Odpowiem tak: na pewno nie znajdzie się głupi, który oparłby kolej aglomeracyjną na rozlatującym się 50-letnim złomie. To byłby wizerunkowy strzał w stopę i na dzień dobry zniechęciłoby to większość pasażerów. Mamy już koniec drugiej dekady XXI wieku i w transporcie powinny już obowiązywać jakieś standardy, a EN57 spełnia standardy sprzed 50 lat.
Ponad setka korposzczurów jechała na „Mordor” (Muchobór). Ot, z pociągu sobie tramwaj zrobili...
Wielu moich znajomych ze studiów pracuje w IBM na Muchoborze (nieopodal stacji kolejowej) i większość do/z pracy jeździ pociągiem. Najbardziej oblegane pociągi to ten przed ósmą rano do Lubania. Powroty z Mordoru odbywają się pociągami po godz. 16-ej.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Odpowiem tak: na pewno nie znajdzie się głupi, który oparłby kolej aglomeracyjną na rozlatującym się 50-letnim złomie. To byłby wizerunkowy strzał w stopę i na dzień dobry zniechęciłoby to większość pasażerów. Mamy już koniec drugiej dekady XXI wieku i w transporcie powinny już obowiązywać jakieś standardy, a EN57 spełnia standardy sprzed 50 lat.
Strzal nie strzal. Ponownie przytaczam pomorze gdzie skm tez nie spelnia standardow o ktorych piszesz a ludzie korzystaja i jakos to funkcjonuje. Nie mowie by dawac ludziom jedynie 50 letnie sklady ale tak naprawde chodzi o podroz maksymalnie kilku kilkunasu w niektorych przypadkach minutach. Wiec uwazam ze nikomu by to nie umniejszylo przy pozadnie ulozonym rozkladzie.
[ Dodano: 06-01-2018, 14:02 ]
Aj musze jeszcze dolozyc kilka slow do tego... obecnasytuacj PR ludzie zafascynownai sa KD bo nowy tabor skupiam.sie na tym pomijam oferte biletowa.. caly czas czytam tu ze oponia publiczna chce komfortu i wiecej polaczen... marzenia ktore na chwile obecna razem w parze nie ida bo zaden z przewoznikow osobno nie zapewni tego dla rejonu. Nawet preznosc KD ktore imponuja bo zlapaly pomysl na klienta. PR lada chwila pewnie sie rozsypia wydzierzawia tabor ten rzeski reszta pojdzie na zyletki albo zgnije jak teraz w krzkach wiec dlaczego nie warto zaryzykowac jak itam tak nic nowego inie optymitycznego nie widac na horyzoncie??
Smog we Wrocławiu. Kolejami Dolnośląskimi pojedziesz za darmo?
Jerzy Michalak, członek zarządu województwa zwróci się z wnioskiem do zarządu Kolei Dolnośląskich o wprowadzenie bezpłatnych przejazdów w obrębie Wrocławia (za okazaniem dowodu rejestracyjnego) w przypadku wysokiego stężenia w powietrzu szkodliwych pyłów.
Na wniosek Członka Zarządu Województwa Dolnośląskiego Jerzego Michalaka Koleje Dolnośląskie wprowadzają bezpłatne przejazdy swoimi pociągami w ramach aglomeracji wrocławskiej, w przypadku dużego zanieczyszczenia powietrza. Aby podróżować za darmo razem ze współpasażerem, wystarczy mieć ze sobą dowód rejestracyjny samochodu z aktualnymi badaniami technicznymi.
W związku ze zmianą systemu sprzedaży biletów komunikacji miejskiej we Wrocławiu, KD przygotowały instrukcję dot. honorowania i kontroli biletów w pociągach.
Pirat, tę instrukcję chyba jakiś idiota stworzył. Jak można w pojeździe komunikacji miejskiej skasować bilet zakupiony za pomocą urządzenia mobilnego?
Bilet czasowy papierowy jest ważny od momentu skasowania. Natomiast bilet czasowy na urządzeniu mobilnym jest ważny od momentu zakupu.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie będzie przystanku na Długiej. Zabrakło pieniędzy.
Oddala się budowa przystanku kolejowego Wrocław Szczepin przy wiadukcie nad ul. Długą. Prace miały się rozpocząć w kwietniu. Jeśli ruszą, to co najmniej pięć miesięcy później.
Budowa przystanku jest jedną z części większej inwestycji związanej z przebudową wiaduktu kolejowego nad ul. Długą i budową trasy tramwajowej na Popowice. PKP Polskie Linie Kolejowe na budowę przystanku zamierzają przeznaczyć 51 mln zł. Pozyskały już nawet unijne pieniądze - to 35 mln zł, które przekaże Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Jak tłumaczy Bohdan Ząbek z PKP PLK, aby budowa przystanku, a co za tym idzie skorzystanie z unijnego dofinansowania było możliwe, miasto musi wreszcie rozstrzygnąć przetarg na budowę trasy tramwajowej na Popowice.
Połączenie z Trzebnicy przez Wrocław do Kobierzyc i dalej to byłoby coś. Wkurza mnie, że u nas wszystkie linie (poza tą Wojnowską) dojeżdżają jedynie na Dworzec Główny. Gdzie tu kolej miejska, o której tyle Michalak w swojej kampanii mówi? A miasto średnio się interesuje pociągami licząc, że skorzysta na rozwoju KD.
Tak to my tej kolei miejskiej we Wrocławiu nie zbudujemy, a możliwości torowe są.
Przystanek kolejowy Wrocław Muchobór będzie wyremontowany
We wrześniu przyszłego roku przystanek Wrocław Muchobór położony tuż przy Wrocławskim Parku Technologicznym i biurowcach wzdłuż ul. Strzegomskiej będzie wyglądał tak jak przystało na XXI wiek. Gruntowny remont rozpocznie się najprawdopodobniej pod koniec roku.
Czytelniczka: Miasto zrobiło głupców z pasażerów MPK.
Nasza Czytelniczka, zachęcona reklamami MPK, postanowiła zamienić samochód na komunikację miejską. Choćby na jeden dzień. Po przygodach, które przeżyła, a przeżyć wcale nie chciała, najprawdopodobniej nie zostanie stałym klientem wrocławskiego przewoźnika...
(...)
Kolejny raz wsiadam, kolejny raz potrzebuję bilet, dojeżdżam do przystanku gdzie mam przesiąść się na pociąg, biegiem bo spóźnię się na drugi już pociąg dobiegam do przystanku, na którym (niesamowite!) jest działający biletomat. Kupuję bilet za 11 zł, wbiegam do pociągu i co? Okazuje się, że tak naprawdę nie mam biletu! Ten całodniowy, który cudem udało się kupić w 3 biletomacie! Nie jest przeze mnie skasowany (bo niby gdzie?). Absurdalna sytuacja! Musiałam kupić kolejny bilet – w pociągu za przejazd. Wracając z pracy musiałam kupić kolejny bilet w pociągu (ponieważ nie miałam gdzie skasować biletu całodobowego.
Od poniedziałku pasażerowie wysiadający na przystanku kolejowym Wrocław Grabiszyn nie mogą przejść przez tory dotychczasowym przejściem. Obejście prowadzi przez estakadę Klecińską. Problem w tym, że pasażerowie dojeżdżający do pracy przy FAT i w rejonie Grabiszyńskiej muszą przez to nadrabiać blisko kilometr. Chętnych na nielegalne przejście na skróty nie brakuje, a Straż Ochrony Kolei wystawia mandaty.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Wrocław - nowy przystanek kolejowy i wiadukt dla tramwaju
PKP Polskie Linie Kolejowe wybudują nowy przystanek kolejowy Wrocław Szczepin w stolicy Dolnego Śląska. Rozbudowa wiaduktu nad ul. Długą zapewni zintegrowany system komunikacji we Wrocławiu.
Przystanek Wrocław Szczepin będzie położony przy linii kolejowej na odcinku Wrocław Nadodrze - Wrocław Mikołajów, w pobliżu ul. Długiej. Podróżni wsiądą do pociągów z dwóch 200. metrowych peronów, wyposażonych w wiaty z siedzeniami, system dynamicznej informacji pasażerskiej, oświetlenie. Dojście do położonych na nasypie peronów, zapewnią schody. Dla osób o ograniczonej mobilności będą także 2 windy. Nowy przystanek Wrocław Szczepin zapewni lepsze zintegrowanie kolei z transportem miejskim.
Jesienią ruszy remont linii kolejowej na Kowale, Swojczyce i Strachocin. Prace potrwają rok
Najprawdopodobniej jesienią ruszy remont linii kolejowej Wrocław Sołtysowice - Jelcz Miłoszyce przez Swojczyce i Strachocin. PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej i prace budowlane. Wraz z rozpoczęciem remontu pociągi przestaną jeździć - przynajmniej do września 2019 r. Potem ma być jednak znacznie lepiej. Powstaną trzy nowe przystanki, a pociągi będą jeździły linią okólną wokół Wrocławia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum