Ja bym na jej miejscu też nie wstał. Drużyna powinna znaleźć sobie inny przedział, w ostateczności nawet w 1 klasie (wyjątkowo). Chora sytuacja. Mogli wystawić miejscówkę w 1 klasy równie dobrze.
Ja ostatnio na trasie też miałem awarię ogrzewania i wszyscy się przesiedli z mojego wagonu do 1 klasy bez dopłaty. Kierowniczka sama o tym informowała i nawet wskazała miejsca - środek lub korytarz. Ja akurat znalazłem miejsce - ku mojemu zadowoleniu - przy oknie w kierunku jazdy. To jest kwestia drużyny i dyspozytora na ile pozwoli drużynie a na ile drużyna oceni sytuacje.
Wie ktoś może co to za skład "TVN Media" z Warszawy do Krakowa? w info pasażer jest ujęty. z Warszawy Wsch. odj. 9.14 a w Krakowie Płaszowie jest na 13.50
EIC Morskie Oko ma straszne rezerwy czasowe, wiem , że to dodatkowy expres z zakopca do warszawy ale czemu jest na siłę trasowany na 2h30 to nie wiem, wczoraj nim jechałem z Suchej Beskidzkiej i do Warszawy Zachodniej przyjechał 15 minut przed czasem i stał 17 minut zanim przejechał na Centralną totalna bzdura podróż z Krakowa do Warszawy Zachodniej trwała nim 2h10 minut zamiast planowych 2h25. Zresztą jak zobaczyłem ten czas na plakacie od razu wiedziałem że jest na wyrost i sam się o tym przekonałem. Ogólnie wyliczyłem że z Zakopanego do Warszawy można mu urwać dobre 35 minut. Odcinek Sucha - Kraków Płaszów jest też na wyrost jakieś 13 minut.
Od 8 kwietnia pojawił się w rozkładach: TLK Rawa, relacja Poznań - Ostrów - Katowice.
Poznań 6.40 - Katowice 10.56, od 8.04 w poniedziałki i soboty,
Katowice 16.32 - Poznań 20.35, od 9.04 w piątki i niedziele.
_________________ na forum od 2005 roku:)
wlodek1956 -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-01-2017, 12:08
sebek napisał/a:
Od 8 kwietnia pojawił się w rozkładach: TLK Rawa, relacja Poznań - Ostrów - Katowice.
Poznań 6.40 - Katowice 10.56, od 8.04 w poniedziałki i soboty,
Katowice 16.32 - Poznań 20.35, od 9.04 w piątki i niedziele.
Witam Państwa czytając tą informację nasuwa mi się dowcip ze znanego polskiego filmu .. a we wtorki, środy i czwartki inne stacje obsłuży ( w oryginale sołtysa myszy opędzi ) , ale nie to mnie martwi obserwuję od zmiany rozkładu jazdy przedziwny cyrk na stronie IC w zakładce komunikaty , skala tego zjawiska sugeruje, że ktoś nie panuje nad sytuacją i ewentualny zakup biletu, plan podróży nie gwarantuje dojechania do celu w zakresie składu, czasu i .... nerwów i nie mam na myśli zdarzenia losowe czyli wypadki , ale w pozostałych sytuacjach ... nie kumam. Mam kilkadziesiąt lat i za komuny widziałem nie jedno ale to....
Patrząc na terminy kursowania TLK "Rawa" widzę,że PKP IC uczy się od linii lotniczych i kolei państw byłego ZSRR,gdzie kursowanie raz,czy dwa razy tygodniu jest standardem.
Ta Rawa powinna kursować CODZIENNIE . Rozkład na linii kluczborsko-jarocińskiej to jakaś KPINA.
_________________
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-01-2017, 23:10
Jeśli mówimy o nowościach od 8.04, to rozpoczyna też (na bazie dotychczasowego TLK Łokietek Bydgoszcz - Wrocław) kursowanie TLK Beskidy Bydgoszcz - Wrocław - Rybnik - Bielsko-Biała. W weekendy od końca kwietnia do końca października wydłużony do Zakopanego przez Wadowice (tam w soboty, powrót w niedziele) jako TLK Halny.
A tak w ogóle to nazwy powinny się zmieniać co miesiąc albo lepiej - co tydzień, bo to jest jeszcze za mało skomplikowane.
Jechałem w ostatni weekend regio z Poznania do Kostrzyna nad Odrą i tu zdziwienie,1 krótki szynobusik i kilkuset chętnych na niego.Ścisk ogromny,przepychanie,wyzywanie się nawzajem,konduktor siedział w kabinie maszynisty bo nie byłby w stanie co stacje podchodzić do drzwi i odjazd robić.Odjazdy podawał z kabiny maszynisty,ciekawe czy tak można?Jakiś czas temu w piątki i niedziele jechały 2 łączone składy od jakiegoś czasu jedzie tylko 1.W dni robocze pod wieczór jedzie dodatkowy skład do Krzyża,w weekendy go nie ma.Czy nikt nie monitoruje tej trasy i nie widzi że podróż na tym odcinku wygląda prawie jak w Indiach czyli na zadeptanie się,szkoda że u nas na dachu nie można jechać-więcej osób by weszło.
jajo31, to jest problem wielu spalinowych linii. Szynobusy z Wrocławia do Żar też bywają zawalone po dach, podobnie jak pociągi z Wrocławia do Drezna. Wielokrotnie jechałam na glonojada.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Włoszczowa bis. Miejscowość pani premier z pociągiem międzynarodowym.
Brzeszcze nową Włoszczową? Niespełna 12-tysięczna miejscowość, z której pochodzi Beata Szydło, ma kolejowe połączenie międzynarodowe do Wiednia, Pragi czy Budapesztu. Od niedawna zatrzymuje się tam pociąg relacji Kraków - Bohumin. - To po prostu zbieg okoliczności - twierdzi minister infrastruktury.
Media próbuję z tego od razu wielki skandal zrobić. Tylko o co? Gdyby to miał być jeszcze pociąg EIC to rozumiem, ale SILESIA to pociąg kategorii IC na odcinku krajowym. Więc, przynajmniej dla mnie, postój pociągu pospiesznego w 12-tysięcznym mieście nie jest niczym nadzwyczajnym, rzekłbym wręcz że jest powrotem do normalności.
Poza tym mieszkańcy będą zapewne korzystać z tego pociągu głównie w relacji do Krakowa i dalej wgłąb Polski, ruch międzynarodowy z tej stacji będzie miał znaczenie marginalne.
Nie wiem jaki potencjał mają 12-tysięczne Brzeszcze, ale gdyby nie pani premier, która stamtąd pochodzi, nikt by się tym pociągiem nie zainteresował. W poprzednim rozkładzie jazdy EIC "Łużyce" zatrzymywał się we wsi Zebrzydowa (ok. 1,5 tys. mieszkańców wg Wikipedii) i nikt z tego sensacji nie robił.
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum