Ok, ale dlaczego w takim razie bez postoju w Radomiu?
@K65, z łaski swojej wróć do podstawówki i naucz się wyrażać swoje myśli i idee w sposób mniej rozwlekły.Twoja forma wypowiedzi świadczy o braku umiejętności wyrażania swoich myśli w sposób zwięzły. Nie da się tego czytać.
Czas jazdy faktycznie niezły. Myślę też, że kierowanie składów z Radomia przez CMK do Warszawy też ma sens.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-07-2017, 15:31
erni1111 napisał/a:
sheva17 napisał/a:
Jak pojedzie Wit Stwosz ze Skarżyska do stacji Opoczno Południe?
Wygląda na to, że ze Skarżyska w stronę Radomia, potem skręca na 22 w kierunku Tomaszowa, a z niej na CMK na Opoczno, w Opocznie 10 minut na zmianę czoła i do Warszawy.
Taka trasa wynika z mapy na portalpasazera.pl
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 13-07-2017, 20:22
sheva17 napisał/a:
Czas jazdy faktycznie niezły. Myślę też, że kierowanie składów z Radomia przez CMK do Warszawy też ma sens.
Jest gdzieś na forum wątek pt "Koncert życzeń - rozkładowe marzenia" Twoje kosmiczne pomysły nadają się wyłącznie do tego wątku, a nie do zaśmiecania poważnego tematu.
Przecież jeździł w obecnym rozkładzie RE8 Radomiak KMów z Radomia do Warszawy przez CMK, więc nie jest to takie s-f. Zmiana czoła była w Idzikowicach, a nie w Opocznie, więc czas przejazdu był na poziomie nawet 1h 50min w najlepszej korekcie.
Jest gdzieś na forum wątek pt "Koncert życzeń - rozkładowe marzenia" Twoje kosmiczne pomysły nadają się wyłącznie do tego wątku, a nie do zaśmiecania poważnego tematu.
Jak nie masz nic sensownego do dodania - to jednak lepiej zamilcz . PKP IC, z tego co wiem, planuje składy z Radomia trasować właśnie linią 22 i dalej CMK. To bardzo dobre rozwiązanie, szczególnie w perspektywie remontu linii przez Warkę, które nie odcina Radomia od połączeń kolejowych. By to wiedzieć trzeba mieć jednak trochę wyobraźni. Tak jak zauważył przedmówca przy zmianie czoła w Idzikowicach czas jazdy jest bardzo atrakcyjny. Co do marzeń to marzyć jedynie można byś zechciał w końcu wypowiadać się tutaj merytorycznie i leczył swoje osobiste frustracje poza forum. Z tak żenującym postem, nacechowanym takim poziomem ignorancji, dawno już się nie spotkałem.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-07-2017, 14:41
sheva17 napisał/a:
Jak nie masz nic sensownego do dodania - to jednak lepiej zamilcz
sheva17, podstawowa sprawa, naucz się trochę kultury. Najpierw każesz milczeć użytkownikowi K_65, a teraz mnie tylko dlatego że się krytycznie wyrażamy wobec Twoich fanaberii. Bez względu na to czy Tobie się to podoba czy nie, obecne trasy przez Gniezno, Parczew czy Tomaszów Mazowiecki są wyłącznie trasami objazdowymi. Po zakończeniu remontów pociągi wrócą na swoje poprzednie trasy i Twój krzyk tu w niczym nie pomoże. Podobnie będzie z CMK. Zwróć uwagę, że z CMK po zakończeniu modernizacji Wiedenki poznikały wszystkie IC/TLK w kierunku Śląska (z wyjątkiem zdegradowanych międzynarodówek). Przypuszczam że ten sam los będzie czekał pociągi w kierunku krakowskim po zakończeniu remontu odcinka Radom - Warka. Wówczas na CMK pozostaną tylko szybkie pociągi EIC/EIP, w myśl "zasady chcesz jechać szybciej, płać więcej". Bądź facetem i przyjmij na klatę to, że obecna sytuacja, mimo że tak bardzo Ci się podoba, ma charakter doraźny.
Czy te ciołki z PKP IC myślą ? Od początku wakacji tzw Mierzeja non stop jest spóżniona ( 30 minut to pestka).Przez to TLK Uznam w plecy non stop od 30 do 50 min a bywa że więcej a przy okazji jeszcze jest TLK Nosal .To już jest tzw kabaret ale chyba oni lubią robić sobie "jaja" z pasażerów.To się nadaje tylko do UTK.
@Rozkładowiec, naucz się czytać z łaski swojej ze zrozumieniem, bo tak narażasz się na kompromitację. Gdybyś przeczytał post do którego się odnosisz zrozumiałbyś, że pisałem o trasie z Radomia do stolicy na czas remontu linii przez Warkę. I tutaj jazda linią nr 22 i dalej CMK to jedyne możliwe rozwiązanie. I taka też trasa dla Flirtów jest optymalna.
Co do Twojej wypowiedzi zaś odnoszącej się do poprzedniego wątku w tej dyskusji to także jesteś słabo zorientowany. PKP IC nie wyklucza pozostawienia ze 2 par z Lublina do stolicy przez Łuków. Zainteresowanie ofertą PKP IC w Lubartowie czy Parczewie jest spore i to naturalne, że kolej powinna swoją ofertę rozszerzać. Składy do Terespola i tak będą jeździć, koszt uruchomienia grupy wagonów z Łukowa do Lublina nie powala na kolana, także takie rozwiązanie nie jest wykluczone.
CMK, czego zapewne nie wiesz, nie jest prywatną linią, w związku z tym dostęp do niej powinien być otwarty także dla pociągów z segmentu economy. Mamy na tej linii także miasta powiatowe, ich mieszkańcy muszą mieć także dostęp do oferty kolejowej, mowa tu jednak o 3-4 parach połączeń dziennie. Po modernizacji do 160 km/h nie ma przeszkód by większość połączeń była uruchamiana przez Radom. I dlatego nawet teraz proponuję, zresztą PKP IC też planuje takie rozwiązanie od nowego RJ, aby Flirty 3 CMK dojeżdżały tylko do Idzikowic i dalej linią nr 22 przez Radom, Kielce kierowały się do Krakowa. Dzięki temu rozwiązaniu także oferta na linii nr 8 będzie całkiem przyzwoita, na CMK zaś połączeń także nie będzie brakować dzięki postojom IC do Czech.
I na koniec CMK nie jest półki co żadną kosmiczną linią . To linia półki co przystosowana w przeważającej większości do jazdy z prędkością 160 km/h, takich linii w kraju jest jednak kilka. Gdybyś zaś zechciał zapoznać się z postem do którego się odnosisz to także ułatwiłoby nam dyskusję .
Mogę potwierdzić słowa Shevy. Zainteresowanie pociągami z Warszawy do Lublina w miastach leżących na trasie objazdu czyli Radzyń Podlaski, Parczew i Lubartów jest naprawdę duże i miejmy nadzieję, że IC spełni swoje obietnice i chociaz jeden TLK po zakończeniu modernizacji LK7 zostanie puszczony właśnie objazdem.
Odnośnie objazdu do Poznana przez Gniezno. W niedzielę osobiście przetestowałem tę trasę. W Gnieźnie na pociąg "BWE" około godziny 13 w kierunku Warszawy oczekiwało 50 osób. DO TLK "Gałczyński", którym wracałem do Warszawy wsiadło około 60 osób.
Nawet jeśli popyt w Gnieźnie na pociągi do Warszawy jest, to nikt po zakończonym remoncie nie zostawi tam choćby jednej pary w związku z tym, że czas jazdy przez Konin pociągów EIC będzie oscylował w granicach 2h20-2h25, a TLK ~3h. Nikt o zdrowych zmysłach nie wytrasuje składu przez Gniezno, bo ludzie w relacji Poznań - Warszawa zamiast droższego TLK wybiorą PB albo blablacar. O ekspresach to nawet nie ma co mówić.
@pawelu, ale widziałeś z okien pociągu 50 osób czekające na pociąg czy 50 faktycznie wsiadających? Nie chcę nic mówić, ale 15 minut po tym BWE jedzie TLK Latarnik również do Warszawy i coś nie chce mi się wierzyć, że wszyscy się załadowali do BWE
Trasa przez Gniezno powinna być obserwowana przez IC ale biorąc pod uwagę, że co chwila praktycznie kursuje nią albo Koleje Wlkp albo jakiś TLK/IC, którym bez problemu można będzie dojechać do Poznania na przesiadke na pociąg w kierunku Warszawy, to rzeczywiście, tutaj może nie mieć sensu pociąg bezpośredni po zakończeniu remontu na E20.
Poznań ma średnio co godzine pociąg do Warszawy, więc jakby jedna dzienna para kursowała stale przez Gniezno, to nikomu by korona z głowy nie spadała. Tak samo Lublin, z pociągiem do Warszawy średnio co dwie godziny (z szansa na więcej), wiec spoko.
W przeciwieństwie do objazdów przez Kalisz, tutaj kordła jest po prostu za krótka. (marne 4 pary)
Kruk17: Około 50 osób czekało na peronie. Akurat mój "BWE" wjechał do Gniezna bo miał 10 minut spóźnienia, i ten do Warszawy wjechał. Ale czy wszyscy wsiedli to niestety nie wiem. Inna kwestia, że w tym "BWE" do Warszawy była już bardzo ładna frekwencja. Praktycznie komplet miejsc, ale w niedzielne popołudnie to normalne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum