Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 62, 63, 64  Następny
Rozkład jazdy 2017/2018
Autor Wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-11-2017, 14:30   

krzychu12231, ale zamknięcie szlaku do Zagórza jest tylko do marca (lub czerwca). Zwróć uwagę, że w rocznym rozkładzie jazdy pociągi Polregio są wpisane na tą trasę, a IC w dalszym ciągu kończą w Jaśle.
Przejdź na dół

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 22-11-2017, 14:34    Odpowiedz z cytatem

Lokomotyw trochę będzie, szczególnie że od marca 2018 r. zwolnione zostaną te ze szlaku Lublin - Rzeszów, chociaż ja akurat zwiększyłbym rezerwę Gam.....

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-11-2017, 15:11   

No ale mimo to pociągi IC w rocznym rozkładzie nie są wpisane do Zagórza. Chyba że to się zmieni po korektach.
Powrót do góry

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 22-11-2017, 17:15    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Lokomotyw trochę będzie, szczególnie że od marca 2018 r. zwolnione zostaną te ze szlaku Lublin - Rzeszów, chociaż ja akurat zwiększyłbym rezerwę Gam.....


Dwie Gamy od grudnia wracają do Krzyża.
Prawdopodobny obieg
Tlk Uznam Krzyż - Gorzów, IC Kociewie/ Mehoffer Gorzów - Krzyż - Piła, od 10 marca IC Szkuner Piła - Krzyż, TLK Warta Krzyż - Gorzów, TLK Warta Gorzów - Krzyż, od 10 marca IC Szkuner Krzyż - Piła, IC Kociewie/ Mehoffer Piła - Krzyż - Gorzów, TLK Uznam Gorzów - Krzyż.
Niecałe 600 km na dobę.

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 23-11-2017, 11:00    Odpowiedz z cytatem

@Rozkładowiec:
Dalej nie rozumiesz,że chodzi o połączenie Krakowa i Śląska JEDNYM pociągiem z Nysą i Kotliną Kłodzką? Odcinek Kłodzko-Wałbrzych-Jelenia Góra byłby ważny dla osób wsiadających w Katowicach,Gliwicach,Kędzierzynie. Oni nie mają nic do Jeleniej. Z kolei zrozumiałe że osoby chcące z KRAKOWA jechać do Jelonki wsiądą w Hetmana który jedzie o wiele szybciej przez Stradom i Lubliniec.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-11-2017, 14:07   

Desiro2, ja doskonale wiem że Podsudecka to najkrótsza trasa łącząca Śląsk z Kudową i Jelenią Górą, jednak na dzień dzisiejszy PKP IC niczego tamtędy nie puści z powodu braku lokomotyw spalinowych, zwłaszcza w sezonie letnim gdzie dochodzi obsługa Helu i Łeby. Na razie jedynym rozwiązaniem jest jazda pod drutem przez Wrocław.
Co do Kraków - Katowice, to widzisz że już drugi rozkład PIC rezygnuje z dziennych połączeń na tym odcinku, bo to się im najzwyczajniej nie opłaca. Wszystko od strony Krakowa jedzie przez Częstochowę, a od strony Katowic, albo startuje w Katowicach, albo Kielce/Radom. Dobrym posunięciem w na tym odcinku jest połączenie kilku relacji Katowice - Kraków z Kraków - Rzeszów, przez co Górny Śląsk zyskał bezpośrednie połączenia z Podkarpaciem. Uważam że w tej sytuacji nawet Przemyślanin mógłby jeździć przez Częstochowę, a na katowickiej zostać jedynie Uznam, który na odcinku Kraków - Katowice - Kraków powinien się się na każdym przystanku z honorowaniem biletów Regio. Czas przejazdu by się nie zwiększył, a dzięki temu można by było wyrzucić jedną parę Regio na i tak już niskiej przepustowości linii.
Powrót do góry

pasażer0805 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Maj 2015

PostWysłany: 23-11-2017, 16:16    Odpowiedz z cytatem

Uznam jedzie trochę szybciej trasa przez Spytkowice ... na Kraków - Katowice przez Trzebinie pozostał jedynie Przemyślanin
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 23-11-2017, 16:45   

pasażer0805, Uznam przez Spytkowice wcale nie jedzie szybciej, ma czas 2:01, a najszybsze Regio 1:59. Dlatego lepiej by było zostawić Uznama przez Trzebinię, a Przemyślanina skierować na szybszą trasę przez Koniecpol.
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 24-11-2017, 08:11    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
No ale mimo to pociągi IC w rocznym rozkładzie nie są wpisane do Zagórza. Chyba że to się zmieni po korektach.


Prawdą jest też, że jeszcze jako takie zapełnienie te składy miały tylko do Jasła. Przy obecnych szlakowych z Jasła do Zagórza to zresztą nie dziwi..... Może to zatem decyzja czysto ekonomiczna, szczególnie że do Jasła od strony Stróż mamy trakcję.....

Cytat:
Dwie Gamy od grudnia wracają do Krzyża.


A zatem wszystko jasne.


Cytat:
Dobrym posunięciem w na tym odcinku jest połączenie kilku relacji Katowice - Kraków z Kraków - Rzeszów, przez co Górny Śląsk zyskał bezpośrednie połączenia z Podkarpaciem. Uważam że w tej sytuacji nawet Przemyślanin mógłby jeździć przez Częstochowę, a na katowickiej zostać jedynie Uznam, który na odcinku Kraków - Katowice - Kraków powinien się się na każdym przystanku z honorowaniem biletów Regio.


Też uważam, że w tej sytuacji oferta REGIO jest wystarczająca.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 24-11-2017, 09:49    Odpowiedz z cytatem

W wakacje Jantar pogoni Neptuna.

Od nowego rozkładu jazdy EIC Jantar nie będzie prowadził już wagonów do Kołobrzegu. W składzie znajdą się tylko te do Helu i Gdyni. Do Kołobrzegu pojedzie natomiast EIC Neptun. Oba pociągi będą odjeżdżać z Warszawy w odstępie zaledwie kilku minut.

Więcej:
http://inforail.pl/w-wakacje-jantar-pogoni-neptuna_more_100584.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-11-2017, 10:53    Odpowiedz z cytatem

Ten jeden po drugim EIC w kierunku Wybrzeża to nie jest najlepszy pomysł. Powinien być większy odstęp, przynajmniej pół godziny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

vcxcvx Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Maj 2015

PostWysłany: 24-11-2017, 11:33    Odpowiedz z cytatem

Czyli w rozkładzie 2017/18 następuje zdecydowane pogorszenie oferty połączeń PKP IC z regionami górskimi tzn. likwidacja połączeń do Zagórza oraz bezpośrednich połączeń do Szklarskiej Poręby i Kudowy Zdroju. (nocny Dart z przesiadką).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

skubi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Paź 2007

PostWysłany: 24-11-2017, 11:48    Odpowiedz z cytatem

Dart Karkonosze powinien jechać ze Szklarskiej .

[ Dodano: 24-11-2017, 11:49 ]
Tak samo jak IC Barnim Jelenia-Szczecin .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-11-2017, 12:11    Odpowiedz z cytatem

Ja już wielokrotnie mówiłem że ludzi jeżdżących do Szklarskiej można na palcach jednej ręki policzyć a centrum komunikacyjnym Karkonoszy jest Jelenia Góra i tutaj oferta polepszy się. Co do Szklarskiej też ulegnie polepszeniu bo Warszawiaki w soboty i niedziele dojadą do Szklarskiej a województwa zachodnie generują większy ruch w Karkonosze dlatego wytrasowanie wagonów z Gdyni jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Traci Kudowa i tutaj będą apele bo ograniczenie terminów do minimum spowoduje odpływ pasażerów.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

michal24111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2012
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 24-11-2017, 15:43    Odpowiedz z cytatem

Co do EIC Jantar i EIC Neptun, to mogliby relację z Warszawy do Kołobrzegu i Helu zrobić na jednym składzie, dzielonym w Gdyni i powiedzmy awaryjnie prowadzonym dwoma lokami. W sumie nie byłoby znaczenia, że relacje byłyby połączone na odcinku do Gdyni, a z powrotem jeśli byłoby opóźnienie to faktycznie lepiej niezależne składy. Chyba, że na upartego chcą dla odmiany takie EIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 42 z 64 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 62, 63, 64  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl