Ciekawe tylko jakie drużyny będą na odcinku Polskim , nie wyobrażam sobie aby Czesi wynajmowali drużyny od IC , bo to strzał w kolano .
Gdzieś czytałem, że Leo prowadził nabór do pracy w obsłudze pociągu na polskim odcinku.
andrej napisał/a:
Choć druga strona medalu , byłem w tym roku w Czechach i bardzo Czesi narzekali na Leo.
Też się z negatywną opinią Leo w Czechach spotkałem. Oni to nazywają "tramwajem", podobnie z resztą jak Polacy IC-kowe Darty i Flirty. Dla Czechów bardziej prestiżową spółką jest RegioJet, mająca o wiele bardziej komfortowy tabor niż Leo.
Nigdzie nie czytałem , ale kierownik będzie musiał być z Polski , . Chyba że zostaną przeszkoleni i egzaminy z naszych przepisów . Do tego dobra znajomość języka . Maszynista może być Czech , ale niestety Polski pilot . Tak to się odbywa , nie znam przypadku aby nasze drużyny jeździły za granicą i odwrotnie . Jedynie do miast granicznych lub pierwsza miejscowość za granicą.
[ Dodano: 13-10-2017, 16:20 ]
Leo może zrobić filie w Polsce i przyjąć ludzi z ważnymi papierami .
Czeski maszinist jezdzi tez Bohumín - Katowice. Maja examinow z przedpisow polskim, znakomstwo szlaku podpisane i examinow z jazyka polskiego. Bo zaklad taboru bohumín to mieszkanci Cieszyna i tam uziwaja sie jazyki czeski raziem z polskim.
Leo Express dostał zgodę na trasę z Krakowa do Pragi
Decyzją Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego Ignacego Góry o przyznaniu otwartego dostępu na trasie Kraków – Praga, Leo Express został w Polsce pierwszym w pełni prywatnym przewoźnikiem, który będzie wykonywał przewozy dalekobieżne po polskich torach. To kolejny istotny krok do uruchomienia regularnych przewozów pociągami Leo Express na trasie z Krakowa do Pragi.
Prezes UTK o Leo Express: Na konkurencji zyska pasażer
Prezes Urzędu Transportu Kolejowego wydał decyzję o przyznaniu otwartego dostępu na trasie Praha – Kraków spółce Leo Express. Oznacza to, że czeski przewoźnik będzie mógł złożyć wniosek do zarządcy infrastruktury i rozpocząć przewozy od 10 grudnia. Kilka miesięcy wcześniej Leo Express otrzymał od Prezesa UTK polski certyfikat bezpieczeństwa.
Leo Express ruszy z Krakowa do Pragi z poślizgiem.
Czeski prywatny przewoźnik otrzymał 13 października decyzję Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego o przyznaniu otwartego dostępu na trasie Praha – Kraków, co pozwala mu na rozpoczęcie przewozów od 10 grudnia. Ze względu na procedury formalne i organizacyjne, w tym na uzgodnienia rozkładu z PKP PLK przewozy nie rozpoczną się w tym terminie.
Pewna jest tylko śmierć. A Leo aktualnie zapowiada się na przyszły rok.
Cytat:
(...)
Mimo, że Leo Express jest już obecnie zarejestrowany w Polsce jako przewoźnik kolejowy, nie zdecydował się na regularne kursy w tym rozkładzie jazdy. Przewoźnika wstrzymują kwestie techniczne.
– Jednostka certyfikująca dopuszczenie pojazdów zobowiązała nas do przebudowy czołowego oświetlenia pociągów. Polskie przepisy wymagają, by lampy oświetlały drogę pociągu nieco inaczej niż dzieje się to w Czechach i na Słowacji. Znaleźliśmy firmę, która podejmie się jego przebudowy, jesteśmy zdeterminowani, by wjechać na polskie tory – powiedział Peter Jancovic, szef polskiego oddziału Leo Express.
(...)
Nie wiadomo kiedy pociągi Leo Express wjadą do Polski.
Czeski prywatny przewoźnik Leo Express, który chce jeździć pociągami na trasie Kraków – Praga ciągle nie może podać daty uruchomienia połączenia kolejowego. Spółka czeka na dopuszczenie swojego nowoczesnego taboru na polskie tory.
Czeski Leo Express na wiosnę zacznie jeździć po Polsce. Chrapkę na wożenie naszych podróżnych mają kolejni przewoźnicy z zagranicy.
Połączenie Kraków – Katowice – Praga, realizowane przez firmę zza południowej granicy, ma ruszyć w marcu – dowiedział się DGP. Jesienią Urząd Transportu Kolejowego zgodził się na uruchomienie kursów między tymi miastami. Teraz Leo Express dopina ostatnie formalności, m.in. dotyczące ostatecznego rozkładu jazdy. Wiadomo już, że skład będzie wyjeżdżał z Krakowa tuż przed godz. 5 rano, z Katowic przed 7 rano, a do Pragi dotrze o 11.39. W powrotną drogę wyjedzie po godz. 16., do Katowic dotrze ok. 21, a do Krakowa ok. 23.
Leo Express złożył wnioski o nowe trasy z Pragi do Berlina, Wiednia i Wrocławia.
Na stronie czeskiego urzędu pojawiły się wnioski Leo Express o przydzielenie nowych tras międzynarodowych. Jak dowiedział się "RK", to na razie ogólne plany przewoźnika; najważniejsze wciąż jest dla niego uruchomienie połączeń Praga – Kraków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum