Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 62, 63, 64  Następny
Rozkład jazdy 2017/2018
Autor Wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 13-12-2017, 13:00    Odpowiedz z cytatem

Mam pytanie.Jak się przedstawia sprawa punktualności TLK "Gombrowicz"?Ma jakieś opóźnienia na trasie od Szczecina w kierunku Poznania i Gniezna czy jedzie planowo?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 13-12-2017, 15:45   

Rafaello1973, Od poniedziałku planowo
Powrót do góry

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 14-12-2017, 14:13    Odpowiedz z cytatem

A na odcinku Chełm-Lublin-Chełm cyrk i burdel z obiegiem wagonów Chełm-Gorzów (UZNAM) i Chełm-Bydgoszcz (OGIŃSKI). Kpina totalna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 15-12-2017, 14:22    Odpowiedz z cytatem

EN Chopin w nowym rozkładzie nie wszystkim się podoba.

Odbieramy coraz więcej negatywnych sygnałów dotyczących zmian, jakie zostały wprowadzone do rozkładu jazdy międzynarodowego nocnego pociągu Chopin.

Przypomnijmy: EN Chopin (który na krajowym odcinku kursuje w ekonomicznej kategorii IC, choć pierwotnie planowano inaczej) od 10 grudnia kursuje na terenie Polski w zmienionej relacji. Do nadgranicznych Zebrzydowic z Warszawy dociera nie tak jak do tej pory – przez Katowice – ale przez Kraków i Oświęcim.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/en-chopin-w-nowym-rozkladzie-nie-wszystkim-sie-podoba-84897.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 19-12-2017, 14:16    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity: Nie wszędzie wsiądziesz do wagonu sypialnego.

Na niektórych stacjach, na których zatrzymują się długie pociągi PKP Intercity, część wagonów pozostaje poza krawędzią peronu. Przewoźnik przestał sprzedawać bilety na miejsca, z których nie można dogodnie wyjść w bezpieczny sposób. Spowodowało to m.in. ograniczenie dostępu do wagonów sypialnych i z miejscami do leżenia w pociągach „Karpaty” i „Przemyślanin”.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pkp-ic-nie-wszedzie-wsiadziesz-do-sypialnego-84945.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-12-2017, 15:41    Odpowiedz z cytatem

Pociągiem IC do Włoszczowy bezpośrednio z Poznania i Łodzi. Ale tylko w jedną stronę…

Na stacji Włoszczowa Północ, na Centralnej Magistrali Kolejowej, cześć pociągów zatrzymuje się jadąc wyłącznie w jednym kierunku. Denerwuje to pasażerów.

Dotyczy to pociągów IC Wawel i IC Barbakan, zestawionych z nowoczesnych ezt Flirt. Oba pociągi zaczynają bieg w Szczecinie i kończą w Krakowie. Jadą przez Poznań i Łódź. Zatrzymują się także na stacji Włoszczowa Północ, ale tylko w drodze do Krakowa.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pociagiem-ic-do-wloszczowej-bezposrednio-z-poznania-i-lodzi-ale-tylko-w-jedna-strone-84982.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 21-12-2017, 22:16    Odpowiedz z cytatem

czy można szukać aż tak dużo logiki na kolei? czy to nie jest nazbyt wygórowane wymaganie? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Modus90 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Gru 2017

PostWysłany: 25-12-2017, 10:00    Odpowiedz z cytatem

Ale chociaż minimum, a nie absurdy w stylu, że nie można wsiąść do wagonu sypialnego bo... nie zmieścił się na peronie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 27-12-2017, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Pociągi PKP Intercity między Krakowem a Przemyślem spóźniają się notorycznie.

Czytelnicy alarmują: od momentu wprowadzenia nowego rozkładu jazdy opóźnienia pociągów między Krakowem a Przemyślem zdarzają się częściej niż planowy przyjazd pociągu. I to pomimo wykonania inwestycji wartej setki milionów złotych.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/pociagi-pkp-intercity-miedzy-krakowem-a-przemyslem-spozniaja-sie-notorycznie-85029.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

thassos Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Wrz 2009
Skąd: Lyck

PostWysłany: 30-12-2017, 12:59    Odpowiedz z cytatem

Nowy rozkład TAK funkcjonuje w praktyce:
OGIŃSKI - przyjazd do Chełma z opóźnieniem i awarią po drodze Chełm-Miasto), w dniu 29 grudnia uziemiony w Chełmie, a dalej....
UZNAM - na odcinku Chełm-Lublin odwołany z powodu awarii OGINSKIEGO, pasażerów wsadzono do PR, a reszta składu pociągu czekała na pasażerów z Chełma w Lublinie, tak było 29 grudnia....
natomiast 30 grudnia:
UZNAM - przyjazd do Chełma z 40 minutowym opóźnieniem, a z powodu chorego obiegu z OGIŃSKIM, ten opóźniony z Chełma 23 minuty, z Lublina 30 minut.... itd
GRATULACJE!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hokent Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Mar 2017

PostWysłany: 08-01-2018, 21:03    Odpowiedz z cytatem

Wiadomo ile spalinowych loków IC planuje zapewnić na sezon w Krzyżu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pacy Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lip 2011
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 08-01-2018, 21:48    Odpowiedz z cytatem

Teoretycznie powinny być dwie GAMY, a jest jedna Su42

_________________
2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09-01-2018, 20:33    Odpowiedz z cytatem

Kolejne postoje IC Chopin? Ministerstwo uważa, że jedzie już wystarczająco długo.

Poseł Jacek Osuch zwrócił się do Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa z propozycją ustalenia kolejnych postojów pociągu IC Chopin we Włoszczowie i Miechowie. Poseł wróży połączeniu „ogromny sukces”, choć w twierdzeniu tym jest raczej osamotniony.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/kolejne-postoje-ic-chopin-ministerstwo-uwaza-ze-jedzie-juz-wystarczajaco-dlugo-85187.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 13-01-2018, 17:24    Odpowiedz z cytatem

Te opóźnienia na sieci PKP to w ogóle wynikają trochę z bezmyślności prowadzenia ruchu. Przykład z dzisiaj: pociąg TLK ARTUS do Kudowy złapał opóźnienie, przez co szynobus KD ZIELENIEC czekał na niego na mijance w Polanicy Zdroju, łapiąc w ten sposób 20 min opóźnienia, które na kolejnych mijankach wzrosło. Jedzie nim mój znajomy i wraz z innymi pasażerami, których podobno jest kilku, zgłosili skomunikowanie we Wrocławiu na Mehoffera, który dziś jedzie planowo. Jeśli poczeka - znów będzie miał opóźnienie.

Wobec powyższego logiczne wydaje się, że to opóźniony TLK ARTUS powinien gdzieś poczekać na planowo jadący szynobus, gdyż na odcinku Kłodzko - Kudowa nie ma możliwości by na coś się przesiąść dalej, więc czy opóźnienie Artusa w Kudowie będzie 30 czy 60 minut to nie ma większego znaczenia dla ruchu pozostałych pociągów, w przeciwieństwie do przyjazdu szynobusu do Wrocławia, gdzie ludzie przesiadają się na inne pociągi.

Można by więc mieć wrażenie, że w PLK przepuszcza się po prostu najpierw pociągi wyższej kategorii (TLK przed osobowym) - może nie byłoby to najlepsze rozwiązanie, ale miałoby to jakiś sens. Jednak wcale tak nie jest. Bowiem pociągi IC i TLK, które wyjeżdżają opóźnione z Przemyśla (nie mówię tu o opóźnieniach rzędu 60 czy 120 min bo wtedy wiadomo, że ze skomunikowań i tak nici, tylko o pociągach spóźnionych o kilka/kilkanaście minut) przed odcinkami z zamkniętym jednym torem często czekają i przepuszczają składy jadące w przeciwnym kierunku (do Przemyśla, gdzie również przesiadek już nie ma), zarówno pospieszne jak i osobowe. Tam po prostu prawie zawsze priorytet ma pociąg jadący planowo.

Przez takie bezsensowne działania PLK powstałe z różnych przyczyn opóźnienia, wynoszące kilka/kilkanaście minut, które mogłyby być szybko nadrobione urastają często do ponad godziny. Wg mnie decyzja który pociąg przepuścić powinna być przede wszystkim uzależniona od dalszych jego skomunikowań, np. na końcowych odcinkach tras takich jak do Kudowy czy Przemyśla, gdzie dalszych przesiadek na inne pociągi już nie ma, pociągi tam zmierzające powinny przepuszczać wszystko jadące w przeciwnym kierunku (oczywiście z rozsądkiem, nie chodzi mi o to, by czekać 20 minut w sytuacji, gdy ten drugi skład musiałby czekać 2-3 minuty). Zdaję sobie sprawę, że w środkowych odcinkach trasy pociągów dalekobieżnych ciężko szacować skomunikowania, ale na końcówkach można bez większego problemu (a często na tych końcówkach/początkach opóźnienia mają swój początek).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

podjazdy
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-01-2018, 01:17   

krzychu12231 napisał/a:

Wobec powyższego logiczne wydaje się, że to opóźniony TLK ARTUS powinien gdzieś poczekać na planowo jadący szynobus, gdyż na odcinku Kłodzko - Kudowa nie ma możliwości by na coś się przesiąść dalej, więc czy opóźnienie Artusa w Kudowie będzie 30 czy 60 minut to nie ma większego znaczenia dla ruchu pozostałych pociągów, w przeciwieństwie do przyjazdu szynobusu do Wrocławia, gdzie ludzie przesiadają się na inne pociągi.

Logiczne jest, że jeśli opóźnienie zbliża się do granicy, za którą należy pasażerom płacić (60 minut), to przewoźnik będzie dążył do tego, aby je zmniejszyć. Nielogiczne jest, że na niektórych trasach opóźnienia są notoryczne i nie wprowadza się żadnych zmian (lub wprowadza się, ale przez kilka tygodni nie widać ich efektów w postaci redukcji opóźnień).
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 45 z 64 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 62, 63, 64  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl