Jakby nie świeciło ciągle 100% mocy to lepiej by było.
[ Dodano: 25-05-2019, 14:46 ]
Desiro2 napisał/a:
Kamil Styrna napisał/a:
Desiro2 napisał/a:
Cytat:
Lepszy Dart na nocnym pociągu, niż skład zestawiony z rozklekotanych wagonów 111A.
nie, nie lepszy, tramwaj z włączonym światłem nie nadaje się na połączenia przez całą Polskę, a tym bardziej w nocy! I nigdy nie będzie się nadawał.
To jest twoje zdanie. Ja mam swoje. I myślę, że spora ilość pasażerów ma takie samo zdanie jak ja.
Spora ? chyba nawiedzonych dolnośląskich trolli a nie normalnych pasazerów. Normalni pasazerowie w nocy jeżdżą przy zgaszonym świetle.
[ Dodano: 25-05-2019, 00:09 ]
Urbi napisał/a:
Frekwencja w Pogorii nigdy nie powalała i zmiana na Flirta nie ma tu nic do rzeczy. Na pewno plusem jednostek trakcyjnych na nocnych pociągach to większe bezpieczeństwo.
bardzo się mylisz, zmiana normalnego wygodnego składu wagonowego na TRAMWAJ jadący z full oswietleniem wpłynęła i to diametralnie na beznadziejną frekfencję. Miejmy nadzieję,że POGORIA wróci w relacji Kraków/Katowice-Łódź-Bydgoszcz-Gdynia jak najprędzej.
Frekwencja Pogorii nigdy nie była dobra. No może poza częścią zakopiańską, która jako tako się broniła. A zmiana na Flirta nie miała związku z frekwencją, po prostu PKP IC szukało oszczędności.
Skoro frekwencja w Pogorii nigdy nie była dobra, to dlaczego ten pociąg w ostatnim rozkładzie kursowania na wagonach, poza sezonem, prowadził 10 wagonów? Można było puścić połowę z tego.
Według plakatu, w korekcie wakacyjnej Hetman jako łącznik do Chełmońskiego od Przeworska. Wygląda że chyba na wagonach... Ciekawe bo odjazd do Hrubieszów Miasto z innego peronu.
Owszem pociąg odjedzie z Przeworska ale do Hrubieszowa Miasta!
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
I myślę, że spora ilość pasażerów ma takie samo zdanie jak ja.
Poza tym, że Ty "myślisz, że sporo pasażerów ma takie samo zdanie" to nic więcej nie wynika. Gdy na pociągu Pogoria zaczął jeździć tramwaj zamiast składu wagonowego, frekwencja dramatycznie spadła i ludzie nie chcieli tym jeździć. Na nocnych pociągach zdecydowanie wygodniejsze są wagony i ludzie wolą spędzić noc w przedziale, gdzie przynajmniej można zgasić światło, niż w mało wygodnych fotelach nie nadających się do spania w tramwaju, gdzie nie da się światła zgasić.
Również sądzę, że skład wagonowy jest lepszy, głównie dlatego że wtedy jest możliwość przejazdu w wagonie sypialnym, a uważam to za najlepszą opcję podróży nocnej jeśli są jeszcze dostępne miejsca. Od czasu zmian unikam jazdy nocą na tych trasach i staram się podróżować w ciągu dnia, ale nie wiem jak dużo osób ma podobne zdanie.
Skoro frekwencja w Pogorii nigdy nie była dobra, to dlaczego ten pociąg w ostatnim rozkładzie kursowania na wagonach, poza sezonem, prowadził 10 wagonów? Można było puścić połowę z tego.
Bo miał w składzie grupy wagonów, jedną z Katowic/Bielska Białej, a drugą z Zakopanego/Krakowa.
Wiem, że były 2 grupy, ale to jeszcze nie znaczy, że musiały one liczyć po 5 wagonów, równie dobrze mogły być zestawione z 2-3 wagonów, co ani obecnie, ani w 2017 roku niczym niezwykłym by nie było.
Z Zakopanego sporo ludzi jeździło tym pociągiem (sam miałem okazję nim jechać), więc dwa wagony to chyba żart jakiś. Dwa wagony to tylko na część katowicką. Razem 7 wag. faktycznie by starczyło...
PKP Intercity. Pociąg do podróży wystąpiło do PKP PLK z wnioskiem o przeprowadzenie przez stację Lubin niżej wymienionych połączeń:
Berlin - Budapeszt/Wiedeń/Przemyśl
Katowice - Świnoujście
Szczecin - Lublin
Szczecin - Kraków
Przez Wołów natomiast złożono wnioski na połączenia:
TLK BOSMAN Wrocław-Świnoujście
IC MATEJKO Przemyśl-Szczecin
TLK ŚLĄZAK Zielona Góra -Katowice
TLK WOLIN (sezonowy) Bielsko Biała/Bohumin-Świnoujście
Żródło internet
A można prosić o link do materiału źródłowego z wymienionymi pociągami i ich relacjami?
_________________ Jeśli masz lepsze źródło informacji niż SRJP...
Te połączenia dotyczą rj 2019/20. Opis możesz znaleźć na Facebook KODLK w którymś z kwietniowych artykułów. Odpowiedź przesłało nam Ministerstwo Infrastruktury.
Zmiana rozkładu tuż-tuż, wciąż nie wszystkie bilety da się kupić
W związku z koniecznością przeprowadzenia licznych zmian w rozkładzie jazdy, część biletów na pociągi uruchamiane po 9 czerwca wciąż nie jest dostępna. Prawidłowy rozkład jazdy na swojej stronie PLK powinna opublikować 19 maja. Ale według naszych informacji - po publikacji wciąż wykonywane były poprawki.
Ja mam takie do was pytanko: Czy ktoś zauważył z was bardzo dziwny wakacyjny rozkład jazdy pociągu TLK ''Delfin" Hel - Łódź Fabryczna Przyjazd do Gdyni Głównej o godz.21:31 a odjazd o 16:58 czy to jest jakiś błąd czy jak
To dziwne bo na rozkładzie Delfin kursuje też z Helu i też w weekendy.
Na jakim rozkładzie??
Wyszukiwarka PLK nic takiego nie podaje.
Pobrałem przed chwilą aktualny rozkład dla Helu z portalu pasażera i nie ma tam nic o wagonach dla TLK Delfin.
Delfin wagony do Helu i Łeby miał z tego co pamiętam tylko w na początku maja, a w wakacje chyba tylko Łeba.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum