Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Następny
Pociągiem po Wrocławiu
Autor Wiadomość

Jerry Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lut 2009
Skąd: Lubin

PostWysłany: 26-06-2017, 22:08    Odpowiedz z cytatem

Ciekawi mnie dlaczego w okresie wakacji nie dojedziemy pociągiem do Wojnowa?
...tylko do 23 VI i od 1 IX

_________________
2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-06-2017, 10:33    Odpowiedz z cytatem

Zapewne na ten okres miasto nie zapewniło dofinansowania.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 08-07-2017, 12:33    Odpowiedz z cytatem

Zamiast metra... tunel średnicowy pod Wrocławiem.

Dr Igor Gisterek z Politechniki Wrocławskiej chciałby, aby na Świebodzkim swój początek miał kolejowy tunel średnicowy biegnący przez miasto.

Więcej:
http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/zamiast-metra-tunel-srednicowy-pod-wroclawiem,12248587/

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 02-08-2017, 13:32    Odpowiedz z cytatem

Czym do pracy? Kolej, autobus, auto, a może rower?

Codziennie do pracy we Wrocławiu przyjeżdżają tysiące mieszkańców podwrocławskich miejscowości. Widzimy to co rano po korkach na drogach dojazdowych do miasta i tłumach na stacjach i dworcach kolejowych. Sprawdziliśmy, ile zajmuje im dotarcie do Wrocławia oraz jakie mają alternatywy dojazdu.

Więcej:
http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/czym-do-pracy-kolej-autobus-auto-a-moze-rower,12327346/

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 12-12-2017, 20:47    Odpowiedz z cytatem

Koło Tesco zbudują stację kolejową

Do końca 2019 r. przy wiadukcie nad ul. Długą, niedaleko hipermarketu Tesco i skrzyżowania z ulicą Gnieźnieńską, powstanie przystanek kolejowy Wrocław Szczepin. Pociągi będą odjeżdżały z niego do centrum nawet co 15 minut.

Czytaj więcej:
http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/kolo-tesco-zbuduja-stacje-kolejowa-pociagi-odjada-co-15-minut,12756576/

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 14-12-2017, 15:01    Odpowiedz z cytatem

Koleje Dolnośląskie oferują bilety powrotne za darmo we Wrocławiu.

Jak dojechać do pracy i z powrotem za koszt porównywalny z zakupem 1,5 litra benzyny? Z Kolejami Dolnośląskimi! Dzięki promocji „Powrót gratis” pasażerowie odbywający podróż linią D7 (Wrocław Wojnów – Jelcz Laskowice) w ramach granic administracyjnych Wrocławia kupując bilet tam i z powrotem zapłacą jak za przejazd tylko w jedną stronę.

Więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/31420/koleje-dolnoslaskie-oferuja-bilety-powrotne-za-darmo-we-wroclawiu.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

zbokolejowyEN57 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2018

PostWysłany: 03-01-2018, 18:21    Odpowiedz z cytatem

Ok wszystko wporzadku, są nowe pomysly łącznie z odpaleniem na nowo dworca Świebodzkiego, tunel średnicowy, budowane są nowe stacje, kuszeni jesteśmy ofertami przewoźników obecnoe w zasadzie jednego prężnie sie rozwijającego... podobami się to wszystko jednakże ubolewam na faktem ubogiej ilości taboru w naszymrejonie. Irytuje mnie fakt podddania się w pewien sposób PR brak pomysłu na zadbanie o pasażera. Rozmontowaniem wrecz oddziału wrocławskiego PR.odddanie pola dla preżnym działaniom KD. Dlaczego stare poczciwe kible nie przejda metamorfozyna turbo kible tylko są wysyłane na żyletki?? Obecnie mamy na rejonie 49sztuk z czego 15 jest uziemionych.jezdzi 34 sklady. Aby wroclawska kolejaglomeracyjna miala sens czestotliwosc jazdy powinna byc duza a wiec ilosc tanoru odpowiednia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 04-01-2018, 10:18    Odpowiedz z cytatem

Miejsce EN57 jest na złomowisku. Remonty tych trupów nie mają sensu, bo ostatecznie wychodzi to drożej niż zakup i eksploatacja np. 31WE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

zbokolejowyEN57 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2018

PostWysłany: 04-01-2018, 17:27    Odpowiedz z cytatem

Ok jednakze nie ma na zakup nowych jednostek pieniedzy... a jak sie znajda to zajakis czas. Propozycja je taka aby wypuscic caly tabor en57 zamiast trzymac go na krzaku po jakis bocznicach i niech jezdzi jako wrocławska kolej dojazdowa z duza czestotliwoscia... tak wiem zaraz rozlegna sie glosy typu pasazerowie chca komfortu....owszem popieram na dluzszych dystansach poza miasto. W miescie niech jezdza stare kible aby zdobyc zaufanie spoleczenstwa i wiare w dobra kolej jako alternatywe dla korkow w miescie. Z czasem sukcesywna wymiana. Zaraz znow ktos powie chcemy komfort. To zadaje pytanie czy w skm w gdansku jest komfort czy chodzi o czestotliwosc i szybki dojazd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-01-2018, 10:28    Odpowiedz z cytatem

Tabor to jedno. Kto miałby zapłacić za dodatkowe kursy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 05-01-2018, 10:40    Odpowiedz z cytatem

Wrocław to miasto, w którym za miejską kolejkę robią pociągi regionalne obsługujące całe województwo. Kiedyś jechałam z Wrocławia do Węglińca pociągiem przed 8 rano. Na Dworcu Głównym tłum ludzi na peronie. Pociąg się podstawia, tłum naciera, z trudem upolowałam wolne miejsce. Frekwencja na starcie chyba ze 150 proc. Byłam zaskoczona! Co się okazało? Ponad setka korposzczurów jechała na „Mordor” (Muchobór). Ot, z pociągu sobie tramwaj zrobili...

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 05-01-2018, 11:12    Odpowiedz z cytatem

Takie chyba było założenie UM Wrocław, skoro dla ułatwienia przejazdów w pociągach KD i PR na terenie miasta Wrocławia obowiązują bilety MPK. Przed wprowadzeniem tych udogodnień nie było w pociągach takiego ruchu wewnątrz miejskiego.
Stąd więc w godzinach porannych i popołudniowych dojazdów do/z pracy na Muchoborze czy Leśnicy wsiadają tłumy. Poza tymi godzinami stacje raczej świecą pustkami. A że przy okazji ludzie jadący z Wrocławia do Miękini, Malczyc, Legnicy czy dalej w kierunku Węglińca, Zgorzelca czy Żar muszą przynajmniej do Leśnicy stać - to już inny temat. Nawiasem mówiąc (tak z moich obserwacji - bez obrazy oczywiście) ludzie, którzy jadą po mieście jeden czy dwa przystanek pchają się w pociągu jeszcze bardziej na miejsce siedzące niż "dalekobieżni" podróżni.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

ufoludek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Lip 2011

PostWysłany: 05-01-2018, 11:44    Odpowiedz z cytatem

To można bardzo łątwo rozwiązać - przedłużyć szczytowe pociągi z Opola/Kłodzka, (nawet z Jelcza zamiast pchania dużego impulsa na Wojnów) na Mordor, albo na Kuźniki, czy do Leśnicy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 05-01-2018, 13:11    Odpowiedz z cytatem

A skąd to oburzenie? Jest możliwość, to ludzie korzystają. Kto normalny będzie jechać tramwajem/autobusem 40 minut skoro może pojechać pociągiem w minut 8? Jest to pewna niedogodność dla pasażerów jadących dalej, ale tłok jest tylko przez pierwsze osiem minut podróży.
Idealnym rozwiązaniem byłoby uruchomienie kolei aglomeracyjnej z prawdziwego zdarzenia obsługjącą stacje w granicach Wrocławia. Potencjał jest, plany są. Tylko coś zapału brak.

Jechałem ostatnio pociągiem w kierunku Wojnowa. Ku mojemu zdziwieniu okazało się że frekwencja była przyzwoita. Na samych Swojczycach wysiadło 12 osób, a jeszcze kilkanaście pojechało dalej. Jednostka to turbokibel EN57AL, idealna na to połączenie.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

zbokolejowyEN57 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2018

PostWysłany: 05-01-2018, 20:25    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000 napisał/a:
Tabor to jedno. Kto miałby zapłacić za dodatkowe kursy?

Rozumiem ze jedynym ,,chlebodawca,, na rejonie jest Urzad Marszalkowski.?? To laika pytanie bo nie znam glebi struktur kto komu za ile.i.po co. Obserwuje rejon jego potencjal tabor jego stan i obecne rozmontowywanie szopy wrocławskiej zarazem oddzialu wojewodztwa... aale.skoro od kilku lat gloszone jest takie haslo ze ma powstac w.miescie o ogromnym do tego potencjale kolej dojazdowa to dlaczego ktos racjonalnie nie pomysli bazujac na tym co.sie.ma a nie na wybiegajacych w przyszlosc planach o nowym taborze?? Czy pomorze majac podobny starzem tabor o tym myslalo?? Skoro to tam funkcjonuje moze warto to wprowadzic do nas. Wykorzystac maksymalnie istniejacy tabor... nawet wspolnymi silami kd.i.pr zreszta nawet jak.kd chce objac wszystko to.i tak.musi wziac tabor taki jakim jezdzi pr. Niech kd przejmie linie do konca wozi nowymi skladami ludzi poza granice miasta na cale wojewodztwo i nie tylko. A PR znajdzie.na siebie pomysla w granicach miasta jezdzac rym co ma. Spoleczenstwo.przekonane do funkcjonalnosci kolei w miescie korzystajac z uslug napedzi finansowo.karuzele.i moze bedzie.opcja.na.podtrzymanie tego wszystkiego a nawetvwymiane taboru.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl