W okresie wakacji TLK Karpaty (obsługiwany od Jasła przez SKPL) ma zostać wydłużony do Łupkowa. Obsługa prawdopodobnie za pomocą SN84. Zwiększa się znacznie także liczba postojów handlowych na trasie.
Wczesniej Przewozy Regionalne chwaliły się,ze nowymi spalinowymi pociągami pojada z nowym rozkładem do Komańczy/Łupkowa.Na razie nic na to nie wskazuje,zostało 3tygodnie do nowego rozkładu,a Rzeszów-Jasło nadal nie przejezdne.Jest szansa że SKPL pojedzie,nie wiadomo tylko czy na czas dojadą SN84
SKPL: Poza Bieszczadami ruch pod znakiem zapytania.
Nadchodzący sezon turystyczny będzie dla SKPL Cargo zdecydowanie inny niż dwa poprzednie – niewielki przewoźnik skupi się bowiem na uruchamianiu pociągów na Podkarpaciu. W związku ze współpracą z PKP Intercity w rejon Zagórza skierowana została większość wagonów motorowych zbierskiej spółki. Duży popyt na usługi w ruchu towarowym spowodował też, że SKPL nie dysponuje lokomotywami, które mogłyby poprowadzić składy zestawione z „ryflaków” 102A.
Połączenia dalekobieżne po latach wróciły do Łupkowa.
23 czerwca rozpoczęły się regularne, codzienne kursy pociągów z Jasła do urokliwego Łupkowa tuż przy granicy ze Słowacją. Pociągi uruchamiane przez SKPL znalazły się w siatce połączeń PKP Intercity, a więc można tu dojechać nawet z nadmorskiej Gdyni.
Pociągi PKP Intercity do Zagórza zostaną do 8 grudnia. Kto je obsłuży?
PKP Intercity szukają przewoźnika, który będzie obsługiwał połączenia Rzeszów-Zagórz-Rzeszów w okresie od 3 września do 8 grudnia 2018 roku. Obecnie usługę tę realizuje SKPL Cargo. PKP Intercity opublikowały właśnie zapytanie, dotyczące kolejnego okresu kursowania pociągów. Przewoźnik musi zapewnić tabor i obsługę. Po jego stronie są także koszty, m.in. związane z dostępem do infrastruktury.
Motorakami nie da rady,jeden SZT to za mało chyba,że SKPL cos dokupi.Szykuje się na trasie Rzeszów-Jasło spory ruch pociągów,od wrzesnia ma jezdić sześć par osobowych i dwie pośpiesznych.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 26-07-2018, 16:32
Jedna para się rzeczywiście zazębia - a szkoda, bo wówczas jeden skład (SN84) by wystarczył. Myślę, że po sezonie spięte motoraki na mniej obleganej parze będą wystarczające.
Motoraki moga być w rezerwie,ale nie na liniowe tlk.Operator który wezmie to zlecenie musi miec 2 jednostki,chyba że IC tak jak kiedyś pociągnie wagony SU-160
[ Dodano: 06-08-2018, 17:36 ]
Dzisiaj na trasie Rzeszów-Jasło,pojawił się SN84.Może SKPL testuje nową trase dla IC na Zagórz
SKPL zostaje na Podkarpaciu. Pojedzie jako łącznik Rzeszów – Zagórz.
Bez niespodzianki. SKPL Cargo nadal będzie obsługiwać łączniki do pociągów PKP Intercity na Podkarpaciu. Ale na trasie z Rzeszowa do Zagórza, nie jak dotychczas tylko z Jasła.
Lista postojów na odcinku Rzeszów Główny - Zagórz od dnia 3 września: Rzeszów Główny, Boguchwała, Strzyżów nad Wisłokiem, Jasło, Jedlicze, Krosno, Krosno Miasto, Targowiska, Wróblik Szlachecki, Zarszyn, Nowosielce, Sanok Misto, Sanok, Zagórz.
Rozkład jazdy:
TLK KARPATY 63170 Rzeszów Główny 5:30 - Zagórz 08:15
TLK MAŁOPOLSKA 35104 Zagórz 10:05 - Rzeszów Główny 12:50
TLK MAŁOPOLSKA 53104 Rzeszów Główny 17:10 - Zagórz 21:00
TLK KARPATY 36170 Zagórz 20:15 - Rzeszów Główny 23:00
SKPL dzięki zleceniu wzięło na siebie słabo ułożony rozkład jazdy, a na dodatek wystarczy 2h opóźnienia TLK Karpaty i opóźnienie przejdzie na Małopolskę. Zobaczymy, jak to w praktyce będzie wyglądać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum