Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Wyprzedaże w PR
Autor Wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 24-07-2015, 10:01    Odpowiedz z cytatem

A co się dzieje z siódemkami PR-ów, które gniły w Toruniu? Dalej wynajmują czeskie loki? Dodatkowo pojawia się info, że PR-y mają jakieś lokomotywy sprzedawać. Wiadomo coś na ten temat?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jaronx Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2014

PostWysłany: 24-07-2015, 15:41    Odpowiedz z cytatem

Siódemki gniją dalej w Toruń Kluczyki, co do Skody to chodzą słuchy że wynajęcie będzie do końca tego roku lub do wiosny przyszłego.Jakie pojazdy chcą sprzedać Przewozy Regionalne? Poniżej szczegóły.

Cytat:


1. wagon socjalny 63 51 99-80 002-3 1976 PR Rzeszów oczekuje P5 1R5 2009-06-25 23.000,00

2. wagon socjalny 60 51 99-18 025-4 1966 PR Poznań oczekuje P5 0R4 2008-11-28 23.000,00

3. wagon salonowy 63 51 89-80 012-4 1974 ZNT Kruszewiec oczekuje P5 0R5 2005-09-07 25.000,00

4. wagon salonowy 63 51 89-80 011-6 1974 ZNT Kruszewiec oczekuje P5 0R4 2005-10-19 25.000,00

5. wagon salonowy 63 51 89-80 010-8 1974 ZNT Kruszewiec oczekuje P5 0R5 2006-07-04 25.000,00

6. wagon salonowy 63 51 89-80 006-6 1974 ZNT Kruszewiec oczekuje P5 1R4 2005-09-07 25.000,00

7. wagon salonowy 63 51 89-80 004-1 1974 ZNT Kruszewiec oczekuje P5 0R5 2005-10-19 25.000,00

8. wagon salonowy 63 51 89-80 002-5 1974 ZNT Kruszewiec oczekuje P5 0R5 2007-02-28 25.000,00

9. SN81 004 1990 PR Łódź oczekuje P5 0R6 2011-02-07 20.000,00

10. SN81 006 1990 PR Łódź oczekuje P5 0R6 2013-07-29 15.000,00

11. SA104 001 1996 PR Gdynia oczekuje P4 0R1 2010-03-12 70.000,00

12. SM 42 395 1971 PR Gdynia oczekuje P4 2R1 2006-01-16 500.000,00

13. SM 42 168 1969 PR Gdynia oczekuje P4 2R5 2006-08-03 500.000,00

14. SM42 495 1972 PR Łódź oczekuje P5 1R5 2001-04-30 350.000,00

15. SM 42 088 1969 PR Olsztyn oczekuje P4 G3 2005-12-30 500.000,00

16. SM 42 050 1967 PR Gdynia oczekuje P4 2R5 2007-10-31 400.000,00

17. SM 42 108 1968 PR Zielona Góra oczekuje P4 2R6 2007-05-31 400.000,00

18. SP 32 147 1990 PR Poznań oczekuje P5 0R3 2004-05-31 250.000,00

19. SP 32 073 1988 PR Poznań oczekuje P5 0R2 2005-08-19 250.000,00

20. SU 42 514 1973 PR Gdynia oczekuje P4 2R5 2009-07-14 400.000,00

21. SU 42 509 1975 PR Lublin oczekuje P4 G2 2009-02-13 750.000,00

22. SU 42 505 1976 PR Opole oczekuje P4 1R5 2009-07-31 650.000,00

23. SU 42 510 1977 PR Poznań oczekuje P5 1R5 2008-08-29 400.000,00

24. SU 42 536 1977 PR Poznań oczekuje P5 1R5 2009-12-14 450.000,00

25. SU 45 054 1973 PR Olsztyn oczekuje P4 1R3 22-05-28 100.000,00

26. SU 45 070 1973 PR Zielona Góra oczekuje P5 1R3 2003-09-29 80.000,00

27. SU 45 196 1975 PR Poznań oczekuje P5 1R2 2003-11-19 80.000,00

28. SU 45 069 1973 PR Zielona Góra oczekuje P5 1R3 - -2000-10-31 80.000,00


Źródło
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 24-07-2015, 15:44    Odpowiedz z cytatem

Przewozy Regionalne wyprzedają tabor. Także autobusy szynowe.

Zmienia się podejście Przewozów Regionalnych do zbędnego w spółce taboru. Do tej pory, prawie w każdym wypadku, przewoźnik wymagał, by lokomotywy i wagony były kasowane po zbyciu, a kupujący zysk czerpał niemal wyłącznie ze sprzedaży złomu.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/58645/przewozy_regionalne_wyprzedaja_tabor_takze_autobusy_szynowe.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 25-07-2015, 11:27    Odpowiedz z cytatem

jaronx napisał/a:
Siódemki gniją dalej w Toruń Kluczyki, co do Skody to chodzą słuchy że wynajęcie będzie do końca tego roku lub do wiosny przyszłego.
Skody są wydzierżawione do końca września 2016.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ss123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2014

PostWysłany: 26-07-2015, 13:50    Odpowiedz z cytatem

arriva weźmie wszystko Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jaronx Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2014

PostWysłany: 26-07-2015, 13:51    Odpowiedz z cytatem

alojz napisał/a:
Skody są wydzierżawione do końca września 2016.


Szczegółów kontraktu na wynajęcie Skody nie znam zapewne Ty też, napisałem tylko co się mówi w firmie na ten temat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

alojz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2010

PostWysłany: 26-07-2015, 15:27    Odpowiedz z cytatem

Okres dzierżawy jest publicznie dostępny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jaronx Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2014

PostWysłany: 26-07-2015, 16:02    Odpowiedz z cytatem

Nie wiesz że taki wynajem można zakończyć wcześniej ? Zostaje kwestia wcześniejszego zakończenia wynajmu może jest taka opcja dlatego pisałem o szczegółach kontraktu, skoro się o tym mówi to znaczy że coś jest na rzeczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-07-2015, 10:11    Odpowiedz z cytatem

Wynajem to umowa jak każda inna. Termin zawsze można skrócić. PR tych lokomotyw zwyczajnie już nie potrzebują. Swoją drogą ciekawe ile jeszcze PR mają taboru na zbycie.

[ Dodano: 15-02-2017, 13:11 ]
A co się z oczekującymi od 2012 r. na naprawę główną lokomotywami PR: EU-07: 064, 071, 155, 160, 207 oraz z EP07-154? Dalej stoją w Toruniu? Mamy już początek 2017 r. ....

Ponadto widzę w PR kilka loków z PKP Cargo w leasingu....

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ss123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2014

PostWysłany: 24-05-2017, 18:29    Odpowiedz z cytatem

pr pozbywaja sie en 57 EN57-867 z oddziało małopolskiego ze zmodernizowanym wnętrzem dostał nowe okna i siedzenia w 2013 roku teraz idzie wszystko do piachu co ciekawe w przetargu nie ma zapisu że sprzedający chce coś wymontować. Jeszcze do niedawna jezdził jest tyle kibli zdezelowanych dlaczego nie podmienią ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Diken Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lut 2012
Skąd: Szczecin/Pionki

PostWysłany: 24-05-2017, 19:24    Odpowiedz z cytatem

Czyli nie byłoby takiej opcji, żeby te wszystkie, stare wagony, które Przewozy Regionalne chcą złomować lub sprzedać, odremontować, zmodernizować, aby mogły dalej jeździć i być użyteczne?
Czy takie rozwiązanie nie byłoby tańsze, niż zakup nowych wagonów od bydgoskiej "PESY", czy innej firmy produkującej tabor kolejowy? Przecież nowy tabor to są milionowe koszty, a wyremontowanie starych wagonów pewnie by tyle nie kosztowało?
Tu chodzi o gospodarność i dobre zarządzanie środkami w spółkach kolejowych.

_________________
Liczę na dobre rozwijanie polskiej kolei, jako sympatyk kolei w Polsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
42495596

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 24-05-2017, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Mimo, że mam spory sentyment do tych starych wagonów (zwłaszcza piętrusów które codziennie widywałem za gówniarza) to tak hipotetycznie się zastanawiam czy ich remont faktycznie jest opłacalny (nie mówię o wymianie foteli czy innych pierdół ale o totalnym kapitalnym remoncie). Przecież gruntowny remont jakiegokolwiek starego samochodu to koszta niejednokrotnie dużo większe niż zakup nowego z salonu. A jak to się ma do wagonów? Bo według mnie: zrobi się nowy projekt, zamówi części konkretnie pod to i złoży do kupy. A stare to trzeba jeszcze zdemontować, odnowić itp itd. i okaże się, że coś nie pasuje bo było już kiedyś przerabiane. Ma ktoś jakieś porównanie kosztów remontu starego wagonu do zakupu całkiem nowego? Tak z czystej ciekawości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Diken Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lut 2012
Skąd: Szczecin/Pionki

PostWysłany: 24-05-2017, 22:55    Odpowiedz z cytatem

Ja przyznam, że nie orientuje się w tym i nie wiem, czy koszty napraw starych wagonów, czy to piętrowych, czy takich normalnych byłyby opłacalne.
Jeżeli nie wszystkie, stare wagony PKP byłyby opłacalne w modernizacji, to chociaż ze złomowania jest trochę grosza i tą kasę powinno się przeznaczać na potrzeby spółek kolejowych.
Chociaż teraz produkują nowocześniejsze wagony i cały ten tabor w PKP, więc może i rzeczywiście, coraz częściej bardziej opłaca się zakupić nowy tabor dla spółek kolejowych, niż wykładać przewyższone koszty na modernizację.

Tutaj lepiej się w tej sprawie wypowie ktoś, kto ma w tym orientację, co do taborów PKP.

_________________
Liczę na dobre rozwijanie polskiej kolei, jako sympatyk kolei w Polsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
42495596
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 2 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl