Orientuje się ktoś czy Intercity przywróci wieczorne połączenie Warszawa - Zielona Góra skoro remont linii Zbąszynek - Czerwieńsk został odłożony na lata 2020-2022?
Napisałem maila do PKP Intercity i od tygodnia nie mam odpowiedzi.
[ Dodano: 02-02-2019, 11:26 ]
Wyszukiwarka połączeń nie pokazuje zaś pociągu TLK Warta (Lublin - Gorzów Wlkp.) po zmianie rozkładu jazdy w marcu. Czyżby jednak miało wrócić wieczorne połączenie do Zielonej Góry?
Wyszukiwarka połączeń nie pokazuje zaś pociągu TLK Warta (Lublin - Gorzów Wlkp.) po zmianie rozkładu jazdy w marcu. Czyżby jednak miało wrócić wieczorne połączenie do Zielonej Góry?
Dziwne, mi Warte pokazuje.
Chodza plotki, ze Gombrowicz ma zostać przedłożony do Zielonej, do tego ma miec grupe wagonów do Gorzowa.
10 marca Warszawa Centralna - Gorzów Wielkopolski. Nie pokazuje żadnego bezpośredniego połączenia.
To cos jest u ciebie nie tak, bo u mnie i Warta i Galczynski wyskakuja.
Co do Gombrowicza, to bedzie troche ciekawie, bo linia Gorzow Zbaszynek jest zamykana na noc, a gorzowska grupa musialaby startowac przed druga w nocy, z racji ze glowny sklad odjezdza o 4 z poznania.
To niech przesuną Gombrowicza w Poznaniu na 8-9 rano.
Spora luka w połączeniach Poznań - Warszawa jest godzinach porannych między 9.30 a 12.40. Nie wiem jaki jest sens puszczania dwóch pociągów do Warszawy w odstępie 5 minut (EIC41 i TLK Warta) a później robić 3 godziny przerwy
W wyszukiwarce PLK jest już rozkład zamknięciowy od marca. Z Zielonej Góry do Warszawy pojedzie TLK Uznam (odjazd z Zielonej Góry 0:09, przyjazd do Poznania 1:48 i tam włączenie do składu ze Świnoujścia). Powrót z Warszawy jako TLK Gombrowicz, wyjazd z Poznania 0:26, przyjazd do Zielonej Góry 2:04. Skład to najprawdopodobniej 2 wagony we wspólnym obiegu z TLK Ukiel.
Do Gorzowa żadnego nowego pociągu w kierunku Poznania od marca nie będzie. Może od czerwca się coś zmieni po otwarciu E20 (jeśli to nastąpi), choć ja nic o tym jeszcze nie słyszałem.
Czy UTK mógłby zająć się notorycznie opóźnionym pociągiem TLK 68104 Pobrzeże, które dzień w dzień się spóźnia. Postoje techniczne czy też brak miejsc mimo sprzedanych miejscówek. Jechałem w tym roku 6 razy , sześć razy opóźnienie powyżej godziny, postój na stacji Mścice 3 razy po 20 minut. Kto tam kieruje ruchem?
Prędkości szlakowe między Warszawą a Trójmiastem dla parametrów 140 km/h gdy skład prowadzi EP07?
Ktoś to ogarnia?
Przyjazd do Zielonej Góry po 2 w nocy? Czyżby do było celowe działanie IC aby później mieć pretekst do likwidacji połączenia z powodu słabej frekwencji?
Co do nocnych pociągów z Gorzowa do Warszawy to już przeszłość.Flixbus wykorzystał sytuację i to pasażerowie z Gorzowa napełniają autobusy na trasie Szczecin-Gorzów-Poznań-Warszawa.IC już nie ma szans na frekwencję w ewentualnym ponownym uruchomieniu nocnego pociągu do Gorzowa.
Kiedykolwiek była szansa na dobrą frekwencję w pociągach IC z Gorzowa w "świat" ? Długi czas jazdy...i przyzwyczajenia z przesiadkami w Krzyżu sprawiły że jest co jest? w autobusach to ile jest ludzi? 50? to jest powód, aby jeździły pociągi? nie oszukujmy się GW nie generuje dużej frekwencji... teraz to W Skwierzynie i Międzyrzecz dają większą frekwencje niż GW...ale ok jeżdżą autobusem do Warszawy, Wrocławia i gdzie tam jeszcze....każdy patrzy aby było tanio, ciepło i szybko....GW jest anty kolejowy...przez to że nie ma tam nic....ani trakcji, ani zaplecza, które pomogło by w obsłudze pociągów PKPIC.
Przyjazd do Zielonej Góry po 2 w nocy? Czyżby do było celowe działanie IC aby później mieć pretekst do likwidacji połączenia z powodu słabej frekwencji?
Co do nocnych pociągów z Gorzowa do Warszawy to już przeszłość.Flixbus wykorzystał sytuację i to pasażerowie z Gorzowa napełniają autobusy na trasie Szczecin-Gorzów-Poznań-Warszawa.IC już nie ma szans na frekwencję w ewentualnym ponownym uruchomieniu nocnego pociągu do Gorzowa.
Dostałem odpowiedz odnośnie TLK Zielonogórzanin. PKP Intercity rozważa przywrócenie go od 9 czerwca. Obecnie jest na etapie uzgodnień z PKP PLK. Wagony dołączane do TLK Uznam oraz TLK Gombrowicz są rozwiązaniem tymczasowym na okres 10 marca - 8 czerwca. O tym czy TLK Zielonogórzanin zostanie przywrócony dowiemy się pod koniec kwietnia
Kiedykolwiek była szansa na dobrą frekwencję w pociągach IC z Gorzowa w "świat" ? Długi czas jazdy...i przyzwyczajenia z przesiadkami w Krzyżu sprawiły że jest co jest? w autobusach to ile jest ludzi? 50? to jest powód, aby jeździły pociągi? nie oszukujmy się GW nie generuje dużej frekwencji... teraz to W Skwierzynie i Międzyrzecz dają większą frekwencje niż GW...ale ok jeżdżą autobusem do Warszawy, Wrocławia i gdzie tam jeszcze....każdy patrzy aby było tanio, ciepło i szybko....GW jest anty kolejowy...przez to że nie ma tam nic....ani trakcji, ani zaplecza, które pomogło by w obsłudze pociągów PKPIC.
Dla przypomnienia, odcinek Kostrzyn-Krzyż generuje największe potoki w skali województwa. Jest ten odcinek, potem długo długo nic, i dopiero reszta odcinków.
Gorzów jest w stanie wygenerować frekwencje, jednak wymaga to składów które jeżdżą do porządanych destynacji w wybranym czasie. Dla przykładu TLK Gorzowiak generował nie małą frekwencję. W ostatnim rozkładzie jazdy Uznam też był z Gorzowa ładnie zapełniany.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum