Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Zadośćuczynienie za bilet
Autor Wiadomość

siudmy7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Maj 2013

PostWysłany: 04-08-2015, 21:55   Zadośćuczynienie za bilet Odpowiedz z cytatem

Witam.
Jade wlasnie TLK Regle Zakopane - Gdynia
Mam bilet double na sypialke, ale sie okazalo ze wagon sypialny sie rozsypal i pojade kuszetką.
Na ile mam ich skasowac, nie jestem jakims pazernym debilem ale chcialbym sie dowiedziec jakie są mozliwosci. Pozdro
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2015
Skąd: Galicja

PostWysłany: 04-08-2015, 22:37    Odpowiedz z cytatem

Jakie zadośćuczynienie? Jeśli Ci się uda to dostaniesz zwrot za podróż. I tylko tyle.

_________________
2014 - 9040 km
2015 - 79 057 km
2016 - 65 882 km w pociągu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siudmy7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Maj 2013

PostWysłany: 04-08-2015, 23:16    Odpowiedz z cytatem

Ok. Moze nie zadośćuczynienie, ale ja wiedzialem o tym wczesniej jakąs godzine z kawalkiem, pogadalem z stewardem, ze oddadzą mi roznice, ale jakby to byl klient z laptopem i 5 smartfonami a oni ze smiechem na twarzy powiedzieli by mu ze sypialka jest na bocznicy to by ich pozwał. Dlatego sie pytam czy są jakies rozwiązania w takich klimatach. Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Sty 2015
Skąd: Galicja

PostWysłany: 04-08-2015, 23:17    Odpowiedz z cytatem

Powiem Ci szczerze, że nawet taki gość w garniturku by raczej nic nie zdziałałWink przyjemnej podróży!

_________________
2014 - 9040 km
2015 - 79 057 km
2016 - 65 882 km w pociągu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

siudmy7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Maj 2013

PostWysłany: 04-08-2015, 23:24    Odpowiedz z cytatem

Dzieki!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Dave Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Mar 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: 05-08-2015, 09:09    Odpowiedz z cytatem

siudmy7 napisał/a:
Ok. Moze nie zadośćuczynienie, ale ja wiedzialem o tym wczesniej jakąs godzine z kawalkiem, pogadalem z stewardem, ze oddadzą mi roznice, ale jakby to byl klient z laptopem i 5 smartfonami a oni ze smiechem na twarzy powiedzieli by mu ze sypialka jest na bocznicy to by ich pozwał. Dlatego sie pytam czy są jakies rozwiązania w takich klimatach. Pozdro


Kogo pozwał? Bo na pewno nie stewardów (konduktorów)! Zresztą - niech pozywa! Zawsze każdego i za każdą rzecz można pozwać Wink Potem o tym, czy pozew był słuszny i czyja jest racja decyduje sąd Smile Pozwać mógłbym/możesz Ty przewoźnika za niespełnienie warunku umowy. Przy czy szanse na jakiekolwiek ZADOŚĆUCZYNIENIE, zwłaszcza w przypadku wygórowanych kwot jest praktycznie żadne, bo przewoźnik podstawił inny wagon i zapewnił Ci miejsce w pociągu i to dalej leżące, tyle że niższej kategorii. I z tego tytuł€ na pewno przysługuje Ci zwrot RÓŻNICY ceny przejazdu między miejscem w wagonie sypialnym a kuszecie. Reszta - jak wyżej, w drodze reklamacji lub ostatecznie sądu z niewielką szansą (moim zdaniem) na ugranie czegoś więcej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
2779652

PNW blog Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 05 Sie 2015

PostWysłany: 07-08-2015, 18:13   Zadośćuczynienie Odpowiedz z cytatem

Odnośnie tematu zadośćuczynienia polecam sprawdzić stronę http://przepraszamNIEwystarczy.pl/

Pozdrawiam serdecznie
Jacek Miłaszewski

nagłówek youtube.png
Plik ściągnięto 6 raz(y) 40.24 KB


_________________
www.przepraszamNIEwystarczy.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 20-10-2017, 11:00    Odpowiedz z cytatem

Kupiłeś bilet na pendolino? Nie zdziw się, jeśli nim nie pojedziesz. Część pociągów utknęła na bocznicach.

Pasażerowie kursów, w których zamiast pendolino podjeżdżają stare składy, po zgłoszeniu się do kas otrzymują zwrot różnicy w cenie biletów. Nie zmienia to faktu, że to na nich spada uciążliwość biurokratyczna plus rozczarowanie niższym standardem podróży.

Więcej:
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,22537817,kupiles-bilet-na-pendolino-nie-zdziw-sie-jesli-nim-nie-pojedziesz.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl