A no właśnie Panie Kemi. ale bulwersujace jest, że likwiduje się linie-łączniki. Tak samo bezsensowne było niszczenie linii z Chabówki- do Sącza. Ale cały czas walczę o 4 linie w Małopolsce, czyli 131 z Stróż do Biecza pytam czemu nie można puścić szynobusa z Nowego Sącza przez stróże Gorlice Zagórzany wjazd do Borlic i do Biecza?? Przecież skoro uratowano linię do Wieliczki czy Żywca szynobusami to można wziąć się za Biecz. Skoro wjazd do Rabki się opłaca i Do NS Miasta to do Gorlic tym bardziej. Mydlą oczy niska frekwencja na tej linii a ja pytam skąd sprzedane bilety miesieczne, półroczne do Gorlic z Grybowa czy do Biecza nawet w tarnowie czy Stróżach i Krakowie. Myślę, że nie odważą się zniszczyć tej linii bo zrobiliby głupotę jak na linii 136. Czy nie można było na lato czy ferie puścić 2 par pociągów do Mszany czy Limanowej ludzie by się znaleźli. Obecnie chcąc jechać z Rabki do Sącza trzeba nadłożyć 150 km i jechać przez Płaszó. Taka piękna linia można by kasę wydębić z UE ale po co lepiej zakmnąć. Kasy też zamykają od dziś nieczynna w Wolbromiu Nowym Targu i Chabówce. Sprzedaż biletów w kasach na koniec czerwca Chabówka 34 tysiące Nowy Targ 50 tysięcy Wolbrom 19 tysięcy.
również niszczą linię Kryniczankę oraz zakopiankę. Likwiduję się popularne Regio plus potem przyśpieszone, klasy 1 a ja pytam po co. Z Krakowa w 2004 roku jeździło 5 pociągów do Krynicy dziś ostatni o 10. Z krynicy paranoja z Sącza kursy o 5 i o 6 a potem NIC do 13. Mam nadzieję, że linię 131 zostawią w spokoju . A mówienie że nie ma szynobusów jest śmieszne po co powiedzcie puszczać szynobus do balic co 30 minut skoro frekw za czerw/lipiec sięga 30/25 procent?? Nie lepiej puścić go do Gorlic gdzie ludzie go potrzebują?? Pozdrawiam
A na marginesie ja się nie dziwię kosztom tego połączenia puszczają EZT od Stróż do Biecza a ja pytam czemu nie od Sącza do Jasła przez Gorlice. Tu wiele ludzi wsiadłoby w Sączu do Grybowa z Grybowa do Gorlic z Gorlic do Biecza. A jeśli chcą linię Stróże-Biecz to szynobus niski koszt . I niech nie mówią, że mało ludzi bo np w pociągach po 18 średnio jeździ kilka ludzi i co likwidować?
A co do ekspresów ludzie co wsiądą do Malinowskiego-wątpię wysoka cena i kursuje bodaj w wekendy. A ciekawe co zrobią wycofają pewnie ostatni pociąg do zagórza przez jasło i Krosno i co kolejna linia do piachu. Paranoja.
[ Dodano: 23-07-2009, 19:17 ]
Coś ruszyło w kwestii gorlic. Mianowicie dziś przyjechał do Glinika transport 20 beczkowozów do rafinerii. Może za jakiś czas uruchomią pociągi Stróże- Biecz przez Gorlice dla pracowników, co myślicie??
[ Dodano: 24-07-2009, 19:27 ]
24 lipca biecz-Stróóże stróże - Biecz 60%(wysoko jak nad tą linię)
Jaworzyna 110% Dunajec 120%
Bielsko - Kraków, Kraków -Bielsko 25%
Kraków -Zakopane 80%
Skalnica 75% w PL i 145% Słowacja, Katowice-Zilina 75%
Krynica przygraniczny 55/75%
60% ze Stróż do Biecza? Człowieku zejdź na ziemię!!!!Jeśli chcemy utrzymać ruch na tej trasie musimy walczyć o zakup szynobusa, ponieważ frekwencja rzadko przekracza 30 osób. Kto takie apele będzie odbierał poważnie, gdy przedstawiasz takie dane?
Ja jadać Jaworzyną średnio zauważam frekwencję około 40%, w czasie roku akademickiego w niedzielę sięga nawet 150%. Dunajec przedstawia się trochę lepiej. Codziennie jest zapełniony około w 50%.
Krynica? W pociągu do stacji Plavec w Muszynie naliczyłem 3, słownie trzy osoby. Po jakiego diabła takie bajki opowiadasz na forum?
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-08-2009, 17:53
Kris123, moze wyjasnisz nam, jakim cudem doszedles do takich kwiatkow ? przestan nam mydlic oczy i naucz sie liczyc frekwencje Frekwencja 50% oznacza ze POLOWA miejsc w pociagu jest zapełniona, a nie ze na kazdej skajowej kanapie (przedziale, czy jak to nazwac) siedzi jedna osoba.... Krynica-przygraniczny- 75% ha ha ha ha
Ja nie mydlę oczu. Powtarzam jeżdżę co 3 dni tymi trasami to wiem. poza tym przynajmniej chce mi się te dane przedstawiać. Ktoś Wam broni wprowadzać własne statystyki :)Narazie ja wprowadzam dane i parę osób je krytykuje. A i przypominam w tym temacie należałoby się skupić na linii Stróże- Biecz, bo jej los najprawdopodobniej jest przesądzony. IC likwiduje pośpiech, natomiast PR osobówki. Mnie ciekawi co sadzicie o rel. Sącz-Stróże-Zagórzany-Gorlice-Jasło, myślę , że to tylko może pomóc. I zgadzam się z Shewą, że szansą wydaje się jedyną jest szynobus. Podobne cyrki były w Wieliczce. Dali szynobus i dziś mamy 80%, a koszt puszczenia szynobusa niższy. Od początku tam powinien kursować zamiast EZT. Pozdrawiam
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-08-2009, 19:54
A czemu sie rozdrabniac ? Puścmy szynobusa dalej, do Krosna albo nawet i do Zagorza, albo przynajmniej skomunikujmy go w Jasle.
Ja proponuję do Jasła. Z Nowego Sącza i trzeba walczyć o linię, bo jej los jest silnie zagrożony.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Nawet szynobus na linii Stróże- Jasło nie ma sensu. Psażerowie ze względu na czas przejazdu wybiorą PKS.Dane Krisa odnośnie frekwencji są z nieznanych mi powodów zawyżane, często o ponad 200%. Czemu niby ma to służyć Kris?
O znowu shewa swoje. Słuchaj pomijam fakt, ze moje dane są usuwane, np brak danych z sierpnia, ale co zrobić. Puścić szynobusa i obowiązkowo wjazd do Gorlic. A na marginesie nie wiem co jest zawyżone o 200% może Twoje ego shewa:) pozdrawiam. A na marginesie chyba mniejszy koszt miał by szynobus niż ezt no nie:D
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Twój styl retoryki Kris jest co najmniej osobliwy, ale przecież ten fakt nie jest przedmiotem dyskusji w tym wątku.Nie zamierzam w niej również pochylać się nad Twoim, czy moim ego, ponieważ takie ,,wstawki'' są bezcelowe i do niczego nie prowadzą. Niestrudzenie natomiast pochylam się nad prezentowanymi przez Ciebie faktami, a raczej nad ich brakiem . Niestety jesteś odporny na argumenty, chętnie dużo piszesz o połączeniach, które służą tylko marnotrawieniu pieniędzy podatników. Czasy kiedy można było bezsensownie dokładać do pustych pociągów już szczęśliwie mineły. ,,Kogut Express'' ma poparcie chyba tylko w środowisku kolejarzy, wszyscy pasażerowie korzystają z tańszego i szybszego w tej relacji połączenia autobusowego.
Publiczne pieniądze powinny raczej pójść na utrzymanie obecnego rozkładu na kryniczance, bez żadnych bzdurnych zmian, jak ta, którą na nieszczęście dla wszystkich pasażerów proponujesz odnośnie Dunajca. Zachęcam do zdrowej ekonomicznej analizy, nie zaś do próby urzeczywistniania swoich marzeń, które niestety nigdy granicy snów nie przekroczą. Co do frekwencji....Po danych odnośnie Biecza i Plaveca możesz darować sobie podawanie tak bzdurnych komunikatów. Moze problem tkwi w braku umiejętności z zakresu alegebry, dlatego wystarczy jak napiszesz ile to osób udało Ci się naliczyć w pociągu. Procenty obliczymy już sobie sami .
Szynobus przyda się w relacji Krynica- Nowy Sącz. Do Biecza na wożenie powietrza to nawet szynobusu szkoda. ,,Kogut Express'', czy to się podoba kolejarzom- wyborcom senatora, czy nie odchodzi w zapomnienie. Szkoda tylko publicznej kasy, która została zmarnotrawiona na to połączenie. Kris, może wiesz ile przez rok kosztuje nas wszystkich uruchamianie pustego składu ,,Kogut Express''?
Co się tak uczepiliście tej bieczanki ?? Szynobus powinien jezdzic conajmniej 6 razy dziennie w jedną stronę relacji Nowy Sącz - Jasło ( przy równoczesnej atrakcyjnej ofercie cenowej z racji mniej korzystnej czasowej ). A w ogóle to remont szlaku od Jasła w stronę Stróż !
A no włąśnie Katowicer a no włąśnie. Co poradzisz 6 połączeń szynobuserm Sącz- Jasło przez Gorlice i Biecz i frekwa była by napewno dobra.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Myślę, że nikt się nie uczepił likwidacji Bieczanki, ale w Małopolsce są większe problemy niż ta linia, z linią Tarnów -Krynica i Kraków - Zakopane na czele - zawalczyć trzeba o polepszenie (lub przynajmniej pozostawienie obecnej) oferty na tych liniach, wtedy linie dochodzące do nich mogłyby ożyć. Pamiętajmy, że linie kolejowe powinny tworzyć system, porównywalny do drzewa, walczenie o gałązki w trakcie gdy pień gnije jest bez sensu Przykłady połączeń Znikąd do Nikąd: Skawina - Oświęcim, Spytkowice - Wadowice. W przypadku pierwszego połączenia w końcu sięgnięto po rozum do głowy, w przypadku drugiego - po śrubokręt...
No właśnie Jędrek no właśnie. Nawt nie wiesz ile nerwów ile teczek wysłałem próśb, podpisów.
Te pociągi obowiązkowo powinny jeździć od Nowego Sącza. Masz gwarantowaną frekwę do Stróż, a jeśli zrobić wjazd do Gorlic masz kolejne kilkanaście ludzi. Do tego dojazd do Jasła i masz rentowne połączenie. 2 lata temu jeździły pociągi z Sącza do Jasła i było ok. Potem pożarły się władze 2 województw i mamy co mamy. Zagrożoną zamknieciem linię.
A pytasz komu była solą w oku wiadomo lobby busiarskiemu, które najchętniej zagarnęło by wszystko dla siebie.
Poza tym tam parę par więcej powinno być
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Jędrek z Dolnego Sląska i Katowicer nie mają pojęcia o specyfiki linii z Chabówki do Sącza oraz tej z Biecza do Stróż i pewnie stąd takie komentarze. Tobie Kris wciąż się dziwię i dziwić sie chyba nie przestanę. Znasz region, a wciąż powtarzasz te swoje mity. Zenujące..Mam nadzieję, że władze województwa pozostaną z troski o pieniądze podatników odporne na Twoje ,,argumenty''. Linia z Chabówki do Sącza zawsze była pusta, z połączeń nie korzystał praktycznie nikt. Podobnie sytuacja wygląda w relacji Stróże- Biecz. Jeśli masz ochotę Kris, możesz sam za swoje pieniądze realizować tak durnowate marzenia. Nie dziwie się, że władze województwa z pewnym przymrużeniem oka odnoszą się do Twoich pomysłów. Są absurdalne i bardzo szkodliwe, patrz Twoje wizje odnośnie Dunajca. Pociągi osobowe w relacji Stróże- Biecz powinny być zlikwidowane, ponieważ poza kolejarzami i Tobą nikomu do niczego potrzebne nie są.
2 lata temu pociąg z Sącza do Jasła jechał pusty! Ile jeszcze razy będziesz opowiadał te swoje bajki i bajeczki? Zapytam inaczej jaki Ty masz interes w tym dzielić się z nami informacjami na takim poziomie wiarygodności?
Ponawiam swój apel, abyś z troski o pasażerów kryniczankę zostawił w świętym spokoju, dla dobra nas wszystkich.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum