieprzonych nacjonalistów”. Tak więc domena z końcówką .de wcale by mnie nie zdziwiła.
Z pozytywnych rzeczy... KD opublikowały raport roczny za 2016 rok. Na plus: ponad 2-milionowy zysk. Na minus: znaczący wzrost zatrudnienia w administracji, kolejny rok z rzędu.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 29-06-2017, 09:55
Pirat napisał/a:
Oficjalna strona internetowa KD znajduje się pod adresem kolejedolnoslaskie.eu - jest to domena unijna. Spółka jest także właścicielem polskiej domeny narodowej kolejedolnoslaskie.pl, która przekierowuje na domenę unijną. WTF?
Może ktoś stworzył domenę kolejedolnoslaskie.pl zanim KD się w tym temacie ogarnął, żądając za odsprzedaż pokaźnej kasy i dopiero po jakimś czasie się dogadali. Historia zna takie przypadki. Możesz sobie kupić domenę kolejemalopolskie.pl za 30 tysi netto, a kolejeslaskie.pl za 60 tys. Nie ma co się dziwić kombinacjom przewoźników.
dddbb, zapewne tak było. Ale skoro już KD pozyskały domenę narodową to powinny z niej oficjalnie korzystać, a domenę unijną "wygasić" poprzez przekierowanie jej na domenę narodową. To naprawdę żaden problem - 5 minut roboty dla średnio rozgarniętego informatyka. W końcu KD to spółka polska, utrzymywana z pieniędzy Polaków i w nazwie domeny powinna mieć PL a nie EUrokołchoz.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum