Modus90, Może najpierw zorientuj się jak wiele osób jest chętnych, pomimo że skład jedzie póki co raz na tydzień, a potem dopiero puszczaj kawałki typu
Cytat:
Mnie w ogóle zastanawia po co wydłużano Halnego do Zakopanego.
Wysłany: 20-04-2018, 23:57 IC z Zamościa do Warszawy
Z konferencji posła Sławomira Zawiślaka, który nie raz interweniował w sprawach kolejowych Zamojszczyzny, dowiedzieliśmy że od grudnia 2018 roku PKP IC uruchomi pociąg z Zamościa do Warszawy.
Będą to wagony bezpośrednie dołączane w Lublinie do innego składu jadącego w kier. Warszawy.
Odjazd z Zamościa planowany jest na godz. 7:20.
Nie zostały podane żadne informacje o godzinach kursowania składu powrotnego.
Mogliby pokombinowac z odjazdami flirtow z Krakowa w stronę Łodzi i Kielc - odjazdy o 5, 9, 13, 17. W kierunku Łodzi do ustalenia czy Poznań-Szczecin czy Toruń-Bydgoszcz-Gdynia. Wtedy Pułaski, Magnolia, Cyryl Lubliniec-Kluczbork-Poznań-Szczecin wyjazd z Krakowa o 7, 11, 15.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Latem nocny TLK Wolin z jednym postojem w Głogowie ma jechać 1:53h, a składy dzienne w ok. 2:00h. Z tym, że to nie jest rozkład zamknięciowy więc na potwierdzenie trzeba poczekać, kiedyś już PLK tam wpisało podobne czasy a ostatecznie się zrobiło z tego 2:15.
Konkurencja na torach do Warszawy. Pendolino dojedziemy do Zakopanego?
Jest zgoda na uruchomienie od 2020 r. połączenia kolejowego z Wejherowa przez Trójmiasto do lotniska Chopina w Warszawie. Połączenie obsłużyłby przewoźnik Arriva. Możliwe, że pociągiem pendolino pojedziemy także z Trójmiasta aż do Zakopanego.
Dla mnie to świetna wiadomość Arriva z Warszawy do Gdyni od grudnia 2018 roku, jeszcze o takiej porze kursowania. Wściekłość betonu menedżerów z IC mnie nie dziwi, bo to między EIP 3800 a EIP 4504, które codziennie mają bardzo dobrą frekwencję, a w piątek i niedzielę to normalne, że nie ma nich biletów. Ale to już nie nasz problem. Nawet jak cena na Arrivę będzie w granicach 60-65 zł czyli obecna cena bazowa na TLK/IC z Warszawy do Trójmiasta to i tak bardzo dobre posunięcie. Oby tylko PLK z IC nie zablokowało tego to będzie super. A jeszcze jakby się udało dojechać w przyszłości (czyli po zakończeniu remontu LK7 do Lublina i Chełma to już szczyt szczęścia).
pawelu, konkurencja na torach jest wskazana. Martwi mnie tylko, że to nie polskie spółki kolejowe (IC, PR) konkurują ze sobą o pasażera tylko do gry wkraczają państwowe koleje niemieckie. Bo Arriva to de facto Deutsche Bahn. I tak oto dzięki głupocie naszych kolejarzy i rządzących Polacy zamiast zostawiać pieniądze w polskiej firmie będą płacić firmie niemieckiej. A idioci będą się jeszcze z tego cieszyć.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przydałby się jakiś pociąg w godzinach wieczornych (ok 20-21) do Warszawy z Bydgoszczy, przynajmniej w weekendy - swego czasu jeździł coprawda bodajże TLK Moniuszko o 20.50 i odnotowywał (w weekendy) dość ładną frekwencję więc nie wiem po co IC go zawieszało.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-04-2018, 17:01
Beatrycze, Konkurują - w sezonie Koleje Mazowieckie i Intercity. A Intercity aż się prosi o konkurencję, skoro tak mizernie wygląda ilość połączeń segmentu TLK/IC na tym terenie
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
No to akurat prawda, że siatka połączeń TLK/IC na trasie Warszawa - Gdańsk jest na katastrofalnym poziomie, zwłaszcza rano w kierunku Trójmiasta i wieczorem w kierunku Warszawy. A na dodatek w tym tygodniu dokonali korekty rozkładu i jedyny poranny EIC do Trójmiasta zamienili też na Dziobaka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum