Nie tylko Sudety, ale też Bieszczady i Wetlina na całej trasie prowadzone lokomotywą spalinową. Chyba kilka lokomotyw spalinowych będzie relokowane do Krakowa?
"Bieszczady" i "Wetlina" - o ile wszystko wypali - będą obsługiwane SZT podwykonawcy (domyślnie: SKPL).
Auderman, Ma . iC jest w grupie PKP .Są SU 46 jeszcze o tzw. bublu z Pesy nie wspomnę bo to shit
kruczek, Ale IC kasuje za miejscówkę (wymusł PRL u ) czego da władza nie lubi ? I o co Kaman ?
MaRcin1987, Branicki będzie kursował w lato z Gdyni do Krakowa przez Elbląg Olsztyn Pisz Ełk Białystok Siemiatycze Hajnówka Siedlce Warszawa etc Kraków
Radek, Zapomnij . W Krakowie nie ma ani su 42 ani su 160 . Debile z PKP IC mogli pomysleć . Kupić vectrony spalinowe i nie było by problemu cena byłaby podobna a sprawność 99 % a obecnie lepiej nie pisać bo porażka z tą fabryką z kuj pom .
Pędzimy z Bardzo dobrą informacją zgodnie z informacją jaką otrzymaliśmy od Ministerstwa Infrastruktury
od 13 Grudnia w Brzegu zatrzymają się dodatkowo : IC MALCZEWSKI ,IC HETMAN , IC WYSPIAŃSKI więcej informacji w załączniku !
TLK ŻUBR Białystok - Warszawa Wschodnia przez. Hajnówkę
TLK BIEBRZA Gdynia - Warszawa Wschodnia przez Olsztyn, Pisz, Hajnówkę
Co ciekawe oba pocoagi TYLKO do Warszawy Wschodniej, czyżby spalinówka na całym odcinku?
W drugą stronę pociągi jadą z Zachodniej. Może mieć to raczej związek z remontem północnej części Zachodniej i brakiem możliwości kończenia tam trasy pociągów.
[ Dodano: 24-10-2020, 20:13 ]
Najbardziej poszkodowanym pod tym względem jest niestety kierunek Lublin...
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Wysłany: 29-10-2020, 19:14 Połączenia Jarocin - Września - Gniezno w nowym RJ 2020/2021
Dnia 22.10 dostałem maila , który był odpowiedzią na mojego w sprawie utrzymania w nowym rozkładzie jazdy pociągu relacji Jarocin - Września - Gniezno ,który z Wrześni odjeżdża około godziny 9.20.
Początkowo w nowym rozkładzie jazdy 2020/2021 Koleje Wielkopolskie chciały uwalić to połączenie, kursujące po godzinie 9.00 i wtedy między pociągiem szkolnym ,odjeżdżającym z Wrześni w kierunku Gniezna o godzinie 7.05, a następnym pociągiem odjeżdżającym w tym samym kierunku, około godziny 13.20 , zrobiłaby się kilkugodzinna luka.
Czasem też z niego korzystam, bo na tej 24 kilometrowej trasie nie ma już autobusów.
Ludzie narobili hałasu i do Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu,który jest organizatorem przewozów kolejowych w naszym regionie spłynęły liczne maile i pisma z protestami.
Opłaciło się powalczyć ,bowiem pociąg ten będzie nadal kursować tyle ,że nieco wcześniej , bo o godzinie 9.02, chyba że zarządca infrastruktury spółka PKP PLK wymusi jakieś zmiany w godzinach jego kursowania.
Pociąg opisany w piśmie z Urzędu Marszałkowskiego w Poznaniu jest już widoczny w wyszukiwarce Portal Pasażera , w której można podejrzeć nowy rozkład jazdy ,który wejdzie w życie od 13.12.2020.
Jest to o niebo lepsze niż stukilometrowa jazda z Wrześni do Gniezna naokoło przez Poznań ,zwłaszcza że od półtora roku ,po upadku PKS Gniezno na trasie Września - Gniezno nie kursują już żadne autobusy.
Odpowiedź z UMWW z dnia 22.10.2020 w sprawie połaczeń Jarocin - Września - Gniezno (2).jpg
Już i tak luka 4 godziny w cywilizowanym świecie jest nie do zaakceptowania ale nie zapominajmy że to nie jest wiralowa trasa użytkowana przez dziesiątki tysięcy pasażerów dziennie, tylko bardziej marginalna ale i tak powinna zachować minimum przyzwoitości. Natomiast wypowiem się na temat alternatywy gdyż autobusów nie ma na tej trasie gdyż wygryzły je pociągi. Samo PKS Gniezno było (jak właściwie wszystkie obecne PKS,y) tragicznie zarządzane i upychane na siłę tam gdzie kolej i dodatkowo w mniej atrakcyjnych porach z jeszcze bardziej podziurawionym rozkładem jazdy.
Wracając do Warszawy - będzie bałagan w przyszłym roku: część pociągów pojedzie przez Centralną, ale z Gdańskiej do Gdyni Parsęta, Jantar, Delfin, Wybrzeże, Pobrzeże, Małopolska, do Olsztyna przez Warszawę Śródmieście, a ŁKA z Łodzi na Główną.
Część pociągów do Lublina trasowana przez Otwock.
Objazd tlk Olsztyn - Szczytno - Ełk spowoduje likwidację 2 regio: do Pisza po 10 i do Szczytna po 15.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Jeśli dobrze sprawdzałem to ostatni pociąg w relacji Warszawa(Poznań)- Niemcy będzie odjeżdżał po godzinie 12 z Warszawy.Co jest grane?Poprawcie mnie jeśli się myle.
Jeśli dobrze sprawdzałem to ostatni pociąg w relacji Warszawa(Poznań)- Niemcy będzie odjeżdżał po godzinie 12 z Warszawy.Co jest grane?Poprawcie mnie jeśli się myle.
Wracając do Warszawy - będzie bałagan w przyszłym roku: część pociągów pojedzie przez Centralną, ale z Gdańskiej do Gdyni Parsęta, Jantar, Delfin, Wybrzeże, Pobrzeże, Małopolska, do Olsztyna przez Warszawę Śródmieście, a ŁKA z Łodzi na Główną.
Część pociągów do Lublina trasowana przez Otwock.
Objazd tlk Olsztyn - Szczytno - Ełk spowoduje likwidację 2 regio: do Pisza po 10 i do Szczytna po 15.
Jak ma być taki bałagan, to lepiej niech puszczą wszystko przez Gdański i zrobią skm/km Zachodnia - Gdański - Wschodnia (- Zachodnia), albo przesiadki pod Warszawą np w Grodzisku Mazowieckim.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum