IMHO wszystkie połączenia w relacji Legnica - Dzierżoniów powinny być wydłużone chociażby do Kamieńca (w końcu stacja węzłowa). A najlepiej do Nysy / Głuchołazów (choć to science fiction).
Na 8 połączeń planowanych w NRJ 18/19, 3 kończą bieg w Kłodzku, 1 w Kudowie, 1 w Kamieńcu, 3 w Dzierżoniowie.
Ostatnio zmieniony przez THX 1138 dnia 26-09-2018, 21:47, w całości zmieniany 1 raz
Tym samym odcinek Dzierżoniów - Kamieniec Ząbkowicki będzie miał najsłabszą ofertę przewozową ze wszystkich linii wewnątrz województwa, na których pociągi kursują codziennie.
Dokładnie. Dziwią się ze ludzie wola iść na auto lub autobusy. Autobusy co godzinę z Kamieńca do Zabkowic. Jedyne co jest minusem autobusu 6zl pociąg 4,40 i jak masz jakaś ulgę to w pociągu jest. A UM uważa chyba ze tam ludzie nie jeżdżą... a szkoda
Mijanka i nowe perony w Przybyłowicach.
Już dawno skończone, ale nikt nie pokazywał.
Znajdują się bliżej przejazdu kolejowego we wsi. W oddali widać budynek byłej stacji Przybyłowice.
Najpierw 80 później 65 następnie 37 aż w końcu 1mln - tyle mamy na modernizację linii Podsudeckiej nr 137 Dzierżoniów-Legnica.
Za tą gigantyczną kwotę, można jedynie zrobić wycinkę drzew przy torach i udrożnić rowy 😁
Nadal będziemy jeździć z prędkością 20-90km/h. 😡
Przywracanie linii kolejowej 285 na odcinku Wrocław - Świdnica nie ma żadnego sensu , strata pieniędzy.
Za kwotę tego odcinka , można by zrealizaować plan Podsudeckiej wraz z elektryfikacją od Bielawy do Jaworzyny Śl oraz odgałęzieniem linii 137 (za Bolesławicami) łącząc się z 274 (w rejonie Piotrowic Św.)
Jakie były kiedyś plany udokumentowane przez UMWD.
BRAK SŁÓW
Przywracanie linii kolejowej 285 na odcinku Wrocław - Świdnica nie ma żadnego sensu , strata pieniędzy.
Pozwolę się jednak nie zgodzić.
kriss_18 napisał/a:
Za kwotę tego odcinka , można by zrealizaować plan Podsudeckiej wraz z elektryfikacją od Bielawy do Jaworzyny Śl oraz odgałęzieniem linii 137 (za Bolesławicami) łącząc się z 274 (w rejonie Piotrowic Św.)
Jakie były kiedyś plany udokumentowane przez UMWD.
Zgadzam się, powinno się to zrobić. Jednakże nie powinno się to odbywać z pieniędzy z RPO. Podsudecka to jest magistrala z intensywnym ruchem towarowym i na jej dobrym stanie powinno zależeć władzy centralnej i modernizacja tej linii powinna być finansowana z pieniędzy rządowych, co z resztą jest planowane, w końcu powstaje stosowne Studium Wykonalności na tę okoliczność.
Krótki czas postoju w Jaworzynie trochę mnie dziwi. Czy to oznacze, że od Jeleniej będzie spalinówka? Nawet czas postoju w Kędzierzynie jest za krótki na zmianę
_________________ Coco jumbo i do przodu to moje hasło...
Krótki czas postoju w Jaworzynie trochę mnie dziwi. Czy to oznacze, że od Jeleniej będzie spalinówka? Nawet czas postoju w Kędzierzynie jest za krótki na zmianę
Na całej trasie Jelenia-Kraków-Jelenia będzie spalinówka
Dzięki za odp. Przed likwidacją tego połączenia, a było to jakieś 15 lat temu pamietam, że w Jaworzynie siłą rzeczy był postój. Super połączenie w taniej taryfie z dobrym czasem przejazdu, żeby się dostać na Śląsk i Małopolskę! Pozdrawiam
_________________ Coco jumbo i do przodu to moje hasło...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum