Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Do złożenia reklamacji wystarczy skan biletu
Autor Wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 26-03-2018, 17:16   Do złożenia reklamacji wystarczy skan biletu Odpowiedz z cytatem

Możliwe jest już reklamowanie kolejowych usług przewozowych za pośrednictwem e-maila lub internetowego formularza kontaktowego.

Zmiana wiąże się z wejściem w życie rozporządzenie ministra infrastruktury i budownictwa oraz ministra gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej z 13 grudnia 2017 r., zmieniającego rozporządzenie w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego.

Dotychczas na przeszkodzie nowej formy reklamacji stał obowiązek załączenia oryginału biletu, gdy został on wydany w formie papierowej, na przykład w kasie czy biletomacie.

Od teraz do reklamacji wniesionej w formie papierowej możemy załączyć kserokopię biletu, a do wniosku przesłanego przez internet - jego skan lub zdjęcie.

Więcej:
http://logistyka.wnp.pl/do-zlozenia-reklamacji-na-kolei-wystarczy-skan-biletu,320227_1_0_0.html

_________________
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl