Ruszyła modernizacja linii kolejowej. Torpol instaluje się na stacji kolejowej Lubin Górniczy. Trwa rozładunek prefabrykatów. Zamknięto odcinek linii od Lubina Górniczego do Rudnej Gwizdanów. Zdjęcia:
FOTO 1 FOTO 2 FOTO 2
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Pewnie chcą wpierw zabudować nowy rozjazd za nastawnią by można było wyjechać z peronów na Kopalnie. Jak rozkopią Górniczy to będzie duży problem z pociągami PMT.
[ Dodano: 20-02-2018, 16:36 ]
--------------------------------------------------
Ruszył remont torów
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami właśnie ruszył remont linii kolejowej 289, dzięki któremu do naszego miasta wrócą pociągi osobowe. W pierwszej kolejności dotrzemy nimi do Legnicy, potem także do Rudnej – Gwizdanowa.
więcej: http://www.lubin.pl/ruszyl-remont-torow/
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Jak na razie to wygląda ten remont, jakby przyjechało kilku panów z łopatkami i kilofami i coś tam dłubią. Rozmachu na tą chwilę nie widać. Ale to tak tylko wygląda moim niefachowym okiem. Przyjdzie pewnie kolej na dźwigi i temu podobne maszyny.
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
W związku z remontem linii kolejowej trzeba będzie zachować szczególną ostrożność w okolicach stacji kolejowej i przejazdu drogowo-kolejowego w Raszówce w gminie Lubin. Wyłączona zostanie dotychczasowa sygnalizacja i usunięte będą rogatki. Gmina apeluje więc o wyjątkową rozwagę i zwrócenie uwagi na zachowanie dzieci i młodzieży w niebezpiecznych miejscach. Tym bardziej, że przy samych torach mieści się przedszkole, a tuż obok szkoła podstawowa!
... no to jak zmienią nazwę to się zaczną problemy. Pojedziesz do Warszawy. Staniesz przy okienku kasy biletowej i życzę powodzenia w zakupie biletu do Lubina a nie do Lublina.
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Tak jak mówisz!
Po wojnie była nazwa Lubin Legnicki która została zmieniona na Lubin Górniczy. W okolicach Kościana również jest przystanek (już nieczynny) Lubiń Kościański. Ja proponuję zostać przy obecnej nazwie lub po prostu zmienić nazwę na Lubin Główny A to ze względu ze będzie dodatkowy przystanek Lubin Stadion a wiele osób tego nie wie ale w Lubinie istnieją jeszcze dwie stacje towarowe Lubin Kopalnia i Lubin Zachodni więc nazwa Główny jest najrozsadniejsza. Ale PLK raczej wie na czym stoi i gafy nie szczeli
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Akurat dzisiaj zajrzałem na stacje w Lubinie i mogę rzec że prawdopodobnie modernizacja zacznie się od peronów ponieważ tor 1 i 3 są zamknięte (osłoniete tarczami D1) a semafory wyjazdowe unieważnione. Za nastawnią dysponującą nad torami do Kopalni i Koźlic zamontowane nowe bramki tak jakby przygotowano sieć pod nowy rozjazd.
I co jest ciekawe zmieniono na nastawniach skrót literowy"Lb" na "LG" i "Lb1" na LG1".
Przejazdy w Rzeszotarach, Raszówce i Lubinie (ul. Przemysłowa) są już nieczynne. Ustwanione znaki STOP oraz tabliczki ROGATKA USZKODZONA.
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum