Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Następny
Bilet PKP IC przez internet (e-IC)
Autor Wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 20-11-2017, 20:24    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity uruchomiło sprzedaż e-biletów z przesiadką.

Od 20 listopada można kupować w systemie e-sprzedaży bilety z przesiadką. Z regulaminu sprzedaży internetowej wynika, że taki bilet obowiązuje tylko na łączących się ze sobą odcinkach i tylko w trzech wypadkach: można odbyć podróż maksymalnie dwoma pociągami PKP Intercity (mogą być różnych kategorii), przejazdy odbędą się tylko w wagonach z miejscem do siedzenia (z wyłączeniem przedziałów menedżerskich), oba bilety będą na przejazd w tej samej klasie.

Więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/31278/pkp-intercity-uruchomilo-sprzedaz-biletow-z-przesiadka-przez-internet.html

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29-11-2017, 14:26    Odpowiedz z cytatem

Podróżni PKP Intercity mogą sprawdzić zajętość miejsc w pociągach.

Kolejna nowość w internetowym systemie sprzedaży PKP Intercity. Podróżni kupujący bilety przez stronę internetową przewoźnika mogą już sprawdzić zajętość miejsc w wybranym pociągu. To kolejne udogodnienie dla pasażerów. Od zeszłego tygodnia za pośrednictwem internetu można już nabyć bilety na przejazdy z przesiadką. Dzięki wprowadzonym przez przewoźnika rozwiązaniom, planowanie podróży ma stać się jeszcze łatwiejsze.

Więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/31337/podrozni-pkp-intercity-moga-sprawdzic-zajetosc-miejsc-w-pociagach.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 27-12-2017, 15:25    Odpowiedz z cytatem

Bilety z kilkoma przesiadkami nie cieszą się dużym zainteresowaniem.

20 listopada 2017 r. PKP Intercity wprowadziły w systemie e-IC możliwość zakupu biletów na przejazd z jedną przesiadką. Uruchomienie takiego rozwiązania wiązało się z rozległą modyfikacją logiki systemu e-IC, koniecznością wprowadzenia zmian w zasadach sprzedaży biletów oraz obsługi posprzedażnej (raportowania, rozliczeń i kontroli biletów) – poinformował wiceminister Andrzej Bittel.

Więcej:
http://inforail.pl/bilety-z-kilkoma-przesiadkami-nie-ciesza-sie-duzym-zainteresowaniem-_more_101465.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 02-03-2018, 19:39    Odpowiedz z cytatem

Czy nie ma możliwości wymiany biletu w tej samej relacji, tylko że z przesiadką? Zakupiłem bilet na 18109 Pobrzeże Warszawa Wsch. - Koszalin, ale chciałbym go wymienić na bilet w tej samej relacji tylko, że EIP4500/TLK18105Rybak z przesiadką w Gdyni Głównej tego samego dnia wyjazd. Bilet zakupiony w internecie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2015
Skąd: Linia 96

PostWysłany: 03-03-2018, 09:36    Odpowiedz z cytatem

Pewnie trzeba będzie w kasie wymienić bo to juz jest inny nr pociągu, inna kategoria (inna cena) no i inne miejsce siedzące.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

qwdcr4 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lut 2018

PostWysłany: 03-03-2018, 10:12   IC - bilet miesięczny z rezerwacją miejsca Odpowiedz z cytatem

Kiedy wchodzę na stronę IC w celu zamówienia biletu miesięcznego nie widzę nigdzie pola z wyborem konkretnego miejsca w pociągu. Natomiast podczas zakupu biletu jednorazowego taka opcja jest widoczna. Jak to w końcu jest, mam możliwość rezerwacji konkretnego miejsca w pociągu IC z biletem okresowym czy nie?

[ Dodano: 04-03-2018, 08:39 ]
Zakupiłem bilet okresowy IC oraz wybrałem dodatkowy bilet z miejscówką. Skoro mam bilet okresowy to ta miejscówka przypada mi na każdy dzień czasu trwania biletu okresowego czy jedynie na jedną relację? Jeśli to drugie to czy jestem zmuszony do rezerwowania biletu każdego dnia 2x dzienie (powrót tą samą relacją) aby mieć miejsce siedzące?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009

PostWysłany: 04-03-2018, 19:15    Odpowiedz z cytatem

Tak, miejscówkę musisz pobrać każdy przejazd osobno.

_________________
2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 23 403 km, 2018: 7 859 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bert Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 06-03-2018, 23:41    Odpowiedz z cytatem

każdy bilet zakupiony przez tzw. Internet tylko tam może być zmieniony lub zwrócony

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009

PostWysłany: 07-03-2018, 16:26    Odpowiedz z cytatem

Nie, w kasie (a przynajmniej w COK) także można zwrócić/wymienić. Tylko zdaje się musi to nastąpić odpowiednio co najmniej 15/30 min przed odjazdem, zgodnie z regulaminem e-IC. Inaczej zostaje tylko pisanie reklamacji. Sam tak bilety wymieniałem i problemów nie było.

_________________
2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 23 403 km, 2018: 7 859 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-05-2018, 10:10    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego pasażer musi okazywać konduktorowi dokument tożsamości?

Kwestia konieczności okazywania dokumentu tożsamości konduktorowi przy sprawdzaniu biletów zakupionych przez Internet niemal od zawsze wzbudzała kontrowersje. Dlaczego jest to konieczne?

Czytaj więcej:
http://inforail.pl/dlaczego-pasazer-musi-okazywac-konduktorowi-dokument-tozsamosci-_more_104668.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 08-05-2018, 18:42    Odpowiedz z cytatem

Strona intercity.pl przegrała podczas majówki z zainteresowaniem klientów.

Ostatnia niedziela w długim majowym weekendzie nie należała do przyjemnych dla tych, którzy nie kupili wcześniej biletów. Zakup biletów na stronie www.intercity.pl graniczył z cudem a na dworcach przed kasą biletową można było stać nawet godzinę.

Problem z zakupem biletu miał miejsce niemal przez całą niedzielę 6 maja. Przeciągnął się nawet na poranek w poniedziałek 7 maja. W tym czasie na stronie internetowej przewoźnika nie pojawiła się żadna informacja o awarii systemu czy zazwyczaj umieszczana informacja na temat możliwości zakupu biletów w pociągu bez dopłaty.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/strona-intercitypl-przegrala-podczas-majowki-z-zainteresowaniem-klientow--86886.html

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Modus90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Gru 2017

PostWysłany: 08-05-2018, 22:08    Odpowiedz z cytatem

Uważam, że w takie majówkowe dni kiedy ruch przy kasach jest dużo większy powinno się albo zwiększyć liczbę kasjerów, albo ustawić mobilnych sprzedawców biletów.
Natomiast jestem zdecydowanie przeciwny by konduktorzy na stacjach, gdzie są czynne kasy sprzedawali bilety nieodpłatnie - spowoduje to odpływ pasażerów z kas i ich zamknięcia, a konduktorzy zamiast zajmować się swoją robotą zostaną kasjerami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009

PostWysłany: 30-05-2018, 19:07    Odpowiedz z cytatem

Chciałbym się podzielić z Wami pewnym spostrzeżeniem. Dla niektórych osób jest to pewnie oczywiste, ale przypuszczam, że są i tacy, którym informacja ta się przyda, sam także doszedłem do tego dopiero kilka dni temu, będąc w potrzebie Smile

Otóż jak wiadomo od zeszłego roku w eIC można kupić bilet na połączenie z 1 przesiadką. Wszystko fajnie, jednak wyszukiwarka na stronie IC jest nieco kulawa - nie można wpisać choćby minimalnego czasu na przesiadkę (np. gdy chcemy kontynuować podróż do stacji docelowej po kilku godzinach, aby np. załatwić swoje sprawy w miejscowości przesiadkowej). Problem jest także, gdy pociąg którym jedziemy jedzie bezpośrednio do celu naszej podróży, a my chcemy zrobić sobie gdzieś po drodze przerwę i kontynuować jazdę następnym pociągiem, tego strona IC także nie wyszuka.
Jest jednak sposób na obejście tych ograniczeń, niby banalny, ale czasem na najprostsze rzeczy wpaść jest najtrudniej. Otóż wystarczy wyszukać pożądane połączenie na stronie www.portalpasazera.pl lub www.rozklad-pkp.pl (tam jak wiadomo można wpisać czas na przesiadkę oraz zrobić dodatkową przerwę w podróży) a następnie kliknąć "Kup bilet". Zostaniecie odesłani do eIC gdzie pojawi się wybrane połączenie, niemożliwe do znalezienia w wyszukiwarce IC. Poniżej przykład (wpisałem na Portalu Pasażera połączenie Poznań - Wrocław, odjazd 8:00, przesiadka w Lesznie 3:00h). Nieco wyższa cena biletu z przesiadką wynika zapewne z tego, że przy przejeździe bezpośrednim zastosowanie ma Bilet Taniomiastowy, a z przesiadką zwykła taryfa kilometrowa.

Mnie osobiście ta metoda zaoszczędziła sporo czasu jaki spędziłbym w kolejce do kasy, może więc i Wam się przyda.

Bilet.png
Plik ściągnięto 3 raz(y) 79.5 KB


_________________
2013: 24 989 km, 2014: 20 377 km, 2015: 22 282 km, 2016: 20 461 km, 2017: 23 403 km, 2018: 7 859 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 05-06-2018, 21:53    Odpowiedz z cytatem

RODO… pomoże pasażerom? Jedna z pierwszych skarg dotyczy okazywania dokumentów w PKP IC

Rozporządzenie RODO może wkrótce przynieść duże ułatwienie dla pasażerów PKP Intercity. Jest szansa na likwidację niezrozumiałej dla pasażerów konieczności okazania dowodu osobistego konduktorowi przy kontroli biletu kupionego przez Internet.

Czytaj więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/rodo-pomoze-pasazerom-jedna-z-pierwszych-skarg-dotyczy-okazywania-dokumentow-w-pkp-ic-87295.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

oskar777 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Lip 2015

PostWysłany: 07-06-2018, 09:01    Odpowiedz z cytatem

Dla mnie ta skarga to głupota choćby dlatego, że bilet internetowy nie jest dokumentem ścisłego zarachowania i można sobie drukować choćby i 10 egzemplarzy. I co w sytuacji gdy w pociągu będzie kilka osób z tym samym biletem? Konduktor ma ich wszystkich zatrzymać w celu wyjaśnienia? Tak będzie dla pasażerów łatwiej i sprawniej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 20 z 21 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl