Czy ktoś z forum jest w posiadaniu tajnych danych odnośnie tego w których godzinach nowe Impulsy jeżdżą na trasie z i do Węglińca? Często korzystam a nigdy nie udało mi się na niego trafić, ciągle tylko te niewygodne złomy z czerwonymi fotelami.
Dziewięć nowoczesnych, pięcioczłonowych pociągów wzmocniło już ofertę przewozową Kolei Dolnośląskich. Dwa ostatnie składy zamówione z fabryki Newag w Nowym Sączu wyjadą na dolnośląskie tory 10 grudnia, wraz z wejściem nowego rozkładu jazdy.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Koleje Dolnośląskie otrzymały 260 mln zł z Unii Europejskiej. Pieniądze przeznaczone zostały na zakup 11 nowoczesnych pociągów. Pojazdy będą dłuższe, szybsze i bardziej komfortowe dla pasażerów.
Stale rosnąca liczba pasażerów samorządowego przewoźnika, który w zeszłym roku przewiózł prawie 9,4 mln osób, to nie tylko sukces, ale również wyzwanie. Żeby sprostać stale rosnącym oczekiwaniom regionu, zarząd spółki oraz Samorząd Województwa Dolnośląskiego podjęli decyzję o zakupie dwóch nowoczesnych spalinowych zespołów trakcyjnych.
Planowany jest jeszcze zakup kilku trójczłonowych SZT do obsługi pociągów Trzebnica- Wrocław Główny - Kobierzyce - Świdnica Miasto. Poza tym po elektryfikacji linii Węgliniec - Zgorzelec zwolni się kilka jednostek, podobnie będzie po elektryfikacji odcinka Lubań - Zgorzelec, jeśli do niej dojdzie.
Koleje Dolnośląskie zapowiedziały zakup kolejnych jednostek spalinowych. Ale, i tu być może niespodzianka, używanych.
Nowozakupione szt mają mieć nie więcej niż 3 lata. Przewoźnik będzie wymagał wyposażenia, takiego jak: wi-fi, klimatyzacja czy toalety z obiegiem zamkniętym.
Koleje Dolnośląskie kupią dwa spalinowe zespoły trakcyjne.
Dolnośląski przewoźnik ogłosił przetarg na zakup dwóch spalinowych zespołów trakcyjnych. Pojazdy mogą być używane.
Dostarczane pojazdy nie będą mogły być wyprodukowane wcześniej niż w 2014 roku, ich maksymalny przebieg określono na 400 tys. kilometrów, przy czym w wypadku przejechania przez niego 200 tys. kilometrów, konieczne jest udokumentowanie wykonania na nim przeglądu P3. Pociągi muszą mieć świadectwo dopuszczenia do ruchu, ich wykonanie musi gwarantować 30-letnią eksploatację. Ich prędkość maksymalna nie może wynosić poniżej 120 km/h. W środku ma się znaleźć 125 miejsc siedzących, przy czym 25 może być składanych. Koleje Dolnośląskie wymagają montażu nowoczesnego, „koralikowego” systemu informacji pasażerskiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum