Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Przejazd automatyczny vs. "ręczny"
Autor Wiadomość

figo_fago Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Maj 2013

PostWysłany: 06-12-2017, 21:41   Przejazd automatyczny vs. "ręczny" Odpowiedz z cytatem

Jeżdżąc samochodem zauważyłem pewną prawidłowość dotyczącą przejazdów. Tam gdzie są przejazdy automatyczne to po opuszczeniu zapór pociąg przejeżdża po maksymalnie kilkudziesięciu sekundach. Natomiast gdy przejazdem steruje dróżnik to na przejazd pociągu oczekuje się nawet ponad 5 minut. Kilkakrotnie mierzyłem czasy od zamknięcia zapór zarówno na przejazdach automatycznych i ręcznych, i te różnice właśnie takie są. Z czego one wynikają?

[ Dodano: 07-12-2017, 19:48 ]
Rozumiem, że nikt z Miłośników Kolei nie wie czemu dróżnik nie może zamknąć przejazdu kilkadziesiąt sekund przed przejazdem pociągu tylko wstrzymuje bezsensownie ruch na ponad 5 minut?

[ Dodano: 07-12-2017, 19:48 ]
Rozumiem, że nikt z Miłośników Kolei nie wie czemu dróżnik nie może zamknąć przejazdu kilkadziesiąt sekund przed przejazdem pociągu tylko wstrzymuje bezsensownie ruch na ponad 5 minut?

[ Dodano: 07-12-2017, 19:48 ]
Rozumiem, że nikt z Miłośników Kolei nie wie czemu dróżnik nie może zamknąć przejazdu kilkadziesiąt sekund przed przejazdem pociągu tylko wstrzymuje bezsensownie ruch na ponad 5 minut?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl