Beatrycze!
Wielki szacun Beatrycze za udostępnione połączenia IC na Dolnym Śląsku. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Czy byłaby możliwość udostępnienia przez Ciebie pozostałych pociągów tej spółki w kierunku Poznania, Ostrowa Wlkp; i Opola. Z góry dziękuję i przepraszam za ewentualne kłopoty.
Wysłany: 23-03-2017, 12:47 Re: RJ 2017/2018 na Dolnym Śląsku
Beatrycze napisał/a:
IC "Asnyk" (Dart) 1-5
Warszawa Wsch. 4:54 - Wrocław Gł. 9:56 - Jelenia Góra 11:45
Jelenia Góra 16:09 - Wrocław Gł. 18:11 - Warszawa Wsch. 23:01
EIC "Śnieżka" 6-7
Warszawa Wsch. 5:49 - Wrocław Gł. 9:57 - Jelenia Góra 11:45 - Szklarska Poręba 12:24
Szklarska Poręba 15:31 - Jelenia Góra 16:12 - Wrocław Gł. 18:10 - Warszawa Wsch. 22:06
No pięknie zabiorą tańszą alternatywę weekendową, gdy akurat Asnyk ma najwyższą frekwencję... Czy chociażby weekendami Asnyk startuje z Wrocławia do Warszawy?
Czy Konopnicka i Karkonosze pojadą przez Ostrów, łódź?
[ Dodano: 23-03-2017, 13:23 ]
myszka napisał/a:
Beatrycze!
Wielki szacun Beatrycze za udostępnione połączenia IC na Dolnym Śląsku. Ale apetyt rośnie w miarę jedzenia. Czy byłaby możliwość udostępnienia przez Ciebie pozostałych pociągów tej spółki w kierunku Poznania, Ostrowa Wlkp; i Opola. Z góry dziękuję i przepraszam za ewentualne kłopoty.
No pięknie zabiorą tańszą alternatywę weekendową, gdy akurat Asnyk ma najwyższą frekwencję...
Śnieżka powinna być pociągiem kategorii IC, ewentualnie na pełną relację powinna być stała promocja. Dzisiaj jest co prawda SuperPromo za 79 zł, ale bilety w takiej cenie są dostępne dopiero na 2 kwietnia. No chyba że ten pociąg ma tak wspaniałą frekwencję, że PKP Intercity zarabia krocie i żadne promocje potrzebne im nie są.
Po co komu coś takiego przy obecnym stanie torów i udrożnieniu tras : koniecpolskiej , wiedeńskiej (LK1) oraz kaliskiej LK14
Po co komu połączenie z Wrocławia do Olsztyna przez Warszawę zamiast przez Poznań Toruń
Po co komu połączenie z Opola do Częstochowy przez Katowice zamiast przez Lubliniec
Po co komu połączenie z Wrocławia do Warszawy w ogóle przez Katowice, a do tego jeszcze wiedenką. Oczywiście nie jestem zwolennikiem trasowania ekonomików po CMK, ale to temat na odrębną dyskusję
Po co po grudniu 2014 PKP IC upiera się aby zawsze istniał jakiś ostatni niedobitek (ostatni Mohikanin) jeżdżenia z Wrocławia do Warszawy czy to przez Poznań czy przez Katowice.
W rozkładzie 2014/2015 nocne Karkonosze przez Katowice Włoszczową Opoczno- PO CO TO BYŁO KOMU
W rozkładzie 2015/2016 oraz obecnym nocne Karkonosze ( pod inną nazwą) przez Poznań.
Od przyszłego rozkładu ostatni relikt jazdy przez Poznań się kończy bo wraca naturalna trasa przez Ostrów Wlkp. Łódź to PIC oczywiście nie byłby sobą jakby nie uroił sobie jakiegoś połączenia przez Katowice i to jeszcze wiedenką
To niech dadzą Kormorana jak w rozkładzie 2007/2008 przez Lubliniec i wiedenką skoro zabierają jedno Pendolino i ilość spada z 4 do 3 par.
Według tych przecieków Wrocław traci 1 parę EIP oraz 1 parę EIC(Łużyce). Zostaje tylko EIC ODRA i EIC Śnieżka (w weekendy choć o innych godzinach).
Po co komu połączenie z Wrocławia do Olsztyna przez Warszawę zamiast przez Poznań Toruń
Po co komu połączenie z Opola do Częstochowy przez Katowice zamiast przez Lubliniec
Po co komu połączenie z Wrocławia do Warszawy w ogóle przez Katowice, [b]a do tego jeszcze wiedenką.
To są przecież dwa połączone pociągi relacji Wrocław - Katowice i Katowice - Olsztyn. Przecież nikt o zdrowych zmysłach nie pojedzie tym pociągiem z Wrocławia do Olsztyna.
K_65 napisał/a:
W rozkładzie 2014/2015 nocne Karkonosze przez Katowice Włoszczową Opoczno- PO CO TO BYŁO KOMU
W rozkładzie 2015/2016 oraz obecnym nocne Karkonosze ( pod inną nazwą) przez Poznań.
Od przyszłego rozkładu ostatni relikt jazdy przez Poznań się kończy bo wraca naturalna trasa przez Ostrów Wlkp. Łódź
A co to za różnica, którą trasa jedzie nocny pociąg? Co do obecnej trasy Karkonoszy (a właściwie Sudetów), to proponuję zajrzeć do rozkładu jazdy i wówczas widać, że do Poznania są to tak na prawdę dwa pociągi połączone w jeeden: do Gdyni i Warszawy. Takie coś pozwala obniżyć koszty połączenia, a dla pasażera jadącego w nocy do Warszawy jest bez różnicy, którędy jedzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum