Jak wynika z rozkładu z portalu pasażera od 9 grudnia z Warszawy do Trójmiasta będzie tylko jeden TLK "Wybrzeże' o 14:50 z Warszawy, reszta to same EIP i EIC "Sobieski". Czy to nie jakaś pomyłka? Przecież jeszcze ze 2 tygodnie temu pokazywał się rano TLK "Karpaty"/"Neptun", o 10 TLK "Pobrzeże" i po 19 TLK "Małopolska". Czy oni naprawdę powariowali myśląc że wszyscy będą jeździć drogimi EIP.
Rozkład jazdy 2018/2019 ważny od 9 grudnia 2018 do 9 marca 2019 jest dostępny na portalu pasażera.
No i co z tego, skoro jest nadal niezatwierdzony i zapewne będzie jeszcze korygowany - dalej nie ma plakatów stacyjnych.Gdyby rozkład był pewny można byłoby go podejrzeć na plakatach, których zapewne jeszcze długo nie będzie..Chyba oczywiste jest że łatwiej coś dodać/usunąć z wyszukiwarki dla PLKi, niż z plakatów które ktoś sobie zapisze na dysku i porówna z tym co będzie w rzeczywistości za miesiąc..
IC WAWEL RELACJI KRAKÓW GŁÓWNY- SZCZECIN GŁÓWNY OD GRUDNIOWEGO ROZKŁADU JAZDY SKRÓCONY W RELACJI KRAKÓW GŁÓWNY - POZNAŃ GŁÓWNY WCZESNIEJSZY ODJAZD Z KRAKOWA OBECNIE 15.00 OD GRUDNIA 14.10
IC WAWEL RELACJI KRAKÓW GŁÓWNY- SZCZECIN GŁÓWNY OD GRUDNIOWEGO ROZKŁADU JAZDY SKRÓCONY W RELACJI KRAKÓW GŁÓWNY - POZNAŃ GŁÓWNY WCZESNIEJSZY ODJAZD Z KRAKOWA OBECNIE 15.00 OD GRUDNIA 14.10
żadna strata, to i tak ciasny niewygodny tramwaj. Nie wyobrażam sobie jazdy tym czymś z Krakowa do Szczecina..
Tylko IC Wawel ma największą frekwencję z Krakowa do Szczecina i dobrze się sprawdził w obecnej relacji. Nawet w tygodniu jest tam tłoczno nawet w 1 klasie, więc po co psuć coś co się dobrze przyjęło? Na zajętości miejsc co chwilę jest na żółto albo czerwono. Też kiedyś byłem sceptyczny i wolałem wagony ale tym lepiej się jedzie niż wagonami. Wolę jechać Flirtem niż TLK Klimczok, który prowadzi trzy wagoniki drugiej klasy i zniechęca do podróży. 31.10.2018 r., jechały w kierunku Bielsko-Białej trzy wagony a frekwencja na pięć wagonów, w Poznaniu było trudno wejść do wagonu tyle ludzi stało w przedsionkach.
ok, wolisz jechać pociągiem w standardzie regionalnym niż wagonowym składem to Twoja sprawa, niestety IC nie zapewnił pasażerom wyboru na takich trasach jak Kraków-Łódź-Poznań czy Łódź-Kalisz-Wrocław.Ja nienawidzę tych tramwajów i jazda nimi dla mnie to po prostu ortopedyczna i akustyczna gehenna.
Dobrze powiedziane.Flirty czy Darty to nadają się na trasę Wawa-Łódź ewentualnie Bydgoszcz- Wawa.Na trasy Szczecin-Kraków czy Gdynia-Kraków nie są komfortowe.
Pewnie, że żadna strata
W ogóle skróćmy go do relacji Krk Gł - Włoszczowa - Krk Gł
to przecież tramwaj
W ogole niech stoi w krzakach bo się Paniczom nie podoba,
Ja rozumiem nocne połączenia ale dzienne ... bez jaj
chłopie, to że IC nakupiło ciasnych,niewygodnych,rżężących,wężykujących składów bez wcześniejszego przetestowania po choćby jednym egzemplarzu jak to się robi w cywilizowanych krajach typu RFN,Francja,Szwajcaria czy Czechy nie znaczy ze mamy się godzić na wieczną bylejakość i chłam badziewny produkowany "na sztukę" bez żadnej wizji na przyszłość.Czy edyty wg Ciebie to też wspaniały komfortowy pojazd? też mi się w głowach pomieszało? jak to jest że wszyscy nasi sąsiedzi jeśli coś kupują to jest to przetestowany i wygodny skład a u nas? na łapu-capu,byle wydać kasę, nakupić szrotu.Sorry,ale nie tylko ja nie trawię jazdy tymi tramwajami,większość moich znajomych też.Fotele upchane gęściej niż w impulsie/elfie, to ma być IC ? wolne żarty.IC to są składy wagonowe z komfortowymi przedziałami 6 osobowymi.
Wawel jest skrócony z powodu modernizacji linii Poznań - Szczecin, co do Flirtów na Wawelu to widocznie pasażerom pasują, bo zawszę jeździ pełny, za to już wagonowy TLK Pułaski kursuje puściutki na trzech wagonikach. Tak samo na trasie Kraków/GOP - Łódź - Trójmiasto, Hutnik i Sukiennice na Flircie zawszę mają przyzwoitą frekwencję, za to puściutki Stoczniowiec na trzech pudłach. Sam sobie cenie te składy, wygodne, masa udogodnień. (wifi, gastro, klima)
Wawel jest skrócony z powodu modernizacji linii Poznań - Szczecin, co do Flirtów na Wawelu to widocznie pasażerom pasują, bo zawszę jeździ pełny, za to już wagonowy TLK Pułaski kursuje puściutki na trzech wagonikach. Tak samo na trasie Kraków/GOP - Łódź - Trójmiasto, Hutnik i Sukiennice na Flircie zawszę mają przyzwoitą frekwencję, za to puściutki Stoczniowiec na trzech pudłach. Sam sobie cenie te składy, wygodne, masa udogodnień. (wifi, gastro, klima)
Fajnie, że te pociągi będą miały bazę w Łodzi.
nie wiem gdzie widzisz tego pustego Stoczniowca, ja ilekroć nim jechałem zawsze był zapełniony. Pułaskim jezdziłem wiele razy i nigdy pusty nie był. To że wcześnie rano wyjeżdża pusty z Krakowa nie znaczy że nie zapełnia się na kolejnych stacjach. Jeśli flirt jest dla Ciebie wygodny to proszę przejedź się railjetem, regiojetem, leoexpresem, ICE lub innym składem niższej kategorii choćby InterPanterem skody bo dla mnie ten flirt to trzeszczące niewygodne barachło z fatalnymi fotelami poupychanymi jak dla bydła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum