Poprawa bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych, skrócenie czasu przejazdu z Poznania do Piły o ok 40 minut, wyremontowane perony, liczne udogodnienia dla osób z ograniczonymi możliwościami poruszania się, to efekty prac inwestycyjnych prowadzonych na trasie z Poznania do Piły.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Ministerstwo Infrastruktury przedstawia inwestycje PKP PLK za 2018 rok
Z otrzymanych od PKP Polskie Linie Kolejowe informacji wynika, że prognozowana wartość nakładów na realizację projektów inwestycyjnych w 2018 r. wyniesie ok. 10 mld zł – podał wiceminister Andrzej Bittel.
66 mld zł na inwestycje kolejowe. 90 proc. środków zaangażowanych.
PKP Polskie Linie Kolejowe mają do wydania 66 mld zł na inwestycje do 2023 r. Jak przyznaje w rozmowie z money.pl prezes Ireneusz Merchel, przedstawiciele spółki nie zastanawiają się, czy firma zdoła je wydać, ale ile jeszcze mogłaby zrobić, gdy środków było więcej.
Opóźnianie terminów, wyceny kontraktów brane z d...., opisy robót w SIWZ-ach nadające się do potłuczenia też o jej kant, firmy i firemki śwagrów, na których polecaniu żerują, w razie czego rżnięcie głupa.
Co to takiego? Jakaś mafia?
A skąd znowu. Mafiozi mają przynajmniej coś na kształt homoru.
Zaś łotry z centrum realizacji inwestycji pozbawieni są takich obciążeń absolutnie.
Wały, o jakich opowiada ten człowiek, występują na każdej kolejowej budowie.
Naiwniak - myślał, że z żulią da się robić uczciwe interesy.
Projekt „Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej” obejmuje prace modernizacyjne w samym centrum Krakowa o wielobranżowym zakresie i wysokim stopniu złożoności. M.in. przebudowę 4 przystanków, budowę 2 nowych przystanków kolejowych - Kraków Grzegórzki, Złocień. Przebudowę 4 stacji kolejowych, SDIP, nowe tory i obiekty inżynieryjne, likwidację przejść w poziomie szyn.
Ruszył najważniejszy etap budowy nowego mostu kolejowego na Wiśle. Wykonawca rozpoczął montaż głównych elementów konstrukcji. Już w połowie roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują wykorzystać nową przeprawę. Do końca 2020 r., dzięki miliardowej inwestycji z wykorzystaniem środków instrumentu CEF „Łącząc Europę”, w Krakowie powstaną m.in. trzy mosty i dodatkowe tory na estakadach.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
PKP Polskie Linie Kolejowe odpowiadają za realizację Krajowego Programu Kolejowego o wartości ponad 66 miliardów złotych. - Obecnie zostały zrealizowane projekty o wartości około 10 miliardów złotych - mówi prezes spółki Ireneusz Merchel.
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Modernizacje kolejnych linii kolejowych opóźnione. Adamczyk: PLK robi co może, by tego uniknąć
Coraz więcej inwestycji kolejowych realizowanych przez PKP PLK notuje półroczne i większe opóźnienia w stosunku do harmonogramu. Oprócz tych największych, finansowanych z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko – dołączają do nich te realizowane przez PLK ze środków RPO.
Dodam, że mnie to nie dziwi, bo mnóstwo czasu ludzie w PLK nie wiadomo na co tracą.
Z 50 % czasu na herbatki i kawki a do roboty nie ma się kto brać. Współczuję nawet najlepszym dyrektorom IZetów, bo nie ma kim robić.
Najpierw potrzeba dyrektorów z wiedzą i kompetentnych, a nie lizusów z nadania politycznego... Z tego powodu wszyscy co bardziej ogarnięci pracownicy uciekają (w tym i ja). I to jest prawdziwy powód bałaganu.
PKP PLK – to najbardziej opóźniona spółka kolejowa w Polsce. Jej opóźnienia generują opóźnienia innych spółek, głównie przewoźników, którzy nie mogą zaproponować swoim pasażerom odpowiednich czasów przejazdu. Tymczasem PKP PLK bawią się całkiem nieźle i organizują dla "swoich" konferencję, na której mówią jak to jest dobrze. A jak dobrze jest?
Bardzo nie lubię jak ktoś posługuje się ogólnikami.
Szczegóły są znane w systemie SEPE.
Poszczególne udziały uczestników rynku w opóźnieniach pociągów powyżej 5 minut lub mniej.
Wszystko tam jest.
I oczywiście czy opóźnienia są z winy inwestycji czy z winy utrzymania.
Można policzyć czas reakcji służb utrzymania na awarię. Ten wyjdzie pewnie słabo.
Wracając do kolejarzy. Niestety problem zaczyna się u niższej kadry w sekcjach eksploatacji.
Nie potrafią organizować pracy ludziom i najważniejsze że nie mają motywacji do pracy.
Szkoda mi ich bardzo.
Postępuje budowa nowego mostu kolejowego nad Wisłą w Krakowie. W sobotę, w nocy wykonawca montował ciężkie elementy konstrukcji nad ul. Podgórską. Trudna operacja przebiegła sprawnie i z sukcesem. Ważące przeszło 16 ton elementy czekają teraz na zabetonowanie. Na nowym moście znajdzie się nowy tor, po którym poruszać się będą pociągi aglomeracyjne.
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
PLK szuka projektanta rewitalizacji linii Opole - Kluczbork. Prac budowlanych nie będzie
PKP PLK rozpisuje kolejny przetarg na wykonanie projektu rewitalizacji ważnej lokalnie linii kolejowej na Opolszczyźnie. Podobnie jak w przypadku linii z Nysy do Brzegu, także w wypadku trasy z Opola do Kluczborka nie wiadomo kiedy projekt zostanie wykorzystany do realnych prac.
Dobiegają końca prace rewitalizacyjne na ważnym odcinku linii kolejowej Chybie – Żory – Rybnik – Nędza/Turze. Pojedzie więcej pociągów, a czas przejazdu z Żor do Rybnika skróci się z 22 do 15 minut. Inwestycja realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Rybnickim Okręgu Węglowym jest warta 370 mln złotych. Projekt współfinansowany jest z POIiŚ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum