24 grudnia 2017 CHEŁMIANIN z Warszawy Centralnej odjechał opóźniony 3 minuty, w Łukowie nie dość, że parę minut przed czasem, to długi postój. Ciekawostka, że mimo zmienionej lokomotywy na spalinową, na końcu ciągnęliśmy elektrowóz EU-1061, który przestawiono w Lublinie na czoło. Na Chełm Miasto przyjazd o czasie - 22:09, wysiadło kilkanaście osób, reszta na końcowym.
[ Dodano: 26-12-2017, 10:46 ]
25 grudnia
W Chełmie UZNAM z Lublina z opóźnieniem 20 minut, ciekawe jak się wyrobi z przestawieniem na OGIŃSKIEGO
[ Dodano: 26-12-2017, 11:09 ]
oczywiście 26 grudnia, a nie 25
UZNAM przemianowali na OGIŃSKIEGO w miarę sprawnie, ale i tak opóźnienie 8 min na Chełm-Miasto już miał. Czy ten obieg Uznam/Ogiński nie jest poroniony?
29.12.17
-elektrowóz z TLK "Ogiński" z Bydgoszczy Gł. ledwie się dotoczył do Chełma, zaliczył awarię na Chełm Miasto po czym go naprawiono, w Chełmie Gł. padł już zupełnie;
- w związku z tym TLK "Uznam" odwołany na odc. Chełm-Lublin, podróżnych przesadzono do Regio Chełm - Lublin o 18.30; w Lublinie reszta składu oczekiwała na podróżnych z Chełma
30 grudnia UZNAM dojechał do Chełma z 40-minutowym opóźnieniem, a mając taki, a nie inny obieg z OGIŃSKIM, sprawił, że ten wyjechał ze stacji początkowej z 23 minutowym opóźnieniem, z Lublina z 25 minutami... gratulacje! Do Bydgoszczy powinien DZISIAJ dotrzeć! Chore obiegi wagonów! Chore opóźnienia! Chore traktowanie kolei, a przede wszystkim pasażera. Po takich akcjach pasażer w Chełmie będzie pamiętał: BYLE NIE KOLEJĄ! A Ukraińcy, pod których robiono te połączenia, będą woleli autobusami. Pewniejsze i mniej przesiadek
[ Dodano: 02-01-2018, 16:24 ]
2 stycznia - CHEŁMIANIN wyjechał z Chełma z 35 minutowym opóźnieniem, po drodze powiększył do 45 minut (w przed Kanim, w Lublinie i Parczewie) i wturlał się do Warszawy Centralnej mając na końcie ponad 35 opóźnienia. Kolej się tłumaczyła, że to nie z ich powodów. A ludzie się wściekali, czy do kontrabandy nie mogą dać więcej celników, żeby szybciej obsłużyć, albo też dać czas większy postoju w Dorohusku. Wszystko jest do rozwiązania, ale nie w tym kraju....
29 grudnia już ubiegłego roku wróciłem pociągiem regio z podróży na południe Polski tuż przed odjazdem pociągu Uznam i miałem okazję być świadkiem problemów technicznych elektrowozu pociągu Ogiński z Bydgoszczy, w związku z czym Uznam nie wyjechał z Chełma do Gorzowa Wielkopolskiego. No cóż, żeby taki obieg się sprawdzał, musi być nowy sprzęt, choć też nie ma gwarancji, że coś się nie zepsuje.
Muszę z przykrością stwierdzić, że na ścianie wschodniej mamy najgorszy tabor. Na południu jeżdżą nowe impulsy z newagu, elfy i acatusy z pesy. U nas jest tak, jakby czas się zatrzymał w 1983 roku - kiedy to zelektryfikowano odcinek z Lublina do Chełma i od tego czasu po dzień dzisiejszy nie ma żadnej rewolucji na torach i musimy korzystać z wysłużonych już EN-57, w których często jest tak, że nie domykają się okna, jest zimno, albo mocno grzeją, że aż w pośladek pali. Podczas odbytej podróży stwierdziłem także, że pociągi regio jeździły planowo beż żadnych opóźnień, natomiast pociągi IC miały spore ponad półgodzinne opóźnienia. To może zniechęcać do korzystania z usług kolei zwłaszcza tych co podróżują dalej i korzystają na trasie z przesiadek.
jezeli chodzi o połaczenia IC to praktycznie z kazdym dniem widać poprawe. Nie ma obecnie sytuacji, ze Lublin wypuszcza "swojego" Uznama do Chełma a wagony z Gorzowa kończą bieg w Lublinie. Nie zmienia to faktu, ze obieg Uznam/Ogiński z tak krotkim postojem jest nieporozumieniem.
W przypadku Regio zgadzam się, najgorsze złomy jakimim firma dysponuje puszcza ostatnio na trase Lublin Chełm. Prawie wszystkie to "odpady" z oddziału lubuskiego i podkarpackiego. Pisałem do PR w tej sprawie ale sie tym nie przejmują, dla nich liczy się odbyty kurs bo z tego mają kase. Chyba trzeba marszałka cisnąc, zeby dał PR wytyczne odnosnie jednostek ktore mają kursowac
Pewnie będzie obieg Uznam-Uznam, Ogiński-Ogiński.
Jak nie będą jeździć od marca na odc. Lublin-Rzeszów będzie trochę więcej wagonów, więc będzie można poluzować obiegi.
Wagony z Chełma powinny jeździć do Świnoujścia - za tym przemawia również argument techniczny, bowiem teraz manewry w Lublinie przy Uznamie są bardzo skomplikowane
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum