TLK 57100 w niedzielę z Bydgoszczy Głównej do Zielonej Góry: W Bdg napełnienie pociągu ok. 85 procent, wszystkie przedziały pozajmowane; od Poznania frekwencja znacznie spadła - nawet nie do połowy.
Piątek, 21 września 2018 roku, kilka wieczornych składów z Dworca Centralnego:
1. EIP 4504 Gliwice - Gdynia Gł. ED250-016, Bardzo ładna frekwencja, około 95-100%. w całym składzie.
2. EIP 5306 Gdynia Gł.-Rzeszów Gł. ED250-008, praktycznie 100% frekwencja, ale akurat ten skład ma zawsze piękne obłożenie.
3. IC "Chełmianin" Warszawa Zach.- Chełm/Kiev Pass. EP07-1051 + wagony do Lublina: 111Ay + 158A + 152A + Z2A + B + 111Arow + wagony do Chełma: 141A-10 + 111Arow + 136A + 5 wagonów Kolei Ukraińskich do Kijowa. Frekwencja w wagonach do Lublina około 90%, wagony do Chełma ponad 100%. Wszystkie wagony klasy 1 oczywiście zdeklasowane.
4. EIC "Lech" do Poznania: EU44-008 + 156A + 407A (rest.) + 136A + 159A. Klasa 1- 10 osób, z czego w przedziałach menedżerskich 1, klasa 2 około 80%. Widać objazd objazdu przez Toruń zrobił swoje.
5. IC "Kormoran" Wrocław Gł.-Olsztyn Gł. EP07-344 + 152A (zdekl.) + 111Arow + 136A + 136A + 152Aa + 136A + Z2B. Klasa 1 ok. 30%, klasa 2 ok. 80%.
6. IC "Słonimski" do Łodzi Fabr. ED161-002, ok. 90-95% frekwencja.
7. TLK "Pobrzeże" Kołobrzeg - Łódź Fabr. + EP07-342 + B + B + B + B + B + 140A + 112Ar + B + B + B + B + B. Klasa 1 ok. 20%, klasa 2 około 50% uśredniając frekwencję w całym składzie.
8. EIP 3500 Kraków Gł.-Gdynia Gł. ED250-013, klasa 2 100%, brak wolnych miejsc wyskakiwało w biletomacie. Klasa 1 około 70%.
9. IC "Inka" Łódź Fabr.-Ełk. ED161-018, dobrze ponad 100%.
10.IC "Zamenhof" Białystok- Bielsko Biała Gł. ED161-005, grubo ponad 100%
11. TLK "Sienkiewicz" Olsztyn Gł.-Kraków Gł. EU07-304 + B + A + B + B + 609A. Klasa 1 ok. 50%, klasa 2 w granicach 90-100%.
12. EIC "Modrzejewska" do Krakowa Gł. EP09-006 + Z2A + bar + 144A + Z2B + 111Arow + 159A. Klasa 1 ok. 50% , klasa 2 ok. 80%.
13. IC "Dąbrowska" do Wrocławia Gł. Zamiast ED161 pojechał zastępczy skład wagonowy: EU07-204 + 152A + 145Ab + XB + 139A-Op + 152Aa + Z2A + 152A + 152A. Ponad 100% frekwencja.
14. EIP 5404 Gdynia Gł.-Bielsko Biała Gł. ED250-009, klasa 2 ok. 70-80%, klasa 1 ok. 30%.
Dzisiaj TLK Halny Jelenia Góra - Bydgoszcz Gł. na starcie w Jeleniej Górze 30 osób. Nie jest zle jak na stację początkową i na czwartek .Zapewne od Wałbrzycha,Świebodzic skład prawie pełen . Szkoda że wylatuje od grudnia na odc.Jel.Góra-Wrocław.
@skubi: Nikt za Halnym płakać nie będzie. Kamieńczyk i Rozewie w zupełności zaspokajają potrzeby skomunikowania JG z Poznaniem/Bydgoszczą. Większą szkodą jest trzeci roku z rzędu braku połączenia z GOPem i Lublinem.
_________________ "Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
@skubi: Nikt za Halnym płakać nie będzie. Kamieńczyk i Rozewie w zupełności zaspokajają potrzeby skomunikowania JG z Poznaniem/Bydgoszczą. Większą szkodą jest trzeci roku z rzędu braku połączenia z GOPem i Lublinem.
Mogliby te 2 wagoniki z Halnego przenieść na relację przeciwną Jelenia Góra-Bielsko Biała/Zakopane takiej relacji też brakuje . Lub łączyć z Halnym we Wrocławiu a wypinać w Kędzierzynie Kozlu i dalej do Katowic czy Lublina.
@skubi
Eee tam, po co takie kombinowanie. Sztygar lub Bolko do Jeleniej w zupełności rozwiązałby sprawę skomunikowania z Górnym Śląskiem i Lubelszczyzną.
_________________ "Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
27.10 (czwartek) - IC Varsovia na odcinku Katowice - Budapeszt
Katowice - Bohumin - 30-40% z czego do Bohumina dojechało max 30 osób
Bohumin - Nowe Zamki - 150-200% ludzie na sobie stali dosłownie
Nowe Zamki - Budapeszt - 60-70%
IC Przemyślanin 12/13.10.2018 r. Frekwencja w 6 wagonach 2 klasy - ludzie w przedsionkach od Krakowa Głównego do Poznania Głównego. W Rzeszowie o godzinie 15:00 w kasie biletowej były ostatnie wolne miejsca w wagonie bezprzedziałowym na środku. W Krakowie większość która wsiadła miała bilety bez miejscówek, więc Ci co wsiedli przed Krakowem a miejsce jeszcze mieli (ale nie mieli miejscówki), od Krakowa do Poznania przesiadali się po 4 razy (Ci najbardziej wytrwali, bo większość stała w przedsionkach), a na końcu musieli stać w przedsionku koło ubikacji. Od Rzeszowa frekwencja około 80 %, od Krakowa ludzie już stali. Zamieszanie zrobiło się znowu w Ostrowie Wielkopolskim, wysiadło z 5 osób z bezprzedziałówki i trochę z przedsionka - wagon 17, (Ci co stali od razu usiedli na te miejsca) i następne tyle osób wsiadło do tego wagonu, Ci co mieli na te miejsca miejscówki wyprosili tych co usiedli na chwilę. W Jarocinie to samo, parę osób wysiadło i za chwilę znowu następni dosiedli. W Oleśnicy Rataje i Pleszewie bez zamieszania (nie wiem czy nawet ktoś wsiadł i wysiadł), a tam od 9 grudnia mają być utrzymywane postoje handlowe a w Jarocinie gdzie faktycznie ludzie wysiadali i wsiadali likwiduje się postój. Ogólnie podsumowując: jeśli ktoś chce jechać z okolic Rzeszowa, Krakowa, Katowic i Wrocławia tym pociągiem w piątek i kupić bilet na ostatnią chwilę to życzę powodzenia i miłego stania na korytarzu i co chwilę wypraszania z miejsca. W piątek brakuje w tym pociągu jednego dodatkowego wagonu drugiej klasy.
Ja jechałem w piątek w relacji przeciwnej. Aż tak źle nie było ale w moim wagonie nr 14 kilka osób koczowało zawsze na korytarzu. Od Krakowa w stronę Rzeszowa luźniej, mój wagon 3-4/6 no ale to wagon o najwyższym numerze (nie licząc jednej bezprzedziałówki, która chyba i tak jest w systemie wcześniej sprzedawana przy braku wskazania wagonu). Ja wysiadłem w Tarnowie, co dalej nie wiem.
W Jarocinie i Ostrowie również duża wymiana pasażerów.
IC "Ondraszek" do Bielska-Białej frekwencja 60-70%, w Sosnowcu wysiadło 6 osób
IC "Porta Moravica" do Pragi frekwencja 80-90%
IC "Varsovia"do Warszawy frekwencja 90-100%
IC "Korfanty" do Warszawy frekwencja 20-30%
Miłośnicy kolei nie czekając na ruch ze strony kolejarzy utworzyli stronę, na której można sprawdzić aktualne zestawienia pociągów krajowych i międzynarodowych spółki PKP Intercity.
Strona działa na podobnej zasadzie jak czeski vagonWEB, jednak skupia się na polskich pociągach, więc ma ambicję być częściej aktualizowana i zawierać o nich więcej informacji. Można ją znaleźć pod adresem http://koniec.org/pic/zestawienia/
Dzisiejsze składy w Kielcach:
IC Kolberg relacji Olsztyn Gł. - Kraków Gł.
TLK Sztygar relacji Wrocław Główny - Warszawa Wsch.
Regio Kielce - Częstochowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum