Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 267, 268, 269  Następny
Pociągi REGIO i interREGIO
Autor Wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 27-04-2009, 17:19    Odpowiedz z cytatem

Naczelnik- napisał: Będą z nich mogli korzystać podróżni z wykupionym Biletem Turystycznym, REGIO Karnetem, biletami abonamentowymi na pociągi pospieszne PKP PR (Bilet na 5-kę i Szczęśliwa 13-ka) lub biletami sieciowymi imiennymi PKP Przewozy Regionalne.

Pytania 2.
1. Czy, w tych pociągach są honorowane przejazdy służbowe, (np. na podstawie karty pracy, np. drużyny konduktorskiej) i czy mam prawo, skorzystać np. z biletu sieciowego zakupionego na konto Spółki PKP Cargo S.A. - bilet sieciowy, roczny, imienny ?
2. Jakie taryfy obowiązują w pociągach Inter Regio ?
Kto wie ?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lady Makbet Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-04-2009, 18:11    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
2. Jakie taryfy obowiązują w pociągach Inter Regio ?

Taryfa specjalna:
http://www.pr.pkp.pl/img_in//IR/Ceny%20IR1.pdf

_________________
Lady Makbet to typ kobiety, którą nieokiełznana ambicja prowadzi do zbrodni, a potem do wyrzutów sumienia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Zed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lis 2005
Skąd: UK

PostWysłany: 27-04-2009, 19:01    Odpowiedz z cytatem

Rozkład jazdy pociągów InterRegio (odjazdy z Wrocławia):

InterRegio.jpg
Plik ściągnięto 301 raz(y) 48.46 KB


_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fisch Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 16 Mar 2008

PostWysłany: 27-04-2009, 19:11    Odpowiedz z cytatem

Nie bardzo wiem, komu jakie ulgi przysługują ? Poproszę o info.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Paszczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-04-2009, 20:35    Odpowiedz z cytatem

W zeszłym roku PKP PR zlikwidowały w czerwcu (!) nierentowny dla nich, a przewożący tłumy pociąg posp. Wrocław (16.15) - Kraków. Teraz uruchamiają pociąg InterRegio do Krakowa o tej samej porze (z Wrocławia o 16.35). Gdzie tu jest sens i logika?

_________________
Paszczak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 27-04-2009, 20:51    Odpowiedz z cytatem

Tak właśnie wygląda logika PKP. Najciekawsze jest to, że te pociągi pokonują odcinek Wrocław- Kraków w takim czasie jak... EuroCity WAWEL Very Happy

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 27-04-2009, 21:10    Odpowiedz z cytatem

Wygląda na to, że reforma kolei zatoczyła koło...
Mam pomysł: wyremontujmy (czyt:znów zmieńmy malowanie) wszystkich EN57 i EN71 i puśćmy je jako pociągi dalekobieżne. Bo pasażerowie dzielą się na 2 grupy: 1. Osoby które potrzebują komfortu podróży[dla nich IC] 2. Osoby które najbardziej to potrzebują dojechać. Byle jak najtaniej... I chyba wydaje mi się że ta druga grupa stanowi większość. I dla nich powstały pociągi IR.
A porównywalny czas przejazdu EC i IR to kolejny dowód na to, żeby zamiast inwestować w odpicowane wagony i lokomotywy, ktoś zabrał się za remont torów. Bo na nic nie zda się nam superszybki pociąg za miliony złotych, kiedy i tak Vmax na danej linii kolejowej jest równa Vmax EN57 (jeśli w ogóle, a nie np. 1/2 tego).
A może lepiej zamiast na nowe pociągi, wydać pieniądze na remont torów tak, by wszędzie EN57 jeździły z prędkością maksymalną? Przy okazji znów wyremontować jednostki (= kolejne nowe malowanie, zrobić konkurs na stronach www, niech pasażerowie wybiorą, w tym sezonie ponoć modne są groszki Laughing )
Wiem, że to bardzo absurdalne co piszę, ale tak to wygląda...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Szymek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: IC: Zakład Zachodni

PostWysłany: 27-04-2009, 22:04    Odpowiedz z cytatem

A ja właśnie uważam że nie do końca absurdalnie, bardzo fajnie by było jak by pociągi InterRegio obsługiwany były przez ED73 ED72 i EN57 z tymi miękkimi siedzeniami jak w ED72, to by się nawet opłaciło PKP PR bo mogli by uruchomić taryfę IR dla klasy 1. ED73,72 oczywiście w swoich oryginalnych malowaniach. hehhh Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

eurek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Sty 2006
Skąd: Wrocław/Nysa

PostWysłany: 27-04-2009, 22:14    Odpowiedz z cytatem

A IR można traktować jako osobowki PR? Very Happy Kwestia honorowania w nich "Plusa"... Skoro wszystkie oferty zostaly przez nich zaakceptowane (o Plusie wzmianki nie ma, moze dlatego ze dopiero teraz to wchodzi) to moze i ta by podpadala?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 28-04-2009, 06:15    Odpowiedz z cytatem

Pociągi InterRegio to dobry krok ku normalności na kolei (konkurencja!), ale jest jeden warunek: muszą być honorowane WSZYSTKIE oferty oraz ulgi ustawowe i handlowe oraz bilety sieciowe. Bez tego ani rusz.

Nie wiem czy ma sens oddzielna taryfa. Moim zdaniem ceny w pociągach IR powinny być takie jak w poc. osobowych. Po co motać i mącić ludziom w głowach?

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Dave Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Mar 2008
Skąd: Dąbrowa Górnicza

PostWysłany: 28-04-2009, 10:21    Odpowiedz z cytatem

eurek napisał/a:
A IR można traktować jako osobówki PR? Very Happy Kwestia honorowania w nich "Plusa" (...) o Plusie wzmianki nie ma.


Bilety "Plus" nie są honorowane w pociągach IR, o czym jest napisane w regulaminie stosowania tychże biletów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Szymek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: IC: Zakład Zachodni

PostWysłany: 28-04-2009, 12:05    Odpowiedz z cytatem

Może być oddzielna taryfa-dlaczego nie. Ale powinno być to na zasadzie jak PR miała poc. POSP. Czyli: Jak ktoś jedzie wpierw IR, a następnie OSOB to żeby było można to zrobić na jednym bilecie a nie dwa oddzielne-i odwrotnie (dopłata do pociągu IR)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

long Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lut 2009

PostWysłany: 28-04-2009, 19:56    Odpowiedz z cytatem

I tak będą puszczać plastiki . Ależ to musi być komfort! - 7 godzin na idealnie anatomicznie wyprofilowanej deseczce.
Aha nie zapomnijmy, że będzie jeździć jedna jednostka. Więc frekwencja- /w najlepszym przypadku/100 %
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 29-04-2009, 19:38    Odpowiedz z cytatem

To kto wie czy zamiast likwidowanego po wakacjach Barbakan za parę miesięcy nie pojawi się jakiś plastik na trasie Świnoujskie - Kraków. frekwencja murowana , no i hardcorowy dla MKoli , 10 -11godzin wytrwałej jazdy ,ale co tam byle pociągi były. Smile Śmiech Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wielkopolanin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lip 2007

PostWysłany: 30-04-2009, 20:02    Odpowiedz z cytatem

A dzisiaj osobowy z Poznania (odj. 15.50) do Łodzi Kaliskiej, 1 EN57, plastikowe siedzenia, frekwencja 250%. Ogólnie masakra. Tak nawiasem likwidacja "Barbakana" jest bardzo głupim pomysłem, gdyby ten pociąg pusty jeździł to bym to zrozumiał. Szkoda że spółka PKP IC nie ma konkurencji, może wtedy okazałoby się że jedyny mit o słusznych liniach zostałby obalony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 269 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 267, 268, 269  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl