Wysłany: 09-11-2019, 22:45 Re: Bezpośredni pociąg ze Szczecina do (Czech) Bogumina.
wafel napisał/a:
PKP Intercity planuje uruchomić w wakacje trzy bezpośrednie połączenia z polskiego wybrzeża na terytorium Czech. TLK Wolin będzie jeździł ze Świnoujścia, przez Szczecin, do Bogumina, leżącego tuż za południową granicą Polski.
W Bieszczadach niestety zmiany na niekorzyść. Zawieszone zostają wszystkie pociągi R relacji Sanok-Komańcza-Sanok, 1 para rel. Jasło- Zagórz- Jasło zostaje skrócona do Sanoka, zawieszone zostaje kursowanie w soboty, likwidacja łącznika do Zagórza pociągu KMŁ z Nowego Sącza do Jasła, skrócenie relacji "Bieszczadzkiego Żaczka" do Sanoka. Ponadto pociąg TLK Wetlina będzie jechał jak "express", ponieważ zatrzyma się tylko w Sanoku oraz Krośnie(w drodze do Jasła) bez zatrzymań na stacjach typu Sanok Miasto, Nowosielce, Jedlicze itd. Tak o to wygląda kolej na Podkarpaciu, ale jaka władza taka kolej...
Z opublikowanych przez PKP Intercity założeń do rozkładu jazdy na rok 2019/2020, który zacznie obowiązywać od 15 grudnia br. wynika, iż zarówno Lubin jak też Legnica uzyskają dodatkowe połączenia dalekobieżne.
Dodatkowe połączenia pospieszne dla Legnicy i Lubina mogą jednak oznaczać podwyżki cen dla podróżnych z innych miast. Jeżeli PKP IC nie wprowadzi promocji typu Bilet Taniomiastowy, podróż pośpiesznym z Wrocławia do Głogowa zdrożeje z 29 do 35 zł. Do Nowej Soli z 36 na 42 zł. Do Zielonej Góry z 41 do 46 zł.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Bilet taniomiastowy to piękna sprawa.Jako przykład podam wiecznie zatłoczone szynobusy z Poznania do Gorzowa.Gdy IC wprowadziło na tym odcinku bilet taniomiastowy( cena biletu tańsza niż na regio) od razu zrobiło się luźniej w szynobusach bo sporo osób wybrało IC na tej trasie.Tu sytuacja jest trochę inna bo bilet nie będzie tańszy od regio ale zawsze przyciągnie trochę więcej pasażerów.
jajo31, bilet Taniomiastowy nie będzie tańszy niż na regio, ale powinien być tańszy niż przewiduje taryfa kilometrowa.
Wrocław-Katowice, bilet Taniomiastowy za 32,90 zł.
Wrocław-Poznań, bilet Taniomiastowy za 37,90 zł.
Wrocław-Zielona Góra (zbliżona odległość) - bilet wg taryfy kilometrowej za 41 zł.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
jajo31, bilet Taniomiastowy nie będzie tańszy niż na regio, ale powinien być tańszy niż przewiduje taryfa kilometrowa.
Wrocław-Katowice, bilet Taniomiastowy za 32,90 zł.
Wrocław-Poznań, bilet Taniomiastowy za 37,90 zł.
Wrocław-Zielona Góra (zbliżona odległość) - bilet wg taryfy kilometrowej za 41 zł.
No wiem to napisałem wyżej.Za daleka odległość od Zielonej do Wrocławia aby był tańszy.Jeśli chodzi zaś o połączenia Gorzów-Poznań to bilet taniomiastowy IC kosztuje 25zł a za regio na tej trasie zapłacimy 25.50.
PLK zaktualizowała już część rozkładów, zostaje tlk Branicki, tlk Roztocze traci wagony do Zamościa, Warmia, Sienkiewicz i Skarbek do Olsztyna przez Iławę, Ostródę. Kraków-Katowice już ok 2 godz, z czego tlk Wielkopolanin do Poznania chyba przez Skawinę, bez postojów do Mysłowic. Wielkopolanin do Krakowa od Mysłowic do Trzebinii przez Oświęcim (bez zajeżdżania).
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
W dalszym ciągu czas przejazdu EIP od 15 grudnia z Warszawy do Gdańska wynosi około 2h45 minut czyli tyle co obecnie. Czyżby po raz n-ty przełożono wprowadzenie prędkości 200 km/h na E-65 ???? Czy może wybory minęły, min. Adamczyk stołka nie stracił, to po co zaprzątać sobie głowę czymś takim. ????
banda dyletantów
znowu Kiev Express, Roztocze i Chełmianin z dwudziestominutowym postojem w Lublinie
Brawo! A po piierwszej korekcie tego nie było! Chamstwo pospolite.
Thassos: bardzo łagodne określenie. To jest kpina, co zostało zrobione z kolei przez ostatnie 4 lata.
O zapowiadanej hucznie 200 km/h na E65 już wspomniałem.
Remont linii 216 z Działdowa do Olsztyna, to nie wiem po co komu potrzebny, bo zapowiadane skrócenie czasu podróży to jedno wielkie kłamstwo i propaganda sukcesu. Ani o minutę się nie skróci między Działdowem a Olsztynem. Tyle co jechał pociąg IC przed styczniem 2018 roku tyle będzie jechał teraz.
Postoje w Lublinie składów jadących do i z Chełma to też jakiś obłęd.
A o LK7, która niby ma być otwarta po jednym torze od 15.XII to nawet nie chce sie wypowiadać. Czas przejazdu pociągów TLK/IC między Warszawą a Lublinem będzie taki jak teraz objazdem przez Łuków-Radzyń Podl. Chociaż moim zdaniem tym objazdem pojeździmy jeszcze długo, bo zapewne w ostatniej chwili przełożą otwarcie tego jednego toru. Najpierw na marzec, potem na czerwiec itd,itp.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum