SA 132-002 jeździ już na stałe do Trzebnicy, ale zawsze może się coś zmienić. SA 135-002 która jeździła jest stanowczo za mała. Od grudnia można się spodziewać na linii trzebnickiej SA 134
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
2023 -
2024 -
Przejazd na Irkuckiej należy do PKP PLK. Następne do Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei. Fachowcy z DSDIK zapewne nie wiedzą jak się zabrać za temat przejazdów. Jedyne rozwiązanie jakie znają to 20 km/h.
Na Irkuckiej szlaban już jest, ale jeszcze nie działa.
W innych miejscach nawet się nie zapowiada, żeby się do czegoś przymierzali.
Moim zdaniem to powinni się najpierw zabrać za ten na skrzyżowaniu Okulickiego/Przedwiośnia/Bora-Komorowskiego , bo tam jest najniebezpieczniej i schodzi najwięcej czasu.
jechałem w piątek,czas przejazdu tragiczny, dwa lowelasy co chwile wychodzą z pociągu na przejazdach i zatrzymują auta, bo rogatek nie ma...czas przejazdu za długi a te 4 pary to chyba jako pociag retro , mam nadzieje ze wprowadzą tam normalną częstotliwość kursowania szynobusów i zaprzestaną tego zatrzymywania
_________________ 2000-2010. Dziesięć lat upadku i niszczenia polskiej kolei,którego apogeum nastąpiło 1 grudnia 2008 - w dniu przejęcia pospiesznych przez PKP IC !!
Ja tak samo nie narzekam, w szynobusie jest luksus,można się rozłożyć, a nie jak w busie nogi pod broda ;D dla mnie czas przejazdu nie ważny. Tą linią mogę jeździć cały dzień, sama przyjemność
[ Dodano: 03-12-2009, 20:54 ]
Rozkład jazdy, ostateczny! Do pobrania na mojej stronie http://www.linia326.pl
Wie ktoś może jak z dokładną frekfencją w tych pociągach? Chodzi mi szczególnie o te pózne połączenia wieczorne i wczesnne ranne.
z góry dzięki za odpowiedz
Pozdrawiam
Linia 326 nominowana w konkursie "Hit Komunikacyjny 2009"
Reaktywacja linii 326 z Wrocławia do Trzebnicy została nominowana w konkursie na "Hit Komunikacyjny 2009", przeprowadzany przez Wrocławskie Forum Komunikacyjne.
W konkursie zostało nominowanych 5 przedsięwzięć, które wpłynęły w 2009 roku na poprawę funkcjonalności i jakości komunikacji zbiorowej w aglomeracji wrocławskiej. Uruchomienie linii z Wrocławia do Trzebnicy, zostało nominowane za przełamanie impasu w wykorzystywaniu kolei jako środka lokomocji wewnątrz aglomeracji wrocławskiej. Wykorzystanie kolei do przewozu mieszkańców pomiędzy Trzebnicą, a Wrocławiem - jak również wewnątrz samego Wrocławia - wpłynęło na zmniejszenie czasu podróży pomiędzy miastami. Powiększyło się grono mieszkańców posiadających dostęp do publicznych środków lokomocji, nastąpiła poprawa bezpieczeństwa na drogach regionu, a w sposób pośredni zmniejszyła się ilość aut poruszających się po samym Wrocławiu.
Głosowanie trwa do 14 lutego.
źródło: Mateusz Niedziela, Wrocławskie Forum Komunikacyjne / RK
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Dokładnie rok temu dzięki staraniom i wysiłkowi Zarządu Województwa Dolnośląskiego z Wrocławia do Trzebnicy wyjechał pierwszy pociąg Kolei Dolnośląskich - pisze Marek Łapiński, marszałek województwa dolnośląskiego.
Mieszkańcy Trzebnicy na to połączenie czekali 18 lat.
Podróż samochodem z Trzebnicy do Wrocławia nie należy do najprzyjemniejszych. Nie jest ani szybka, ani bezpieczna – wie o tym każdy, kto chociaż raz pokonał tę trasę samochodem. Brak połączenia kolejowego naszego miasta ze stolicą regionu powodował jednak, że nie było dla niej alternatywy. Wszyscy pracujący i uczący się we Wrocławiu byli skazani na codzienny stres związany z pokonaniem tej drogi. Dlatego jasne było dla mnie, że rewitalizacja szlaku kolejowego z Trzebnicy do Wrocławia jest dla naszego miasta niezbędna.
Już jako radny województwa zabiegałem o ponowne włączenie Trzebnicy do sieci kolejowej. W chwili, gdy objąłem stanowisko Marszałka Województwa Dolnośląskiego, miałem na to zdecydowanie większy wpływ. I projekt ten udało się zrealizować.
W 2007 r. Samorząd Województwa przejął na własność odcinek torów ze stacji Wrocław Zakrzów do Trzebnicy, a potem za 11 mln zł zmodernizował całą trasę. Prawie milion zł kosztowało zaś przyłączenie tego odcinka torów do sieci kolejowej zarządzanej przez PKP PLK w pobliżu stacji Wrocław Psie Pole.
Od 20 września 2009 roku pociąg do Trzebnicy kursuje codziennie. W ciągu tego roku przewieźliśmy blisko 200 000 pasażerów. Oznacza to, że każdego dnia trasę tę pokonuje ok. 550 pasażerów. To najlepszy dowód na to, że regularnie jeżdżący pociąg był Trzebnicy bardzo potrzebny. Początkowo do Trzebnicy kursowały cztery pary pociągów. Od grudnia ubiegłego roku tę trasę obsługuje dziewięć par szynobusów. Zakup nowych pojazdów pozwoli nam już wkrótce, wraz z coroczną zmianą rozkładu jazdy, uruchomić dodatkowe kursy. Wtedy trasę Wrocław – Trzebnica obsługiwać będzie aż trzynaście par pociągów.
Na tym jednak nie koniec. Dolnośląska Służba Dróg i Kolei, która podlega Marszałkowi Województwa Dolnośląskiego, przygotowuje na tej trasie dodatkowe zabezpieczenia dla kierowców. Już niedługo będą gotowe rogatki i sygnalizacja przejazdowa na wrocławskim Zakrzowie i w Siedlcu Trzebnickim. Powstaną w miejscach, gdzie drogi krzyżują się z torowiskiem i pozwolą skrócić czas przejazdu. Podróż będzie więc jeszcze szybsza i bezpieczniejsza.
Aby ułatwić życie podróżnym Samorząd Województwa w lipcu 2010 r. uruchomił także system kolejowej informacji SMS-owej. Za jego pośrednictwem pasażerowie mogą otrzymywać bieżące informacji o sytuacji na liniach kolejowych Dolnego Śląska (m.in. tej do Trzebnicy), a także o ofercie biletowej i promocjach. Polecam Państwu serwis internetowy koleje.dolnyslask.pl. Znajdziecie tam informacje o rozkładzie jazdy pociągów Wrocław – Trzebnica, a także o systemie kolejowej informacji SMS-owej.
Uruchomienie przewozów kolejowych na linii z Wrocławia do Trzebnicy to duży sukces, a zarazem początek wielkiego projektu - Dolnośląskich Kolei Dojazdowych. Wiążę z nim duże nadzieje. DKD to system kolei aglomeracyjnej, która połączy Wrocław z innymi miastami regionu. Jego filarem będzie duża częstotliwość połączeń i łatwość przesiadek. Z jego zalet mogą już korzystać mieszkańcy Trzebnicy, bo właśnie to miasto stało się pionierem systemu DKD.
Planujemy już uruchomienie kolejnych linii. Nasz wojewódzki samorząd przejął m.in trasę ze Szklarskiej Poręby do Jakuszyc. Pracujemy też nad przejęciem linii z Wrocławia do Jedliny Zdroju, wiodącej przez Sobótkę i Świdnicę. Wierzę, że sieć DKD wniesie zupełnie nową jakość w życie Dolnoślązaków.
Marek Łapiński, marszałek województwa dolnośląskiego
źródło: KOW
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Dokładnie rok temu dzięki staraniom i wysiłkowi Zarządu Województwa Dolnośląskiego z Wrocławia do Trzebnicy wyjechał pierwszy pociąg Kolei Dolnośląskich - pisze Marek Łapiński, marszałek województwa dolnośląskiego.
Kampanię wyborczą czas zacząć. Czekamy na kolejny propagandowy "elaborat" marszałka wychwalający Koleje Dolnośląskie i ich wspaniałą prezeskę Genowefę Ładniak.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
morpheo -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-09-2010, 21:10
Cytat:
Na tym jednak nie koniec. Dolnośląska Służba Dróg i Kolei, która podlega Marszałkowi Województwa Dolnośląskiego, przygotowuje na tej trasie dodatkowe zabezpieczenia dla kierowców. Już niedługo będą gotowe rogatki i sygnalizacja przejazdowa na wrocławskim Zakrzowie i w Siedlcu Trzebnickim. Powstaną w miejscach, gdzie drogi krzyżują się z torowiskiem i pozwolą skrócić czas przejazdu. Podróż będzie więc jeszcze szybsza i bezpieczniejsza.
DSDiK dopiero przygotowuje... Przez rok konduktorzy dalej wymachują chorągiewkami na przejazdach? A przy 13. parach pociągów co z sygnalizacją? Jazda "na berło"?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum