Ty się ciesz że cokolwiek puścili. Słyszałeś że dzisiaj 18kursów jest wykonywanych KKA. Do póki nie będzie całego sprzętu do puty będzie jeździł tabor z łapanki.
Taboru wbrew pozorom mają dosyć - przynajmniej w teorii. Mają jakieś 60 składów na około 46 - 48 obiegów. Problemem niestety są ludzie, którzy stracili umiejętność pracy...
Sama statystyka wiele mówi, jeśli awaryjność wzrosła z 4% do 18% w ciągu kilku dni to coś tu nie pasuje.
Jeśli chodzi połączenie do Wisły , to czy może ktoś wie jak będzie wyglądało połączenie z Wisłą w czasie pucharu świata w skokach narciarskich? Dlaczego pytam bo w mediach co chwilę słyszę o tym że KŚ maja zorganizować transport na tą imprezę i powrót.
irek34, zapewne tak samo, jak na TKB? Specjalne pociągi, które zawiozą pasażerów na imprezę a po jej zakończeniu odwiozą z powrotem. Przynajmniej dałbym głowę za takie rozwiązanie do 8. grudnia, jak zachowa się ŚZPR (exKŚ) nie wiadomo...
Zgoda z tym tylko może czas żeby to ktoś z KŚ potwierdził albo podał do publicznej informacji jak z tym będzie.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 31-12-2012, 12:17
Sądzę, że dopóki nie uporają się z z sytuacja z taborem i obsługą, nie przejmowałbym jakimikolwiek uprzednimi zapowiedziami dodatkowych pociągów (jak na puchar świata czy np sezonowe nad morze)
Kolejami Śląskimi na Puchar Świata w skokach narciarskich
Już w środę 9 stycznia Kamil Stoch, Gregor Schlierenzauer, Anders Jacobsen oraz inni najlepsi skoczkowie świata zawalczą w Wiśle o punkty w klasyfikacji Pucharu FIS. Specjalnie na tę okazję Koleje Śląskie zaplanowały dodatkowe pociągi, które ułatwią kibicom dotarcie na zawody.
Konkurs na skoczni im. Adama Małysza w Wiśle Malince będzie pierwszą tej rangi imprezą w skokach narciarskich organizowaną w województwie śląskim. Dla podwyższenia atrakcyjności konkurs zostanie przeprowadzony przy sztucznym świetle. Pierwsza seria rozpocznie się o 20.30. Druga zaplanowana jest na godzinę 21.40.
Aby ułatwić kibicom dotarcie oraz powrót z zawodów, Koleje Śląskie - jak oficjalny przewoźnik Konkursu Pucharu Świata - zaplanowały dodatkowe połączenie kolejowe. Pierwszy pociąg rozpocznie swój bieg w Gliwicach, by przez Katowice, Tychy i Skoczów dojechać do stacji Wisła Uzdrowisko. Drugi wyjedzie ze stacji Sosnowiec Główny, by od Katowic dojechać na miejsce tą samą trasą.
Pasażerowie, którzy w trakcie kontroli konduktorskiej pokażą bilet na zawody, będą mogli podróżować bezpłatnie.
− Godziny przyjazdów i odjazdów pociągów zaplanowaliśmy w taki sposób, aby kibicom dać jeszcze możliwość skorzystania z lokalnej oferty turystycznej – mówi Michał Borowski, prezes Kolei Śląskich. Po ostatnich dobrych występach w Turnieju Czterech Skoczni zainteresowanie wiślackim konkursem jest bardzo duże. Organizatorzy informują, że w chwili obecnej w sprzedaży pozostały jeszcze bilety w cenie 40 zł. Szczegóły na http://www.skijumping-worldcup.pl/wisla/
Ale KŚ - jak widać na ich stronie - tym się nie chwaliły. Sitkol też wykazuje kurs do Łaz.
Jak ktoś jechał tymi pociągami, niech raczy pochwalić sie frekwencją.
Koleje Śląskie apelują o remont linii kolejowych do Wisły.
Pogarsza się stan techniczny linii kolejowej Goleszów – Wisła Głębce zwłaszcza na jej ostatnim fragmencie. PKP Polskie Linie Kolejowe uspokajają tłumacząc, że obiekty są stale monitorowane, jednak Koleje Śląskie apelują, że dalsza degradacja linii może skutkować zaprzestaniem przewozów.
Renata Rogowska, wiceprezes Kolei Śląskich tłumaczy „Rynkowi Kolejowemu” gdzie leży przyczyna niskiej atrakcyjności przewozów realizowanych do Wisły. – Jeżeli Koleje Śląskie 92,7 km pokonują w 146 minut to proszę mi wierzyć jest to niewystarczająca oferta dla podróżnego. Pasażer wsiadając w samochód bardzo szybko dotrze do Wisły lub skorzysta z połączenia autobusowego. To jest znacznie bardziej konkurencyjne w obliczu prędkości handlowej, która wynosi 36 km/h. Dwie i pół godziny to jest niedostateczna oferta dla pasażera – powiedziała Renata Rogowska.
Zdaniem Kolei Śląskich, najgorszym odcinkiem jest fragment od p.o. Bronów do Skoczowa. Odległość 15 km pociąg pokonuje przy prędkości 26 km/h co trwa 34 minuty. – Dla przewoźnika oznacza to mniejsze wykorzystanie efektywności składów. Każde skrócenie przejazdu oznacza, że możemy pojazd wykorzystać efektywnie – ograniczyć koszty i uruchomić dodatkowe połączenie – tłumaczy Renata Rogowska.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum