Myślałem,że po to jest to forum,aby każdy mógł spytać i uzyskać odpowiedź,a wątpię,aby mi na email odpisali. Tak znakomici miłośnicy kolei są tutaj i myślałem,że posiadają jakieś informacje. Każdy,każdemu jakoś odpowiada na zadane pytania,a jam mam sobie emaile pisać...no trudno. Dzia za zlewę!!
Ciekawe, czy po zakończeniu remontu Olsztyn Główny - Olsztyn Gutkowo będzie w końcu ZKA z Iławy do Olsztyna (remont i całkowite zamknięcie stacji Ostróda)?
Nie zamkną całkowicie. Będzie dostępny sąsiedni tor dla utrzymania ruchu wszystkich pociągów. Linia jest dwu torowa , nie jedno torowa by wstrzymać całkowity ruch pociągów. Głupotą było by całkowite zamknięcie stacji. Modernizację będą przeprowadzać etapami , po pół stacji w remoncie. Tak jak to się odbywa np na stacji Łowicz Główny, jest utrzymany ruch, lecz z ograniczoną przepustowością.
Czy ktoś posiada Informację czy jakieś Połączenie z Przemyśla/Krakowa/Katowic pojedzie do Kołobrzegu przez Opole,Brzeg, Wrocław? bo słyszałem o TLK Krakowianka ale niby przez ostrów wlkp?
IC Malczewski to będzie Historia ...
Plan jest taki, że stacja Ostróda ma być zamknięta na czas remontu (wymiana urządzeń sterowania - obecnie semafory kształtowe, całkowita zmiana układu torowego - tory główne po obu stronach peronu 2 + trzeci tor przy peronie 3, budowa nowego przejścia podziemnego dostępnego całą dobę, rozbiórka zabytkowej nastawni przy peronie 2 i jej odtworzenie od strony peronu 3). Z tego, co wiem Wagon Service Ostróda ostro negocjował możliwie krótkie całkowite zamknięcie.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Napiszę odnośnie województwa Podlaskiego
Może by tak w końcu pomyśleć o bezpośrednim połączeniu Bialystok- Hajnówka
Skoro pociągi bezpośrednie kursują do Czeremchy więc część z nich mogła by spokojnie jechać do Hajnówki
Tak, właśnie miałem pisać, że takie coś dostałem. Albo za dużo ludzi zaczęło do nich pisać albo to wszystko co do tej pory było tu publikowane można wsadzić do kosza...
Ministerstwo Infrastruktury poinformowało nas, że dla stacji Jelenia Góra zaplanowano następujące połączenia (informacja z 26 maja):
IC KARKONOSZE Szklarska Poręba- Białystok p. Węgliniec, Legnicę, Wrocław, Ostrów Wielkopolski, Kalisz, Łódź, Warszawę codziennie z Jeleniej Góry a w sezonie że Szklarskiej Poręby
TLK SZCZELINIEC Jelenia Góra- Warszawa Wschodnia p. Wałbrzych, Kłodzko, Nysę, Opole, Częstochowę, Piotrków Trybunalski codziennie
IC MEHOFFER Jelenia Góra- Przemyśl p. Wrocław, Opole, Częstochowę, Kraków, Rzeszów
TLK PIAST Jelenia Góra- Gdynia Główna p. Wałbrzych, Wrocław, Leszno, Poznań, Bydgoszcz, Gdańsk codziennie
IC ORZESZKOWA Szklarska Poręba- Lublin p. Wałbrzych, Wrocław, Opole, Częstochowę, Piotrków Trybunalski, Warszawę, Dęblin codziennie
TLK SUDETY Jelenia Góra- Kraków Główny p. Wałbrzych, Świdnicę, Nysę, Kędzierzyn Koźle, Katowice codziennie
IC ŚNIEŻKA jak obecnie w weekendy Szklarska Poręba- Warszawa p. Wałbrzych, Wrocław, Opole, Częstochowę
TLK ROZEWIE Jelenia Góra- Gdynia p. Wałbrzych, Wrocław, Ostrów Wielkopolski, Poznań, Bydgoszcz.
EIP Jelenia Góra - Warszawa kursuje 1-6 A w relacji powrotnej 1-5 I 7
Co do Podsudeckiej pociągi mają obsłużyć lokomotywy SU4210 z zakładów we Wrocławiu i w Katowicach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum