Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 87, 88, 89  Następny
Dokąd jeszcze interREGIO?
Autor Wiadomość

l.kmita Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2009
Skąd: Olkusz

PostWysłany: 29-07-2009, 20:30   InterRegio Gliwice-Katowice-Olkusz-Kozłów-CMK-Warszawa. Odpowiedz z cytatem

Czy Waszym zdaniem taki pociąg kursujący z Gliwic lub BielskaBiałej do Warszawy przez Katowice, Jaworzno, Bukowno, Olkusz, Wolbrom, Kozłów, Włoszczowę, Grodzisk Maz miałby szansę przyciągnąć pasażerów?
2 razy bdhpum lub 1 ezt by spokojnie wystarczył.
Co Wy na to ???
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 29-07-2009, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Jestem jak najbardziej za!
Myślę jednak że spokojnie taki IR wystarczyłby z Katowic. Wyraźnie widać że na odcinku Gliwice - Katowice - Gliwice "Kordecki" wozi muchy...
Powinien odjeżdżać z Katowic około 6.00 i przyjeżdżać z powrotem na 22.00.
PR zrobiłby na tym pociągu niezły interes...Dla poprawy rentowności można by łączyć ( dzielić ) w Kozłowie skład z Krakowa ( 1 EZT ) i Katowic ( 1 EZT ). Byłby to z pewnością duży hit.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yusek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Cze 2008
Skąd: Gdańsk Jasień

PostWysłany: 29-07-2009, 21:52    Odpowiedz z cytatem

Moja propozycja to taki trochę antysłoneczny (może być "Pchmurny") Trasa Gdynia Główna-Warszawa (godziny takie same jak Słonecznego KM tylko że w odwrotną stronę na rano we Warszawie a na wieczór w Trójmieście.

_________________
Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

l.kmita Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2009
Skąd: Olkusz

PostWysłany: 30-07-2009, 09:23    Odpowiedz z cytatem

pomysł o którym napisał prezes11 jest genialny!!!!

Na odcinku Katowice----> Kozłów pociąg ten miałby sporą frekwencję "lokalną", ale musiałby wyjeżdżać z Katowic ok 5.30 i zatrzymywać się na większej ilości stacji. Być może nawet powinien jechać przez Sosnowiec Płd , Sławków a nie Mysłowice. Pierwsza osobówka na tej trasie do Kozłowa pojawia się dopiero o 6.25.

A wiec nowy IR zebrałby pasażerów w ruchu lokalnym oraz pasażerów, którzy jechaliby dalej tzn. włoszczowa/grodzisk/warszawa.

i tak łaczony IR z Warszawy jechałby zarówno do Krakowa jak i do Katowic.

Łączenie/rozłączanie EZT w Kozłowie trwałoby chwilkę. Tylko czy PKP PR ma ludzi do rozłączania składów?

GENIALNE!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 30-07-2009, 09:25    Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Prezesem i Kmitą. Taki pociąg o takiej porze to byłby hit. Poza tym dodałbym jakieś IR poranne z Zakopanego do Częstochowy(na bazie Giewonta) i może IR do Zagórza, skoro IC chce zlikwidować tam pośpieszny. jakieś R+ do Wisły i do Gorlic też by się przydało.

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 30-07-2009, 14:57    Odpowiedz z cytatem

l.kmita napisał/a:
pomysł o którym napisał prezes11 jest genialny!!!!

Na odcinku Katowice----> Kozłów pociąg ten miałby sporą frekwencję "lokalną", ale musiałby wyjeżdżać z Katowic ok 5.30 i zatrzymywać się na większej ilości stacji. Być może nawet powinien jechać przez Sosnowiec Płd , Sławków a nie Mysłowice

Tu się zdecydowanie nie zgodzę!
1. Mysłowice plus Jaworzno napewno wygenerują wiekszą liczbę podróżnych. Nie jedzie tędy bowiem żaden pociąg ( nie liczę KORDECKIEGO, który pójdzie jednak do piachu ) w kierunku Olkusza czy Kozłowa. A naprawdę jest taka potrzeba! Wszystkie pozostałe pociągi jeżdżą bowiem przez S-c Płd.
2. Czas jazdy przez Sławków byłby też dłuższy o jakieś 15'.[/b]


Ostatnio zmieniony przez prezes11 dnia 30-07-2009, 15:07, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

l.kmita Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2009
Skąd: Olkusz

PostWysłany: 30-07-2009, 15:06    Odpowiedz z cytatem

Jaworzno i Mysłowice generują słaby ruch pasażerski w Kordeckim.
O ile jeszcze w Jaworznie Szcz. wsiada kilka osób (głównie kolejarzy) to w Mysłowicach ta liczba jest minimalna.
Czy wiec nowy InterRegio miałby być dla kolejarzy czy dla pasażerów???

Gdyby skutecznie rozreklamować połaczenie przez Sosnowiec Płd, Dąbrowę Górniczą Strzemieszyce, Sławków Bukowno to pociąg z pewnością miałby spora frekwencje.

A co do czasu przejazd to przy dobrym ułożeniu rozkładu myślę, że pociąg powinien się się wyrobić w 65 minut na odc Katowice-Olkusz.
Obecnie Kordecki jedzie na od. Olkusz-Kotowice p. Jaworzno ok 59 minut. Rożnica 6 min byłaby więc do przyjęcia.
Poza tym wracający z Warszawy pociąg mógłby na odcinku Wolbrom --> Bukowno jechać po torze niewłaściwym. W ten sposób zaoszczędziłby jak nic ok 10 minut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 30-07-2009, 15:10    Odpowiedz z cytatem

Nie do końca. Otóż blokada nie jest przysosowana to takiej jazdy i każdorazowo musiałby być doręczny rozkaz szczególny. Ciekawe kto by robił...? Na całym też odcinku Bukowno - Wolbrom musiałby być, na czas przejazdu tego pociągu, wstrzymywany i tak nie mały ruch towarowy po torze nr 2. Nikt na to nie pójdzie!
Ponadto odcinek D. G. Strzemieszyce Płn. - S-c Płd. jest jednotorowy więc prawdopodobieństwo opóżniem byłoby bardzo duże. Przez Mysłowice do samej Warszwy prowadzą 2 tory co też nie jest bez znaczenia! Ale nie nam o tym decydować . Byleby powstało takie połączenie.


Ostatnio zmieniony przez prezes11 dnia 30-07-2009, 15:21, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

l.kmita Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2009
Skąd: Olkusz

PostWysłany: 30-07-2009, 15:20    Odpowiedz z cytatem

dokładnie, następna Kordeckiego mógłby nazywać się Francesco Nullo.

w tej sprawie udało się nawet przyjąć swego czasu rezolucję Rady Miejskiej. sam byłem jej autorem.

http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Olkusz/podmiotowe/Rada/Rezolucje+Rady/2007/rezolucja12007.htm

a więc Panie Prezesie Moraczewski - do dzieła!!! Czekamy na interregio Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

prezes11 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Maj 2008
Skąd: Kraków / Wrocław

PostWysłany: 30-07-2009, 15:27    Odpowiedz z cytatem

Myślę więc że i tu rada miejska powinna wykazać duzą aktywność . Tyle że tym razem w stosunku do Centrali PR w Warszawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-07-2009, 15:34   

Podoba mi się pomysł prezesa11 i l.kmity. To miałoby sens. Tylko wiecie, jeśli już PKP PR zdecyduje się na jakieś IR z Katowic, to pojadą one do Warszawy przez Sosnowiec, Zawiercie i CMK.
Powrót do góry

l.kmita Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lip 2009
Skąd: Olkusz

PostWysłany: 30-07-2009, 15:41    Odpowiedz z cytatem

z biura poselskiego posła Jacka Osucha wysłałem pismo do prezesa PKP w tej sprawie mniej więcej tydzień temu. Czekam na odpowiedź.
Jak coś przyjdzie to napisze na forum Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pendolino Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Kwi 2009
Skąd: Lublin

PostWysłany: 30-07-2009, 15:43    Odpowiedz z cytatem

Według mnie to jeszcze by się przydały takie IR:
Hajnówka-Czeremcha-Siemiatcze-Mordy Miasto-Siedlce-Mińsk Mazowiecki-Warszawa Wschodnia-Warszawa Centralna-Warszawa Zachodnia i z powrotem
I: Warszawa Centralna-Warszawa Wschodnia-Pilawa-Dęblin-Puławy Miasto-Nałęczów-Lublin

_________________
2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

kris123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lip 2009
Skąd: Grybów

PostWysłany: 01-08-2009, 19:32    Odpowiedz z cytatem

Tak wiele by sie przydało, ale ciekawe czy jakiekolwiek przejdą. Bo póki co moda jest na burzenie a nie na budowanie. Ale IR jest coraz więcej. Ciekawi mnie tylko czemu kosztem IR odwołują inne połączenia osobowe, które są tańsze. Absurd to poc. Wrocłąw-Zakopane, który od Krakowa zatrzymuje się na każdej stacji. To ja pytam czym on się różni od Janosika, poza tym , że jest droższy. ponoć kursuje do końca sierpnia, ale kto ich tam wie:P:

_________________
Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pitagoras23 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Lip 2009
Skąd: Ostrów Wlkp.

PostWysłany: 01-08-2009, 20:02    Odpowiedz z cytatem

A ja jako, że z tego miasta to proponowałbym jakiś IR z Ostrowa w kierunku Poznania i dalej np. Gorzów, który od września ma być pozbawiony pospiesznych, czy chociażby Piły lub Bydgoszczy.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 89 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 87, 88, 89  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl