Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Niekompetentni kasjerzy
Autor Wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 28-06-2014, 17:37   

Ale pasażerów nie interesuje w jakich godzinach pracuje Pani kasjerka, tylko w jakich godzinach kupi bilet. I te godziny powinny być unaocznione. Tłumaczenie pani cokolwiek dziwne.
Przejdź na dół

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 14-10-2014, 10:54   Ciekawostka o kasjerce we Wrześni Odpowiedz z cytatem

Ciekawostka , którą dziś znalazłem na rzadko przeze mnie odwiedzanej stronce Hejted Września, dotycząca obsługi na dworcu PKP we Wrześni .Smile
"Hejtuję Panią z kasy PKP, która w dniu 8.10.2014r. udzieliła mi złej informacji i wprowadziła mnie w błąd (czekałam bez sensu na pociąg pół godziny), po czym wróciłam do niej i zwróciłam jej uwagę, a ona mi powiedziała, że wszystkiego nie musi wiedzieć."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 13-05-2017, 15:42    Odpowiedz z cytatem

Chciałbym aby ktoś z IC wyjaśnił i odpowiedział mi na to pytanie . Dlaczego od kilku lat jest problem z zakupem biletów , czy rezerwacji miejsc sypialnych na pociągi kursujące w Europie . Kiedyś bez problemu można było takowe bilety kupić . Aż tu nagle od kilku lat jest problem . O dziwo powstały firmy komercyjne co takowe bilety załatwiają , oczywiście za dodatkową opłatą . Co jest zgrane , czy tą sprawą powinien się zająć UTK, czy rzecznik praw konsumentów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 14-05-2017, 21:01    Odpowiedz z cytatem

A konkretnie z zakupem biletu na jaki pociąg masz problem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 15-05-2017, 05:44    Odpowiedz z cytatem

Na większość pociągów np. 1204 ,948 . Już mi IC odpisało . Oni mogą sprzedawać do i z Polski , resztę jeśli obcy zarząd dopuści . Tylko od kilku lat zablokowane jest większość krajów. Pytanie jest dlaczego, czy dlatego że nasza strona nie rozliczała się na czas z partnerem zagranicznym. To moje domysły .Można kupić taki bilet ale nie w kasie IC , tylko w firmie komercyjnej która zarabia na tym sporo, ma ona podpisaną umowę z DB i wejście do ich systemu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 15-05-2017, 07:06    Odpowiedz z cytatem

No właśnie myślałem, że masz problem z zakupem biletu na podróż z/do Polski. Szczerze to według mnie dziwne wydają się Twoje żądania aby PKP miało wręcz obowiązek sprzedawania biletów na zagraniczne linie. Może to do nich powinieneś mieć pretensje, że nie umożliwiają sprzedaży chociażby internetowej? No ale jak zwykle obrywa się PKP.
PS. Czy w kasach DB albo u innych zagranicznych przewoźników można bezproblemowo kupować bilety na nasze pociągi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 15-05-2017, 19:32    Odpowiedz z cytatem

Tak bez problemu kupisz bilety na pociągi międzynarodowe jadące do polski i to nawet w odległych krajach nie sąsiadujących z Polską , wiem bo jeżdżę regularnie po Europie , mam już bardzo duże doświadczenie . Jeszcze parę lat temu można było kupić w Polsce bilety czy rezerwację od Bułgarii , aż po Portugalię . Kupowałem bilety na TGV , czy rezerwację na pociągi w Portugalii , Serbii . Więc wiem o co pytam . Mam takie podejrzenie że nasza strona nie rozliczała się na czas i kolejne koleje zablokowały nam dostęp . Często widzę jak ludzie odchodzą z kwitkiem od kasy międzynarodowej ,to niech napiszą międzynarodowa w ograniczeniem do i z Polski. A jako przykład podam Ci Czechów , którzy sprzedali mi bilet na pociąg , który nie kursuje z z ich kraju , to żadna łaska . Tak na szczęście coraz więcej krajów wprowadza sprzedaż internetową , lecz nie wszystkie lub np nie możesz do biletu dokupić miejscówki .

[ Dodano: 15-05-2017, 20:43 ]
Jeśli chodzi o DB , to właśnie widziałem w kasie w Burgas znaczek DB , taka Bułgaria kiedyś daleko za nami jeśli chodzi o sprzedasz biletów . Dziś wyprzedzili nas , Bułgar kupował bilety i rezerwację z Burgas aż do Wenecji . Ja kupowałem bilet z Burgas do Budapesztu i Pani pyta mnie czy może jeszcze z Budapesztu do Polski Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 15-05-2017, 20:41    Odpowiedz z cytatem

Napisałeś, że wszędzie idzie kupić bilety międzynarodowe jadące do Polski ale czy na nasze międzynarodowe też? Chodzi mi o to czy np w Bułgarii kupisz bilet na E IC46 Warszawa-Berlin.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 16-05-2017, 05:55    Odpowiedz z cytatem

Tak kupisz , przecież napisałem . A jakie masz międzynarodowe nie nasze , jadące do Polski , no poza Rosyjskimi pociągami Moskwa - Nicea czy Paryż bo nie wiem jak w tym roku będą kursować . No a nasze międzynarodowe to jakie , bo ich oferta z roku na rok coraz skromniejsza . Cz jadący jeden wagonik , to pociąg czy część składu międzynarodowego , przeważnie są to umowy dwóch krajów . Jakie mamy tak naprawdę jeszcze pociągi międzynarodowe . Warszawa- Berlin , Warszawa - Budapeszt i Polonez do Moskwy , Wiedeń i kilka pod szyldem KD do Niemiec i PR na wschód . Proponuje Ci Oskar urlopik wybrać się pociągiem na zwiedzanie Europy , zobaczysz , porównasz .

[ Dodano: 16-05-2017, 07:02 ]
Zapomniałem , jeszcze dwa wagoniki Wrocław - Lwów. A gdzie kupisz w Polsce bilety międzynarodowe bez problemu , napisałem w innym poście , nie są to kasy IC. Shocked
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 16-05-2017, 06:25    Odpowiedz z cytatem

No to w tym momencie sytuacja jest dziwna skoro nie działa to na zasadzie wzajemności. Mimo wszystko chyba nie ma przymusu sprzedaży czegokolwiek więc nie wiem dlaczego chcesz z tym iść do UTK czy rzecznika konsumenta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 16-05-2017, 06:43    Odpowiedz z cytatem

Właśnie dlatego że powinna być normalna dostępność , człowieku jesteśmy w Europie . Bo czuje tu jakiś szwindel , w kasie IC nie można .Ale obok w kasie działa prywatna firma i za podwójną stawkę dostaniesz taki bilet . Neutral

[ Dodano: 16-05-2017, 07:45 ]
Ja rozumiem że taka firma dostarcza mi bilet do hotelu czy domu i za to pobiera dodatkową opłatę , ale nie że nie mam wyjścia i muszę u nich kupić.

[ Dodano: 16-05-2017, 07:50 ]
I co to za stwierdzenie nie ma przymusu , to tak jak by w piekarni sprzedawca Ci powiedział że nie ma przymusu sprzedawać chleba . Kończmy tą dyskusję bo prowadzi do absurdu .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 16-05-2017, 07:38    Odpowiedz z cytatem

A bo to jest przymus? Przykład z piekarnią słaby bo sprzedają swoje produkty ale mogą równie dobrze sprzedawać same bułki. Ale dlaczego mieli by sprzedawać za 5zł chleb sprowadzany z Grecji tylko dlatego, że "obok jest sklep gdzie taki mają" ale za10zł? Moim zdaniem powinieneś mieć pretensje do tych zagranicznych przewoźników, że nie udostępniają Ci sprzedaży internetowej. Swoją drogą zastanawiam się czy do końca tak jest bo jeżeli w ogóle prowadzą sprzedaż internetową to chyba nie jest problemem rejestracja i zakup biletu na ich stronie. No chyba, że nie mają takiego kanału sprzedaży ale to również ich wina a nie IC. Lubię jeździć pociągami ale na zagraniczne wypady latałem samolotem. Kupowałem bilet bez wychodzenia z domu i tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Hans Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lis 2011

PostWysłany: 16-05-2017, 18:30    Odpowiedz z cytatem

Nie ma przymusu sprzedawania czegokolwiek i jakkolwiek. Jednak każdy klient ma prawo wyrazić swoją opinię i oczekiwania w odniesieniu do usługodawcy, zwłaszcza, gdy jest nim przedsiębiorstwo (współ)finansowane z naszych podatków.
A co to przymus jest, żeby sprzedawać bilety przez Internet? Nie ma, więc po co PKP IC marnuje pieniądze rozwijając ten system? Ano po to, aby zwiększyć dostępność ofert, zmniejszyć koszta oraz ułatwić sprzedać biletów.
Tak samo wygląda sprawa ze sprzedażą biletów na połączenia międzynarodowe, zagraniczne nie z/do Polski. Jasne, że zapotrzebowanie na te usługi nie jest duże, ale jak widać istnieje (zwłaszcza, jeśli prywatne firmy mają z tego zysk). Jednak równie dobrze, mój dziadek mógłby powiedzieć, że on nie widzi sensu możliwości kupna biletu on-line, bo on nie używa, a korelacja między funkcjonalnością systemu sprzedaży on-line a łączną liczbą pasażerów jest nieudowodniona.
Uważam ten temat za wartościowy, bo chodzi o dostęność produktu kolejowego w kasach przewoźnika. Swoją drogą, jestem ciekaw, jak naliczana jest cena na bilety w innych państwach. Kilka razy z ciekawości pytałem o połączenia wewnątrzniemieckie i cena w polskiej kasie była o kilkadziesiąt euro wyższa niż na miejscu. Natomiast w drugą stronę różnica wynosi do 20 złotych plus obowiązkowa miejscówka za 10 euro...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 16-05-2017, 18:55    Odpowiedz z cytatem

Strzał w dziesiątkę , o to właśnie mi chodziło , dodam tylko że system kiedyś działał sprawnie , chciałem ustalić co się stało Cool A sprzedaż internetowa rewelacja , jest coraz lepiej . Kupiłem np , bilety na pociąg z Słowenii do Niemiec , niestety chciałbym dokupić jeszcze kuszetki , a to już jest problem . Nie ma opcji zakupu kuszetek do już posiadanego biletu , więc jest jeszcze dużo do zrobienia . Ale i tak cieszę się że mam miejsca siedzące i to w atrakcyjnej cenie , coś w rodzaju wcześniej taniej tak jak u nas.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 16-05-2017, 20:05    Odpowiedz z cytatem

Marcel Hans napisał/a:

A co to przymus jest, żeby sprzedawać bilety przez Internet? Nie ma, więc po co PKP IC marnuje pieniądze rozwijając ten system? Ano po to, aby zwiększyć dostępność ofert, zmniejszyć koszta oraz ułatwić sprzedać biletów.

No to jak w końcu? Czy ponoszenie wydatków w celu zmniejszenia kosztów jest marnowaniem pieniędzy?

Marcel Hans napisał/a:

korelacja między funkcjonalnością systemu sprzedaży on-line a łączną liczbą pasażerów jest nieudowodniona.

Zupełnie nie rozumiem co masz na myśli. Ma więcej osób jeździć bo bilet przez internet można kupić? Jak ktoś będzie chciał czy musiał jechać pociągiem to kupi ten bilet obojętnie gdzie i obojętnie jak i nie wpłynie to w żaden sposób na łączną liczbę pasażerów.

Marcel Hans napisał/a:

Uważam ten temat za wartościowy, bo chodzi o dostęność produktu kolejowego w kasach przewoźnika.

Zatem mam pełne prawo sugerować a nawet żądać aby w pobliskiej piekarni sprzedawali chleby z całej Europy bo to przecież produkt piekarniczy. A jak nie to od razu uderzyć do rzecznika praw konsumenta jak to sugerował andrej. Przecież piekarz też mógł dostać dofinansowanie na otwarcie działalności za które płacimy my wszyscy. A czy w kasie PKL Gubałówka też powinni sprzedawać bilety na pociągi? W końcu to też kolej.


andrej napisał/a:
A sprzedaż internetowa rewelacja , jest coraz lepiej . Kupiłem np , bilety na pociąg z Słowenii do Niemiec , niestety chciałbym dokupić jeszcze kuszetki , a to już jest problem . Nie ma opcji zakupu kuszetek do już posiadanego biletu , więc jest jeszcze dużo do zrobienia . Ale i tak cieszę się że mam miejsca siedzące i to w atrakcyjnej cenie , coś w rodzaju wcześniej taniej tak jak u nas.

Czyli kupiłeś bez pomocy IC. No i po temacie. A swoją drogą jestem ciekaw ile osób w całej Polsce jeździ tak jak Ty i jakie zainteresowanie takimi biletami by było. Na Twoim przykładzie widzę tylko problem bo nie dość, że to niszowa grupa klientów to na dokładkę od razu przyleciałbyś z tym biletem do zmiany bo kupiłeś siedzące a jednak wolałbyś kuszetkę. Ale jakoś nie obrzucasz błotem zagranicznych linii za to, że nie umożliwiają zmiany biletu z siedzącego na leżące ale z IC to byś po wszystkich instancjach sądowniczych biegał bo zagranicznych biletów nie sprzedają. A może po prostu anuluj ten bilet i kup nowy na kuszetkę? Przecież zagraniczne firmy są takie super przyjazne dla podróżnych...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl