Przykre potwierdzenie mieliśmy na 274, gdzie między Sędzisławiem a Wałbrzychem Miasto do remontu linii jeździło się na Sz, a ile razy w Boguszowie centralnym był czarny semafor... Bo co chwilę kradli kable. Teraz położyli tworzywa sztuczne to złomiarzy szlag trafił. Jeszcze jakbyśmy mieli wzorem Czechów węglowe druty to może skończyłyby się kradzieże trakcji. Węgiel nie jest tak cenny jak miedź.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Na przystanku Szklarska Poręba Huta trwa budowa nowej krawędzi peronowej. Fundament wylany, w czwartek widziałem montaż elementów peronu. Zdjęć brak, gdyż karta SD nie wytrzymała zimna w Jakuszycach i folder DCIM komunikuje że jest pusty, czyli kilkaset fotek poszło ....... .
Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich ma już gotowy wstępny plan rozwiązania komunikacyjnego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu. - Poprawimy ofertę z kierunku Wrocławia. Będzie więcej połączeń, w różnych godzinach. Oczywiście przez brak trakcji elektrycznej nie możemy zaproponować turystom i mieszkańcom naszego regionu przewozów bezpośrednich, ale z jedną przesiadką już tak. Ta odbyłaby się na nowo wyremontowanym dworcu w Jeleniej Górze. Później czeskimi liniami będzie można dojechać do polskiej mekki narciarstwa biegowego - dodaje.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-02-2018, 16:07
Czesi mieliby jechać aż do Jeleniej? No, chyba że są to pomysły rekompensaty za wjazd KD do Usti...
Wzajemny korektor wydajności jest zawsze najlepszy! Praga - Jelení Hora czeskim pociągiem i Wrocław - Usti nad Orlici polski.
Po prostu nie wiem, co zrobisz z mijanka Jakuszyca i jak zatrzymać pociągi kategorii EC w Ústí nad Orlici na przejazdy do Wiednia i Pragi.
Mam pytanie , dlaczego portalpasazera.pl jak i sitkol nie pokazuje połączęń Jelenia Góra -Szklarska Poręba Jakuszyce jeżeli czas na przesiadkę w stacji Szkl.P.G. jest krótszy niż 6 min. Korzystam z tych połączeń i się przesiadam . Rozkład ich nie pokazuje i odstrasza potencjalnych klientów . Pokazuję Jel.Góra-Szkl.P.Jakuszyce czas przejazdu 2,12h. gdzie normalnie wynosi ok. 1,10h. Przykład : Jel.Góra wyjazd 9,31 , Szkl.P.G przyjazd 10,24 . Odjazd ze Szk.P.G. do Liberca 10,29 a pokazuje dopiero 11,29 ?
Weźcie pod uwagę:
- brak odpowiedniej liczby pojazdów kolejowych (rozumiem, iż pod pojęciem "linie czeskie" należy rozumieć przewozy realizowane z wykorzystaniem taboru przewoźnika czeskiego) - wydłużenie relacji Liberec - SPG do Jeleniej Góry niewątpliwie byłoby związane ze wzrostem zapotrzebowania na szynobusy serii 840, których zwyczajnie nie ma (i nabycie kolejnych jest wykluczone ze względu na koszty),
- brak dopuszczenia czeskiego taboru do eksploatacji przez Prezesa UTK do Jeleniej Góry (na całą sieć PKP PLK S.A.),
- wyczerpanie zdolności przepustowej infrastruktury (m.in. z powodu braku mijanki pomiędzy SPG i Piechowicami),
- itp.
Jedyną słuszną opcją jest budowa LCS w SPG, odbudowa Szkl. Poręby Dolnej i drut do Jakuszyc. Oś symetrii zlokalizować w Piechowicach i wreszcie będziemy mieli system zamiast chaosu.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-02-2018, 19:26
Petrik, Odnosiłem się do przytoczonego artykułu, gdzie prezes Rachwalski mówił o przesiadkach w Jeleniej Górze. Niewykluczone, że to albo przejęzyczenie, albo przekłamanie dziennikarskie.
skubi, Portalpasażera uważa, że czas na przesiadkę powinien wynosić 10 minut. Przed kliknięciem "wyszukaj połączenie" wybierz "parametry połączenia", a tam możesz wybrać także min. 3 lub min. 5 minut na przesiadkę. Na sitkolu ja przynajmniej mam to połączenie bez konieczności zmiany parametrów.
U mnie wyrzuca błędy . Dodam że nie każdy pasażer jest MK i ogarnia wyszukiwarkę połączeń ze zmianami tak jak napisałeś. 3,5 min. Niedzielny pasażer wpisuje Jel.G.-Szkl.P.Jakuszyce i jak widzi 2,11h. to się odechciewa . Większość moich znajomych dzwoni do mnie abym sprawdził im
połączenie . Infosasazer.interity.pl to już dla większośći duży problem ,większość nie wie że opóznienia pociągów można sprawdzić w ten sposób .
Dlatego jak otworzą ,,Nową Europejską Polanę Jakuszycką " powinni uruchomić 2 bezpośrednie połączenia Praga-Jelenia Góra - Praga . Codziennie ,chętni się znajdą .
Z Pragi do Jeleniej Góry z 754 to możesz sobie śmigać przez Lubawkę. Na odc. Tanvald - Harrachov gr. obowiązuje zakaz wjazdu lokomotyw przedmiotowego typu.
Zresztą pośpiech Praga - Jelenia Góra to skrajny mikolizm, którego nikt nie sfinansuje.
Ale bezpośrednie pociągi z Liberca do Jeleniej Góry nie są takim złym pomysłem, choć pamiętając zamieszanie z wypowiedzeniem umowy, nigdy do tego nie dojdzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum