Nie odpuszcza, tylko PR- y nieco pomogą w obsłudze. Natomiast będzie mniej pociągów KD do Rawicza. Z obecnych 10 par zostaje 8. Ogólnie na głównych liniach pociągów jest mniej niż dotychczas i wcale mnie to nie dziwi...
A co kolegę dziwi. Przecież tu chodzi o zbudowanie stałej- całorocznej oferty weekendowej na linii 291(nie wiem czy w wyniku rentowności połączenia czy raczej z powodu kradzieży infrastruktury).
26 IV zaczną kursować pociągi z Wrocławia do Adršpachu i będzie kontynuacja. A do tego czasu i po zakończeniu sezonu wakacyjnego szczątkowa oferta na 291 w postaci 2 par pociągów Kłodzko-Mezimestii umożliwiających przesiadkę na w Wałbrzychuw kierunku Wrocławia.
Pociągi na trasie Wrocław - Trzebnica oraz Wałbrzych - Mieroszów - Mezimesti.
I to by było na tyle. Tabeli z pociągami na trasie Wrocław - Brzeg - Opole UMWD nie przekazał, gdyż nie było jeszcze uzgodnień z UMWO. Podobnie z trasą Głogów - Leszno.
204-1.jpg
Plik ściągnięto 213 raz(y) 318.21 KB
204-2.jpg
Plik ściągnięto 151 raz(y) 356.44 KB
248-1.jpg
Plik ściągnięto 339 raz(y) 255.56 KB
248-2.jpg
Plik ściągnięto 179 raz(y) 260.5 KB
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Zapowiada się pogorszenie oferty na całym Dolnym Śląsku. I tak jak się spodziewałem uruchomienie połączeń W-w - Głogów p. Legnicę powoduje wypadnięcie niektórych kursów z trasy przez Wołów. Tak jakby ludzie dojeżdżali do pracy czy szkoły tylko z Głogowa a z miejscowości po drodze już nie... Mam nadzieję że do grudnia coś się jeszcze zmieni na plus.
Zapowiada się pogorszenie oferty na całym Dolnym Śląsku. I tak jak się spodziewałem uruchomienie połączeń W-w - Głogów p. Legnicę powoduje wypadnięcie niektórych kursów z trasy przez Wołów. Tak jakby ludzie dojeżdżali do pracy czy szkoły tylko z Głogowa a z miejscowości po drodze już nie... Mam nadzieję że do grudnia coś się jeszcze zmieni na plus.
Nic się nie pogorszy. Pewnie będą pociągi Wrocław - Rudna Gwizdanów dla tych co jeżdżą po drodze a do Glogowa ludziska pojadą przez Legnice. Ale nie ma co płakać bo i tak każdy będzie zadowolony 😎
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
Nic się nie pogorszy. Pewnie będą pociągi Wrocław - Rudna Gwizdanów dla tych co jeżdżą po drodze a do Glogowa ludziska pojadą przez Legnice. Ale nie ma co płakać bo i tak każdy będzie zadowolony
Projekt RJ przewiduje dokładnie co innego. Nie będzie żadnych pociągów w rel. Wrocław-Rudna. Po prostu pociągi z Legnicy i z Wrocławia p. Ścinawę będą się bezsensownie dublować między Rudną a Głogowem (a mają mieć dość podobne godziny). Hitem jest 10:12, kiedy wg UMWD z Rudnej miałyby wyjeżdżać dwa pociągi równolegle: impuls KD z Wrocławia do Głogowa i kibel PR z Wrocławia do Zielonej Góry. Rozumiem jeden lewym torem, drugi prawym?
Widać, że na Wrocław-Ścinawa-Rudna (nie licząc cięć) przepisany zostanie aktualny RJ z wszystkimi jego patologiami:
-Homeopatyczna liczba połączeń w weekendy,
-Dziury w środku dnia po których jedzie naraz kilka przeciwszczytówek nakoconych nie wiedzieć po co przez UMWD. Mowa tutaj także o dniach roboczych,
-Likwidacja dwóch par pociągów (nie będzie np. popularnego składu odwożącego ludzi z pracy z Wrocławia po godz. 18),
-Zrobienie w soboty dziury w odjazdach z Wrocławia między 16:55 a 19:25 (kiedy już teraz do pociągu który jeździ o 18:50 ludzie się nie mieszczą),
-Dalszy ciąg obrzydzania pasażerom podróży skandalicznym taborem: mam tu na myśli jednokible na najbardziej popularnych kursach. Podczas gdy pasażerowie do Jelcza, Rawicza czy Kłodzka jadą wygodnie 45WE gdzie jest dużo wolnych miejsc. Do Poznania wypuszczane są długie składy wagonowe albo podwójne zmodernizowane jednostki a do Zielonej Góry co? Pojedynczy rozsypujący się kibel, do którego czasem trudno w ogóle wejść. Jeden z niewielu cywilizowanych pociagów w PR Wrocław, czyli ED72Ac zostanie przeniesiony na Rawicz...
Ale ludzie z Brzegu Dolnego i Wołowa sobie poradzą. Mamy bardzo wygodną, nową drogę do Miękini (12-15 minut jazdy). Już teraz na parkingu tam stoi coraz więcej samochodów z rejestracjami DWL. Skoro UMWD staje na głowie żeby obrzydzić mieszkańcom pow. wołowskiego kolej, to będziemy zapychać jeszcze bardziej składy na linii zgorzeleckiej w tym święte pociągi do Lubina. Przynajmniej póki są jeszcze postoje w Miękini.
W nowym rozkładzie jazdy 2019/2020 pojawi się nowe połączenie Wrocław-Praga obsługiwane po stronie polskiej przez Koleje Dolnośląskie S.A., a po czeskiej przez Leo Express. Wszystko dzięki wspólnej decyzji władz samorządowych Dolny Śląsk i Kraju Pardubickiego.
Zatem od grudnia w każdy weekend do Pragi kursować będzie komfortowy skład FLIRT a czas jazdy wyniesie nieco powyżej czterech godzin.
Obecnie pracujemy nad szczegółami oferty, w tym atrakcyjnym cennikiem dla naszych pasażerów. Wkrótce więcej informacji.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum