Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Modernizacja linii Kraków (Podłęże) - Tarnów
Autor Wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 13-11-2011, 18:20    Odpowiedz z cytatem

Piątek 11.11 to była masakra spóźnień na tej linii-podobno tak ma być przez najbliższe 2,5 roku...Ja jechałem do Krynicy i wracałem tego samego dnia i tylko słyszałem o opóźnieniach sam będąc spóźniony o kilkanaście minut...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 15-11-2011, 00:40    Odpowiedz z cytatem

Masakra jest w każdy piątek od jakiegoś czasu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pp Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 28 Gru 2009
Skąd: Skądinąd

PostWysłany: 16-11-2011, 17:39    Odpowiedz z cytatem

"- Modernizacja linii E-30 w granicach Krakowa nie znalazła się na głównej liście projektów, które mogą otrzymać dofinansowanie unijne do 2013 roku. Będziemy zabiegali o to, aby ten odcinek mógł być zrealizowany w latach 2014-20. Na razie planuje się modernizację linii E-30 od Podłęża do Rzeszowa oraz od Sosnowca do Krakowa-Łobzowa - informuje Włodzimierz Żmuda, dyrektor Centrum Realizacji Inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Krakowie. "
http://zlocien.net/viewtopic.php?f=1&t=257&p=9371


Więcej na ten temat tutaj:
http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/5B0A17BC

"Odpowiedź podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury - z upoważnienia ministra -

na interpelację nr 21664
w sprawie stanu zaawansowania prac modernizacyjnych dotyczących linii kolejowej E30 na odcinkach Opole - Zabrze, Zabrze - Katowice, należącej do III paneuropejskiego korytarza transportowego

Szanowny Panie Marszałku! W odpowiedzi na interpelację pana posła Ryszarda Galli, skierowaną do ministra infrastruktury pana Cezarego Grabarczyka przy piśmie nr SPS-023-21334/11 z dnia 30 marca 2011 r. w sprawie stanu zaawansowania prac modernizacyjnych dotyczących linii kolejowej E30 na odcinkach Opole - Zabrze, Zabrze - Katowice, należącej do III paneuropejskiego korytarza transportowego, przedstawiam poniższe informacje.

W ramach projektu 2002/PL/26/P/PA/012 ˝Pomoc techniczna˝ dla przygotowania projektu ˝Modernizacja linii kolejowej E30/C - E30 na odcinku Opole - Katowice - Kraków˝ w latach 2006-2008:

- opracowano studium wykonalności dotyczące modernizacji linii kolejowej E30, odcinek Opole Zachodnie - Kędzierzyn-Koźle - Katowice - Kraków oraz linii kolejowej C-E30, odcinek Opole-Groszowice - Pyskowice - Gliwice - Katowice-Muchowiec - Mysłowice - Kraków,
- opracowano raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, pozyskano w grudniu 2008 r. decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla województw śląskiego i małopolskiego. W dniu 30 grudnia 2009 r. została przez generalnego dyrektora ochrony środowiska uchylona w całości zaskarżona decyzja środowiskowa dla województwa opolskiego. W chwili obecnej brakuje decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla województwa opolskiego,
- przygotowano wnioski o dofinansowanie z funduszy Unii Europejskiej,
- przygotowano dokumentację przetargową dla kontraktu typu ˝projektuj i buduj˝ w podziale na trzy zadania:

1) modernizacja linii kolejowej E30 na odcinku Zabrze - Opole Zachodnie,
2) modernizacja linii kolejowej C-E30 na odcinku Mysłowice - Katowice-Muchowiec - Gliwice - Opole-Groszowice,
3) modernizacja odcinków linii kolejowej E30 Zabrze - Katowice - Mysłowice - Kraków (Podłęże) oraz linii kolejowej C-E30 Kraków-Mydlniki - Kraków-Nowa Huta - Kraków (Podłęże).

W ramach projektu PO IiŚ 7.1-11.1 podjęta została realizacja modernizacji linii kolejowej E30 na odcinku Sosnowiec-Jęzor - Jaworzno-Szczakowa - Trzebinia - Kraków Główny Towarowy. W 2010 r. podpisano cztery umowy na wykonanie robót budowlanych, z planowanym terminem zakończenia w czerwcu 2014 r.

W przypadku pozyskania finansowania możliwe będzie uruchomienie i realizacja do 2018 r. modernizacji linii kolejowej E30 na odcinku Opole - Kędzierzyn-Koźle - Gliwice-Łabędy w zakresie:
- opracowania raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko dla terenu województw opolskiego i śląskiego,
- pozyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla województw opolskiego i śląskiego,
- opracowania projektów budowlanych dla opcji 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych,
- pozyskania decyzji lokalizacyjnych i pozwoleń na budowę,
- opracowania wniosku o dofinansowanie wraz z rezultatami,
- przygotowania dokumentacji przetargowej dla kontraktu typu ˝buduj˝,
- realizacji robót budowlanych.

W związku z przeniesieniem na listę rezerwową MRR projektu PO IiŚ 7.1-10 ˝Modernizacja linii kolejowej E30, etap II, odcinek Opole - Gliwice - Zabrze˝ oraz zmniejszeniem zakresu projektu PO IiŚ 7.1-11 ˝Modernizacja linii kolejowej E30, etap II, odcinek Zabrze - Katowice - Kraków˝ do odcinka Sosnowiec-Jęzor - Kraków-Mydlniki wprowadzony został program naprawczy pn. ˝Rewitalizacja linii kolejowych nr 134, 137 i 138 Gliwice-Łabędy - Katowice - Sosnowiec-Jęzor˝. Zakres rzeczowy ww. zadania w latach 2012-2015 obejmuje:

a) w ramach linii nr 137 Katowice - Legnica:
- przebudowę infrastruktury kolejowej na odcinkach Gliwice - Gliwice-Łabędy i Zabrze - Gliwice w torach nr 1 i 2,
- wyposażenie szlaku Gliwice-Łabędy - Gliwice w półsamoczynną blokadę liniową dwukierunkową,
- przebudowę infrastruktury kolejowej na odcinku Katowice - Zabrze w torach nr 1 i 2,
- elektryczną centralizację zwrotnic w stacjach Zabrze i Ruda-Chebzie,

b) w ramach linii nr 138 Oświęcim - Katowice:
- przebudowę infrastruktury kolejowej na odcinku Mysłowice - Katowice w torach nr 1 i 2,
- przebudowę urządzeń srk na stacji Katowice-Zawodzie,

c) w ramach linii nr 134 Jaworzno-Szczakowa - Mysłowice:
- przebudowę infrastruktury kolejowej na odcinku Sosnowiec-Jęzor - Mysłowice w torach 1 i 2."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 18-11-2011, 23:52    Odpowiedz z cytatem

hit weekendu pociąg TLK nr: 83200 pokona odcinek z Krakowa do Tarnowa w 3 h i 49 min !!!!!!!!!!!!!!!! link: http://rozklad.sitkol.pl/bin/query.exe/pn?ld=hw1&seqnr=12&ident=he.025852.1321656106&OK#focus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 19-11-2011, 09:27    Odpowiedz z cytatem

Woojtek, O tej czasowej zmianie jako pierwszy wspomniał Witja prawi trzy tygodnie temu Rolling Eyes

A z takim rozkładem jazdy są to jego ostatnie dni kursowania Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-11-2011, 11:55   

Widzialem go, za Krakowem o dziwo jechalo troche osob, chyba nie wiedzieli jeszcze o zmianie .... Rolling Eyes
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 19-11-2011, 13:20    Odpowiedz z cytatem

Pociąg ma ciut dłuższą relację niż Kraków - Przemyśl więc podróżni np. z Krzyża nie teleportują się do Przemyśla tylko dlatego że jeden z przewoźników w agonii zakwestionował ich prawo do normalnej podróży Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-11-2011, 13:35   

No tak, tylko ile podroznych jedzie z Krzyza, a ile jechalo zwykle z Krakowa Mad


Z innej beczki: Piatek, godzina 6 rano, do pociagu TLK Przemysl-Szczecin wsiada w Tarnowie.... 20 osob. Rok temu wsiadalo ok. 200. Gdzie sa ci ludzie, ciekawe...
Powrót do góry

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 19-11-2011, 13:55    Odpowiedz z cytatem

Nigdy ich tam nie było Śmiech

Chyba że to był Wielki Piątek i relacja odwrotna Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Melex Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lis 2011

PostWysłany: 19-11-2011, 16:37    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
tylko dlatego że jeden z przewoźników w agonii


No bo trzeba przecież zblokować szlak Język
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 08-07-2013, 10:16    Odpowiedz z cytatem

Kiedy planowany jest koniec tej masakry remontowej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Castaway Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sty 2011

PostWysłany: 08-07-2013, 15:17    Odpowiedz z cytatem

2015, o ile dobrze pójdzie, oczywiście Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Woojtek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Gru 2008
Skąd: Tarnów/Kraków

PostWysłany: 30-07-2013, 06:36    Odpowiedz z cytatem

Jest już/dopiero pozwolenie na przebudowę stacji Tarnów-Mościce - normalnie skukces :-(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

absolutus1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Lip 2011

PostWysłany: 19-11-2013, 22:18    Odpowiedz z cytatem

jak idzie modernizacja ? czy przyspieszyła ? piekna pogode mamy tej jesieni
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 29-09-2021, 20:12    Odpowiedz z cytatem

Powstaną dodatkowe tory w Krakowie.

Spadająca przepustowość linii dojazdowych do centrum Krakowa stała się głównym powodem, dla którego PKP Polskie Linie Kolejowe przygotowują inwestycję związaną z dobudową dodatkowych torów pomiędzy Krakowem Głównym a Krakowem Bieżanowem. Nowe torowisko ma umożliwić swobodne kursowanie pociągów dalekobieżnych oraz Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej.

Więcej:

http://www.rynek-kolejowy.pl/55783/powstana_dodatkowe_tory_w_krakowie.html

____________________________________________________

XIX-wieczny wiadukt skreślony z rejestru zabytków. Zostanie rozebrany i odbudowany.

Wybudowany w XIX wieku wiadukt kolejowy nad ulicą Dietla w Krakowie zostanie w najbliższym czasie przebudowany. Konstrukcja została wykreślona z rejestru zabytków i zostanie całkowicie rozebrana, a następnie odbudowana "z zachowaniem historycznego charakteru".

Więcej:

https://tvn24.pl/krakow/krakow-przebudowa-wiaduktu-kolejowego-nad-ulica-dietla-5432992
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl