Pociągi Wrocław - Drezno
Odpowiedz do tematu

Temat:
A dokładnie między Grabiszynem a Świebodzkim. Uszkodzona została ściągnięta "stonką" na Główny gdzie czekał już sprawny kibelek.

Temat:
Hehehe ja miałem taką samą sytuację.
Dokładnie na po Grabiszyn zatrzymaliśmy się i z prędkością 10 km/h wróciliśmy na główny Very Happy

Temat:
Szynobus miał być turystycznym hitem, jest udręką dla pasażerów

Na trasie Wrocław - Drezno panuje duży tłok. Kolej niemiecka podstawia zbyt mało wagonów.

To, co miało być hitem majowych weekendów, na razie jest przekleństwem podróżnych. Bo albo z Drezna wracają ściśnięci jak sardynki w puszce, albo wręcz nie mogą dostać się do szynobusu.

- Strach wyruszać w drogę, bo nie wiadomo, czy się wróci do domu - mówi Marek Kubala z Bolesławca. I opowiada, jak w miniony weekend wybrał się z synem pozwiedzać Goerlitz.
- Chcieliśmy wrócić do domu pociągiem - relacjonuje. - Kupiliśmy bilety, stanęliśmy na peronie w Zgorzelcu, a kiedy przyjechał pociąg, nie dało się do niego wejść - mówi oburzony rodzic. - Żeby wrócić do domu, musiałem dzwonić po znajomych, żeby przyjechali po nas samochodem - dodaje.

Podobne wrażenia mieli także pasażerowie, którzy do pociągu chcieli wsiąść o godz. 19.12 w Węglińcu.

- Spędzałem weekend u rodziców. Pomyślałem, że wrócę do Wrocławia ostatnim, niedzielnym pociągiem. Ale niestety, nie udało się - mówi student Adam Ząbkowski.

- Kiedy przyjechał szynobus, nie zdołałem do niego nawet wejść. Obsługa ciągle tylko powtarzała, żeby się odsunąć od drzwi, bo czujki nie pozwalają ich zamknąć i skład nie może odjechać. Wycofałem się więc. Następny pociąg miałem niestety dopiero w poniedziałek o godz. 5.50 rano - narzeka student.

Jak mówi, w podobnej sytuacji, znalazło się znacznie więcej pasażerów. Adam Ząbkowski twierdzi, że takie sytuacje na tej trasie powtarzają się notorycznie.
Andrzej Piech, dyrektor dolnośląskiego oddziału spółki PKP Przewozy Regionalne, nie zgadza się jednak z tą opinią.

- To, co się stało w niedzielę, to był incydentalny przypadek - zapewnia. DB Regio, czyli niemieckie koleje regionalne, które obsługują to połączenie, wysyłają na pierwszy i ostatni kurs podwójny skład.

Andrzej Piech przyznaje jednak, że w ubiegłą niedzielę do Wrocławia jechał pojedynczy skład.
- Być może doszło do awarii, sprawdzamy to po stronie niemieckiej - mówi dyrektor.

Wyjaśnia, że do obsługi połączeń z Dreznem dopuszczonych jest w Polsce jedynie pięć niemieckich autobusów szynowych. Jeśli jeden z nich ulegnie awarii, nie można go zastąpić innym, który nie ma polskiej homologacji.

- Mamy nadzieję, że już więcej taka sytuacja się nie powtórzy - mówi dyr. Andrzej Piech. Zapewnia też, że kolej zwraca każdemu, kto nie dostał się do pociągu, cały koszt biletu. Ci, którzy oddali już bilety w kasie i dostali tylko 85 proc., muszą napisać do PKP reklamację.

Z Wrocławia do Drezna przez Legnicę kursują szynobusy (trzy kursy dziennie). Zabierają prawie 200 pasażerów.

Źródło: POLSKA Gazeta Wrocławska


_________________
Zed Płeć:Mężczyzna
Temat:
Cytat:
Andrzej Piech, dyrektor dolnośląskiego oddziału spółki PKP Przewozy Regionalne, nie zgadza się jednak z tą opinią.
- To, co się stało w niedzielę, to był incydentalny przypadek - zapewnia. DB Regio, czyli niemieckie koleje regionalne, które obsługują to połączenie, wysyłają na pierwszy i ostatni kurs podwójny skład.

Dyrektor Piech jak nie wie to niech nie pierniczy głupot! Kilka razy jechałem ostatnim kursem z Drezna do Wrocławia i jeszcze się tak nie zdarzyło, żeby były dwie jednostki. Poza tym pociągi Wrocław - Drezno - Wrocław widuję prawie codziennie i podwójny skład zdarza się sporadycznie.

Cytat:
Andrzej Piech, dyrektor dolnośląskiego oddziału spółki PKP Przewozy Regionalne, nie zgadza się jednak z tą opinią.

To nic nowego. Dyrektor Piech jeszcze NIGDY nie zgodził się z żadną negatywną opinią na temat nieudolnego DZPR.


_________________

Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Temat:
Naczelnik napisał/a:

Wyjaśnia, że do obsługi połączeń z Dreznem dopuszczonych jest w Polsce jedynie pięć niemieckich autobusów szynowych. Jeśli jeden z nich ulegnie awarii, nie można go zastąpić innym, który nie ma polskiej homologacji.


To w takim razie należałoby rozpocząć procedurę dopuszczenia kolejnych pojazdów, a nie udawać że nic się nie stało. Ciekawe czy DZPR podejmie jakieś działania w tym celu?

Temat:
Pytanie tylko jaki interes miałoby w tym DB. Wszak to u nas są problem z - nadmiarem chętnych.

Temat:
No ale są to pojazdy DB Regio i przez takie sytuacje wizerunek tej firmy w Polsce może spaść do dna jaki osiągnął PKP PR. A jeśli DB planuje wejść na nasz rynek kolejowy to powinien unikać takich wpadek za wszelką cenę.

//nie cytujemy przedmówcy.mateuszpiszcz

Temat:
A co sadzicie o zablokowaniu takiego pociagu,slyszalem o takich przypadkach w ktorych gdy ludzie nie pomiescili sie w pociagu to poprostu zastrajkowali wychodzac przed pociag zadajac podstawienia dodatkowego skladu.Nie mam na mysli np jedna osoba nie moze wsiasc i siada na tory,tylko taka sttuacje w ktorej reszta ludzi solidaryzuje sie z tymi co nie ma dla nich miejsca

Temat:
teleamigos

W wypadku braku możliwości zabrania podróżnych do jakiegokolwiek pociągu i w związku z tą sytuacją wyjście podróżnych na tory, wiąże się z konsekwencjami, że dany pociąg, który przez podróżnych został opóźniony, PLK (zarządca torów) po prostu obciąża kosztami postoju PR lub IC. Mad

Temat:
KrzysiekkG napisał/a:
No ale są to pojazdy DB Regio i przez takie sytuacje wizerunek tej firmy w Polsce może spaść do dna jaki osiągnął PKP PR.

Myślisz, że pojedyncze przypadki związane z 3 parami pociągów w naszym województwie odbije się echem w kraju i spowoduje takie same podejście Smile? Coby nie mówić PKP (w jakiej formie by nie było) długo pracowało na zdanie jakie ma teraz wśród ludu.

KrzysiekkG napisał/a:
A jeśli DB planuje wejść na nasz rynek kolejowy to powinien unikać takich wpadek za wszelką cenę.


Gadanie - ludzie DB postrzegają przez pryzmat pociągów ICE, które widzą w telewizorni. Poza tym umówmy się gdy przeciętny Kowalski wsiądzie do Desiro to od razu poczuje różnicę w porównaniu do EN57.

Temat:
Akcja o ktorej wspomnialem nie ma na celu naglosnic sprawy na caly kraj tylko skonic ludzi odpowiedzialnych za ten czy inny stan do podjecia krokow w celu poprawienia stanu rzeczy.Kolega powyzej wspomnial o karach nakladanych na przewoznikach przez PLK i o to w sumie chodzi.Ludzie przestajny w koncu byc takim narodem bojacym sie walczyc o swoje racje.Takie jest moje zdanie

Temat:
Zed napisał/a:

Dyrektor Piech jak nie wie to niech nie pierniczy głupot! Kilka razy jechałem ostatnim kursem z Drezna do Wrocławia i jeszcze się tak nie zdarzyło, żeby były dwie jednostki. Poza tym pociągi Wrocław - Drezno - Wrocław widuję prawie codziennie i podwójny skład zdarza się sporadycznie.


No widzisz, a ja jak jadę za każdym razem są 2 jednostki. Widać masz pecha, albo jeździsz tymi w godzinach południowych-tam planowo jeździ jeden zestaw.

Temat:
Może ustalmy, które konkretnie kursy mają mieć planowo dwie jednostki i zweryfikujmy to naszymi obserwacjami.


_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Temat:
Noema to już było w tym wątku. Tu masz link:

http://www.pr.pkp.pl/img_in//OFERTY/WDRozklad.pdf


_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Temat:
Dziś RE 17041, odjazd ze Zgorzelca do Wrocławia o 8:52 jechał w podwójnej trakcji czyli wg planu.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl