Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Następny
Tabor województwa wielkopolskiego
Autor Wiadomość

Andrzej Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2005
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: 09-06-2009, 11:33   500 mln zł na 22 pociągi w Wielkopolsce Odpowiedz z cytatem

Województwo wielkopolskie jest pierwszym regionem w kraju, który wysłał wniosek o notyfikację do KE dużego projektu realizowanego w ramach WRPO. To "Zakup taboru kolejowego dla regionalnych pasażerskich przewozów kolejowych", o wartości prawie 500 mln zł - podaje poznańska "Gazeta Wyborcza".

Projekt realizowany będzie w ramach działania 2.4 WRPO "Tabor kolejowy dla regionalnych przewozów pasażerskich". Wielkopolska zakupi 22 ezety o łącznej pojemności 9900 - 10340 osób. Mają one jeździć na liniach Poznań - Kutno, Poznań - Zbąszynek i Poznań - Inowrocław. Ogólna wartość zamówienia to ponad 483 mln zł. Z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego ma pochodzić 168,3 mln zł - informuje "GW". Województwo wielkopolskie przekaże na ten cel 285 mln zł, a budżet państwa - 29,7 mln zł.

Duży projekt inwestycyjny to taki, którego koszty kwalifikujące się do objęcia pomocą przekraczają równowartość 50 mln euro, a koszty te obejmują wydatki ponoszone w okresie 3 lat. W przypadku, gdy łączna wartość maksymalnej pomocy, kwalifikującej się do objęcia wsparciem (100 mln euro), projekt wymaga notyfikacji KE - czytamy w wielkopolskiej "Gazecie Wyborczej".

źródło Rynek Kolejowy
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafaello1973 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: ok. Wrześni

PostWysłany: 11-06-2009, 17:04    Odpowiedz z cytatem

no pożyjemy zobaczymy stare kibelki trzeba wymieniać na nowsze składy, tylko kwestia kiedy ten tabor na tych liniach się pojawi, no i czy nie będzie zbyt awaryjny jak np. Flirty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Maj 2009
Skąd: Piła/Warszawa

PostWysłany: 16-01-2010, 00:24   SM42 zamiast szynobusu Odpowiedz z cytatem

Będąc w czwartek na dworcu w Pile zszokowało mnie to że zamiast szynobusu do Chojnic jechała SM42 z dwiema bonanzami.Nie orientujecie się czym to może być spowodowane? Odkąd pamiętam zawsze tą trasą szynobus jezdzil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 16-01-2010, 09:26    Odpowiedz z cytatem

Może przegląd albo awaria ale SM42 zimą z ludźmi a nie czasami SU42?

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Maj 2009
Skąd: Piła/Warszawa

PostWysłany: 16-01-2010, 13:05    Odpowiedz z cytatem

Tak to na pewno była SM42 mam ją na zdjęciu i jest w barwach PR.Tez sie dziwilem ale to jest stonka.Co do szynobusu to nie wiem czy to przegląd,ale po chwili podjechał szynobus do Krzyża.Nie zwracałem na niego uwagi bo szynobusów mam dość Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 17-01-2010, 18:50    Odpowiedz z cytatem

A o której godzinie, na jakich pociągach jeździ ta SM42?

Według rozkładu, to jeszcze w zeszłym roku, jakoś tak do lata, jeździła jedna para nieszynobusu. Może jeszcze ktoś z miejscowych się wypowie, proszę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

maras Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Maj 2009
Skąd: Piła/Warszawa

PostWysłany: 17-01-2010, 20:18    Odpowiedz z cytatem

To była godzina chyba po 15 lub po 14.Sam nie wiem Chojnice zawsze szynobus obsługiwał.Ostatni raz widziałem Stonke na tym pociągu pod koniec 2008r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 01-03-2010, 21:15   Przetarg na 22 szt. EZT. Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie, ogłoszono przetarg ograniczony na 22 nowe EZT za kwotę 474 810 600 zł bez VAT. Najważniejsze detale w poniższym artykule z r-k:

http://rynek-kolejowy.pl/14609/22_ezety_dla_Wielkopolski__przetarg_ogloszony.htm

I link do BIPu Wielkopolskiego UM:

http://www.bip.umww.pl/portal?id=437823

Sorry, przetarg ewidentnie pisany pod Pesę, nie zdziwię się jakby była jedynym oferentem. Zagraniczni producenci nie zejdą tak nisko z ceną, Newag nie spełnia warunków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelW Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2009
Skąd: Legnica

PostWysłany: 01-03-2010, 22:36    Odpowiedz z cytatem

Jak się domyślam to pewnie ED74?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebol71 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 01-03-2010, 23:32    Odpowiedz z cytatem

Liczę na to, że w przetargu wystartuje jednak Stadler bądź Alstom.
Jeśli wygra Pesa, to nie wyobrażam sobie, jak uda jej się zdążyć z wytworzeniem tychże EZeTów.
A jeśli chodzi o Newag... to czyżby znowu miał być protest? Smile

_________________
SRJP 2005-2012: chomikuj.pl/sebol71
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 01-03-2010, 23:47    Odpowiedz z cytatem

ED74 już jest na wylocie, oficjalnym następcą jest Acatus 2. I to raczej z nim wystartuje PESA.

'sebol71', Alstom, Bombardier czy Siemens nie wydają się być zainteresowani tym segmentem w Polsce, wątpię żeby złożyli ofertę, tym bardziej za taką cenę. Również Stadler raczej odpuści - Flirt "chodzi" po ok. 22 mln zł za sztukę, tu trzeba zejść do 18.

Czyli zostają krajowe firmy. Newag będzie musiał wygrać protesty (z czym jest różnie) bo warunki go odrzucają. Zostaje Pesa, jedyna firma spełniająca od ręki wszystkie kryteria...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebol71 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2009
Skąd: Głogów

PostWysłany: 01-03-2010, 23:55    Odpowiedz z cytatem

sphinx, zabiłeś moje nadzieje... ale w sumie masz rację.
I po cóż ogłaszać przetarg, skoro zawsze jakiś jest ustawiany pod pewną firmę...

_________________
SRJP 2005-2012: chomikuj.pl/sebol71
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 09-04-2010, 14:27    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Otwarcie wniosków o dopuszczenie do przetargu na nowe ETZ dla Wielkopolski

8 kwietnia 2010 roku o godz. 12.30 zostały otwarte wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w przetargu „Dostawa nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych do wykonywania kolejowych przewozów pasażerskich”.

Wnioski o dopuszczenie w wyżej wymienionym postępowaniu złożyli następujący Wykonawcy:

- Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A;

- Konsorcjum firm: NEWAG S.A. z Nowego Sącza i SKODA VAGONKA a.s. z Ostrawy (Czechy);

- Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, S.A. z Madrytu (Hiszpania);

- Stadler Bussnang AG z Bussanang w Szwajcarii.

(źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego)

Ciekawe czy Newag startuje ze swoim produktem i doświadczeniem Skody czy obie rzeczy będą od czeskiego partnera? (obie firmy nie mają EZT spełniającego wymagania...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Doctor No Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Lut 2010
Skąd: Poznan

PostWysłany: 01-05-2010, 12:16    Odpowiedz z cytatem

Ale chyba te EZT beda wieksze niz tylko 3 wagony, skoro kazdy ma pomiescic prawie 500 osob. Inaczej musialyby byc sprzegane, a to bez sensu. Pamietam czasy jak np na linii do Wroclawia, Kutna czy innych jezdzily sklady potrojne, a wiec 9 wagonow. Z tym ze duzo miejsca niepotrzebnie odpadalo na kabiny i sprzegi, w praktyce 1 wagon przy takim zestawieniu. Dlatego teraz najlepsze bylyby jednostki 5 czlonowe. (Chyba ze ruch sie zwiekszy).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

sphinx Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Sty 2010

PostWysłany: 02-05-2010, 23:09    Odpowiedz z cytatem

Opiz zamówienia wskazuje na 4 człony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 22 Idź do strony 1, 2, 3 ... 20, 21, 22  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl