Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41  Następny
Nowy tabor PKP Intercity
Autor Wiadomość

pawelz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lip 2012

PostWysłany: 02-01-2017, 12:42    Odpowiedz z cytatem

Znajomi jechali 2,5 miesiąca temu z Gdańska do Jeleniej Góry tlk nocnym w wagonie bezprzedziałowym (wówczas jeszcze "Aurorą", a dziś to są "Sudety") i cały czas było włączone główne oświetlenie. Ja kilka lat temu jechałem i też było cały czas włączone główne światło, więc w wagonie jest generalnie jasno. Pasażerowie generalnie drzemali, żadnych nietypowych zachowań nie zarejestrowałem.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009

PostWysłany: 02-01-2017, 13:32    Odpowiedz z cytatem

Jakiś czas temu jadąc którymś z nocnych pociągów zdarzyło mi się wsiąść z niewłaściwej strony składu przez co aby dotrzeć do swojego wagonu przedziałowego musiałem przejść prawie cały skład, w tym przez bezprzedziałowy, chyba 111Ainw ale gwarancji nie daję. Było to koło godziny 3 w nocy. Oświetlenie oczywiście na full, ludzie owszem, tak jak Kolega wyżej napisał drzemali, ale też sporej części osób się to chyba nie udawało, a miny mieli mocno nietęgie... miałem wrażenie, że drugi raz w nocnym pociągu wagonu bezprzedziałowego już nie wybiorą Razz

_________________
2012: 16 038 km, 2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 17 357 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kowal331 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Gdansk

PostWysłany: 02-01-2017, 17:03    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe jak było z oświetleniem w "sliperetce",która kursowała w śp EN Kiepura.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sarionn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2015

PostWysłany: 03-01-2017, 08:29    Odpowiedz z cytatem

kilka razy jechałem Kiepurą, zwykle światła gasły po wjeździe do niemiec
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 03-01-2017, 09:17    Odpowiedz z cytatem

Zmiana sistemu sieci trakcijne moze miec powod światła gasły

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
5227302

sarionn Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Gru 2015

PostWysłany: 04-01-2017, 09:50    Odpowiedz z cytatem

Marcel Štancl napisał/a:
Zmiana sistemu sieci trakcijne moze miec powod światła gasły


Marcel, chodzilo o to ze niemcy wylaczali mocne swiatla w nocnym pociagu a nie o awarie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 09-02-2017, 16:13    Odpowiedz z cytatem

Temat zaplecza dla Flirtów IC znów odżył.

Cytat:
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi z dnia 08 lutego 2017 r., znak WOOŚ-I.4210.33.2016.TOl.4,

w sprawie wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie zaplecza technicznego utrzymania pociągów PKP INTERCITY wraz z infrastrukturą planowaną na działkach o nr ewid. 1/28, 1/48, 1/49, 1/51, 1/52, 1/53, 1/85, 1/91 obręb P-28 Łódź Polesie (przewidywany teren na którym będzie realizowane przedsięwzięcie) oraz na działkach o nr ewid. 1/69, 1/95, 1/31, 1/64, 1/28 obręb P-28 oraz o nr ewid. 73/15 i 73/16 – obręb P-27 Łódź Polesie (przewidywany teren, na którym będzie realizowana infrastruktura towarzysząca – zjazd z drogi publicznej z drogą dojazdową, przyłącze c.o., przyłącze wody i przyłącze kanalizacji sanitarnej orz przyłącze energetyczne)

http://bip.lodz.rdos.gov.pl/files/obwieszczenia/71161/Obwieszczenie_RDOS_Lodz_WOOS-I.4210.33.2016.TOl.4.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-03-2017, 17:23    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity cały czas analizuje, czy skorzysta z możliwości zakupu kolejnych dziesięciu pociągów typu Dart w ramach dodatkowego zakupu - poinformował w środę Jarosław Oniszczuk, członek zarządu przewoźnika.

http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/pkp-intercity-zakup-pociagow-dart-polskie,80,0,2280528.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-03-2017, 14:16    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego PKP Intercity nie chce kupować lokomotyw na 200 km/h?

Z zapowiedzianych przetargów dotyczących programu modernizacji parku lokomotyw elektrycznych należących do PKP Intercity na razie światło dzienne zobaczył tylko ten dotyczący modernizacji elektrowozów EU/EP07. Jak zapewnia PKP Intercity, wkrótce dostawcy powalczą o dostawę lokomotyw elektrycznych, także tych, które pojadą 190 km/h.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/dlaczego-pkp-intercity-chce-kupowac-lokomotywy-do-190-kmh-80865.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 10-04-2017, 19:57    Odpowiedz z cytatem

A co Wy na taki tytuł (a w podtekście przez to niedobre Intercity)

Koniec projektu PESADart?!

Czytaj więcej: http://inforail.pl/koniec-projektu-pesadart-_more_93381.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 11-04-2017, 12:37    Odpowiedz z cytatem

3,2,1 wystartowali...
Czyli do maja będziemy " bombardowani " biadoleniami prezesa mającymi na celu " zmiękczenie " PKP Intercity żeby skorzystali z opcji na dodatkowe 10 Dartów.

_________________
2013 - 10097 km, 2014 - 13664 km, 2015 - 10331 km
2016 - 15995 km, 2017 - 9025 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009

PostWysłany: 11-04-2017, 17:19    Odpowiedz z cytatem

Oto najlepszy przykład jakości produktów Pesy: https://www.youtube.com/watch?v=hNpxLoSqMJI Razz

Oby IC się nie ugięło pod tym ich biedoleniem. Jakość to jedna sprawa, a druga to takie kwiatki jak planowane nocne połączenia na Dartach w nowym RJ. EZT w IC jest już dość, żeby obsłużyć wszystkie trasy krótkodystansowe. Teraz pora na wagony (najlepiej z FPS, ewentualnie z Newagu, Pesa jak chodzi o jakość to zarówno w porównaniu z jedną jak i drugą firmą pozostaje daleko z tyłu).

_________________
2012: 16 038 km, 2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 17 357 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 14-04-2017, 13:55    Odpowiedz z cytatem

Nie chciałbym Cie rozczarować, ale jeżeli pojawią się nowe wagony, to nie ma żadnej pewności, że dostarczy je FPS. System zakupu PKP Intercity jest przetargowy i wygra ten, kto złoży lepszą ofertę. A na dziś jestem przekonany, że będzie to Pesa, gdyż ma już na swoim koncie produkcję wagonów, więc tego przetargu nie przepuszczą. Niestety Newag nie wyprodukował do tej pory samodzielnie wagonu, udane konstrukcje to ich modernizacje.
Co więcej, FPS musi skonstruować nowe wagony, bo są nowe przepisy np. TSI. A poza tym, przy ich tempie produkcji, to im perspektywy unijnej braknie.

Więc w pewnym sensie Intercity jest w szachu, co nie ogłosi, Pesa wszystkich przebija ceną, a za ceną idzie jakość. Takie sa skutki kryterium najniższej ceny, o pozostałych kryteriach trudno dyskutować, Pesa ma własne biuro konstrukcyjne, więc jest w stanie spełnić większość pozostałych kryteriów bez problemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 18-04-2017, 17:45    Odpowiedz z cytatem

Flirty najbardziej niezawodne we flocie PKP Intercity.

Spośród elektrycznych zespołów trakcyjnych eksploatowanych przez PKP Intercity w latach 2015-2016 najwyższą sprawnością techniczną odznaczają się pojazdy ED160, czyli Flirt3 produkcji Stadlera. Mniejszą niezawodność wykazują Pendolino Alstomu oraz Darty Pesy – wynika z danych udostępnionych przez Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa.

Cały artykuł:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/29940/flirty-najbardziej-niezawodne-we-flocie-pkp-intercity.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 22-05-2017, 17:11    Odpowiedz z cytatem

Polskie Pendolino rozczarowuje. PKP Intercity nie chce pociągów od Pesy.

Pesa liczyła na zamówienie dodatkowych 10 Dartów przez PKP Intercity. Wszystko wskazuje na to, że mogła się przeliczyć.

Za 20 pociągów Dart spółka PKP Intercity zapłaciła w 2014 r. ponad miliard złotych, a licząc wraz z 15-letnim serwisem – ponad 1,3 mld zł. Jeżdżący z prędkością do 160 km/h Dart miał być konstrukcją, na bazie której powstanie polskie Pendolino – pociąg rozpędzający się z pasażerami do 250 km/h i wielosystemowy, czyli zdolny do wyjazdu za granicę. Problem w tym, że na razie Dart rozczarowuje.

Więcej:
http://forsal.pl/transport/kolej/artykuly/1044622,pesa-dart-polskie-pendolino-rozczarowuje-pkp-intercity-nie-chce-pociagow-od-pesy.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 39 z 41 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 38, 39, 40, 41  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl