Tak, na bank teraz wytrzasnę link, chyba z dupy, bo nie mam co robić. Ogarnij się i sam poszukaj
Darek -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-01-2011, 18:35
Jeśli kasa na kolej miałaby przepaść to chyba już lepiej, że pójdzie na drogi. Nie jestem zwolennikiem budowy dróg ale z dwojga złego niech ta kasa będzie zainwestowana w coś, a nie wraca do Brukseli. A o PLK szkoda się w ogóle wypowiadać...
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-01-2011, 18:38
Darek, Właśnie ja powiem na nie. Lepiej żeby wróciła do UE i tam poszła na kraje z cywilizowaną koleją.
Bez pieniędzy od UE, nie mamy co liczyć na jakąkolwiek poprawę na polskiej kolei. Infrastruktura kolejowa to powinien być dla rządu priorytet. Przecież przewóź osób napędza gospodarkę - można mi tu wytknąć że dużo to da, że ktoś kupi sobie zapiekankę w barze przed wejściem do pociągu, ale takich pasażerów jest naprawdę dużo i przynosi to dochód osobą trzecim nie związanym z koleją. No i przede wszystkim najważniejszy aspekt, który mam nadzieje, ze nie będzie nigdy realizowany - w wypadku zagrożenia wojennego, jaki środek transportu pozwoli na sprawny i szybki przerzut sił na różne odległości?
A jak to nie przemówi politykom do głowy to można zawsze powiedzieć, ze modernizacja dajmy na to linii Poznań - Krzyż do jakieś normalnej prędkości, odtrąbiona w mediach jako sukces jakieś partii napędzi im, podobnie jak wybudowanie drogi, poparcie w tym rejonie.
Warszawa jak nie ma na to pieniędzy tak dalej nie będzie miała. Nic się tu nie zmieni. Jak to powiedział w pewnym programie informacyjnym pewien pan (nie podaje nazwiska, nie pamiętam kto to powiedział a nie chce nikomu przypisywać autorstwa wypowiedzi) "Drogi dla rządu są bardziej sexy" .
Jakby się ktoś chciał wziąć za wypisanie linii do modernizacji, to by trzeba chyba prawie całą sieć linii kolejowych w Polsce wymienić. W moim rejonie jest tylko jedna dobrze utrzymana linia kolejowa - Gdynia - Szczecin, gdzie na większości trasy mamy prędkość 120 km/h. No i przyzwyczajony do tego jadę w jakieś inne rejony Polski i się dziwie
Rząd zabierze pieniądze kolejom, żeby wybudować więcej tras ekspresowych. Modernizacja torów zostanie odłożona na później.
Nadal lemingi będziecie głosować na umiłowaną Platformę Obywatelską?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-01-2011, 18:57
Noema, Wiosną jechałem IR Ślązak z Środy Śląskiej do Tarnowa. To było w dzień kiedy Jarosław Kaczyński ogłosił że kandyduje na Prezydenta. We Wrocławiu wsiadło małżeństwo z GW pod pachą. Cytowli wieści z tej prasy. Gdy przeczytałem na głos dziadkowi z którym jechałem że Jarosław kandyduje ich odpowiedz była że skandal Polska to nie monarchia! Wjechaliśmy na odcinek Katowice - Kraków wiadomo jakie szlakowe. I takim zapatrzonym w jedyne słuszne medium nie wytłumaczysz że rząd PO tak dba o Polską Infre kolejową. Co prawda odcinek ten się sypał za PIS ale to był raj w porównaniu do dziś. I mieli jedno wytłumaczenie czemu jedziemy 40km/h - jedziemy za osobówką!
Noema, I mieli jedno wytłumaczenie czemu jedziemy 40km/h - jedziemy za osobówką!
Dawno się tak nie ubawiłem.
kryniczanin racja.
tak przy okazji, czy ma ktoś może jakieś namiary na Komisję, żeby wysłać jakiegoś maila albo co?
Na PW albo gg poproszę
O sprawie poruszonej w temacie, wypowiedział sie dzisiaj w Teleexpresie "specjalista" od wszystkiego, czyli Adrian Furgalski.
I wiecie co powiedział? Cytuję z pamięci.. "to działanie rządu to początek końca kolei w Polsce".
Normalnie facet mnie zaskoczył, i nie zgadzam się z jego opinią.
To co robi rząd, to nie początek końca, tylko koniec kolei w Polsce.
Gdzie Pan żył wcześniej?
Nie widział Pan co się dzieje przez ostatnie 10 lat?
_________________ Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Gdyby jeszcze wybili sobie z głowy KDP i modernizacje odcinków na których i tak można jeździć 100-120 km/h to by było OK, kasa by poszła na szlakowe 40 km/h itd.
Czekaj czekaj jeszcze Padlino zostało i drugi tor LHS.
Teraz sytuacja będzie prezentować się następująco:
PR będą podbierać co lepsze kursy IC z uwagi na to, iż IC nie ma kasy na rewizje wagonów i nie ma czym tych wrednych pasażerów wozić. Cargo będzie użyczać ewentualnie lokomotyw jak komuś zabraknie. No a PLK dalej będzie kosić szeroką kasę za użytkowanie torów mimo iż szybciej im do kupy kamieni i stali niż torów.
Panowie z tym albo trzeba iść do Komisji albo na ulicę. Czy 30 milionów Polaków jest aż tak zaślepiona, albo ma to wszystko w tak głębokim poważaniu?
Skowron, dopóki otumaniony przez media mainstreamowe leming ma co do gara włożyć i stać go na browara to na ulicę nie wyjdzie. Zauważ, że im gorzej rządzi Platforma Obywatelska tym bardziej leming nienawidzi Kaczyńskiego i PiS-u. Tę nienawiść nieustannie wbijają mu do głowy media sympatyzujące z PO, czyli TVN, Polsat, Gazeta Wyborcza, Onet, ostatnio także TVP.
Tylko głód może wyprowadzić lemingi na ulice!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ja na szczescie nie jestem utumaniony zadnymi TVNami, onetem a GW nie czytam. Jakies tydzien temu napisalem, ze juz nie zaglosuje na PO, bo po prostu widze na chlodno co oni wyprawiaja. Sa na rowni z tymi krzykaczami z Pisu. Co kolejna ekipa to gorzej jest. Smutna prawda, ze nie ma takiego ugrupowania, ktory ruszy cos w Polsce i bedzie dobrze.
Skowron, Moim zdaniem to drugie.... mam na myśli transport kolejowy!
Drogi to jest coś co "nas" podnieca, jedna pani poseł J nawet z okazji debaty o wotum nieufności dla ministra Grabarczyka wymieniała w swoim wystąpieniu listę ponad stu obwodnic które nie są jeszcze realizowane.
Widać co bardziej się politycznie opłaca i tą stronę idzie całe PR.
Pieniędze z funduszy unijnych wracają do UE, jeżeli nie zostaną wykorzystane, tj. jeżeli do określonego terminu nie zostaną urzędasom unijnym przedstawione umowy na wykonanie inwestycji. Jeżeli ta kasa miałaby przepaść to już lepiej niech pójdzie na drogi. GDDKiA dużo lepiej sobie radzi z przygotowaniem inwestycji, ma gotowe plany i szybciej przeprowadza przetargi niż PLK. PLK charakteryzuje się takim bezwładem decyzyjnym, że nawet sto miliardów euro nie pomoże. A nowe drogi zawsze się przydadzą.
A teraz uwagi pozatematowe :
Noema, może już przestaniesz wbijać się ze swoimi "lemingami" do każdego tematu i pokazywać jak bardzo PO jest złe? Pokazujesz fanatyzm i zaślepienie godne najlepszego leminga, tylko że PiSowskiego. Widać lemingi są wszędzie . Powiesz może, że przed 2005 kolej była super i ekstra aż nagle przyszło PO i doprowadziło ją do stanu obecnego . Rozkład kolei trwa od 2000r albo i wcześniej, pragnę przypomnieć. A ludzie w PKP SA wywodzą się jeszcze z grup związanych z SLD. Massel powoli się rozpędza, lecą głowy, mam szczerą nadzieję że sytuacja się poprawi. Najważniejsze że coś zaczęto robić, o efektach pogadamy przed następnymi wyborami.
Cytat:
Jakies tydzien temu napisalem, ze juz nie zaglosuje na PO, bo po prostu widze na chlodno co oni wyprawiaja. Sa na rowni z tymi krzykaczami z Pisu. Co kolejna ekipa to gorzej jest. Smutna prawda, ze nie ma takiego ugrupowania, ktory ruszy cos w Polsce i bedzie dobrze.
Podpisuję się pod tym wszystkimi czterema kończynami!!! PO sobie nie radzi - banda nieudaczników, co się dotkną to im się rozsypuje, PiS to banda szaleńców i krzykaczy, SLD to banda złodziei. Na kogo tu głosować? Cholera jasna by to wzięła!
Mam niemiłe wrażenie, że ten post zniknie bez śladu .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum