Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 79, 80, 81  Następny
Nieudolność Kolei Dolnośląskich
Autor Wiadomość

Kefalos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sie 2010
Skąd: Legnica

PostWysłany: 22-10-2010, 17:56    Odpowiedz z cytatem

Pracownicy KD nie robia z siebie uciemiezonego narodu. Poprostu robia swoje. Mam na mysli dyspozytorow, maszysnistow, konduktorow, serwis. Poprostu staraja sie zeby to sie jakos toczylo. To ze na niektore sprawy nie maja wplywu to juz inna bajka. Pracownicy PR jada na takim samym wozku i dogryzaja innym jakby byli w czyms lepsi. Tez jezdza zlomami, tez wprowadzaja klientow w blad, tez im sie psuja pojazdy itd. Jak to mowia "widzi sie tylko to co u innych". Wogole to jestesmy takim zawistnym narodem ktory za "dwa zlote" wbilby noz w serce drugiemu polakowi. Mnie tez denerwuje ze przez czyjes bledy i niekompetencje ludzie podrozuja KKZ-ami i czasami w zimnych pojazdach ktore zostaly kupione w duzej czesci z pieniedzy podatnikow a jeszcze kaza sobie za to placic. Czesto gesto jest wstyd druzynom ktore obsluguja takie pociagi ale poprostu musza robic swoje. Jak jeden z drugim by wiedzial ze danego dnia zaistnieje taka sytuacja to pewnie nie jeden zrezygnowalby tego dnia z pracy. A tu trzeba spuscic glowe, przeprosic podroznych i realizowac wytyczne.
Kolej tez jest utrzymywana z pieniedzy podatnikow a dzieje sie wcale nie lepiej. Jak mam sie przejechac pociagiem jakimkolwiek to mnie trzesie. Ale to takze sa moje podatki i niemam na to wplywu. Dlatego dawno dawno temu zwolnilem sie z koleji i niechce miec z nia nic wspolnego. Mialem dosc tego wstydu. Z tego kraju tez najchetnie bym wyjechal zeby niemiec stycznosci z tak zawistnymi ludzmi jakimi sa nasi rodacy.
Obiektywizm wyglada troche inaczej. Nie wiesza sie "psow" na wszystkich ktorzy pracuja w tej firmie. Dobrze wiemy co i jak , kto i gdzie wiec tych faktow sie czepiajmy.
Pozdrawiam wszystkich i sorry jak kogos urazilem.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 22-10-2010, 23:07    Odpowiedz z cytatem

Jerry napisał/a:
A w obronie KD powiem tyle że nie ma co psów rzucać bo każdy dobrze wie że w KD kursują tylko i wyłącznie szynobusy które zawsze robią jakieś psikusy.

Bonifas napisał/a:
A pracownicy KD zamiast odpierać zarzuty robią z siebie naród uciemiężony jarzmem MK. Wybacz Jerry [...]

No właśnie Jerry, to jak to jest, bo na MTP w tym tygodniu wystawia się także KD i rozdaje takie oto ulotki:
http://img838.imageshack.us/img838/5839/ulotkakd.jpg

Pierwsze zdanie z tej makulatury zaprzecza przecież wszystkiemu co tu co jakiś czas wylewasz o awaryjności szynobusów. Są nowoczesne i na dodatek zapewniają komfortową podróż!

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kefalos Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sie 2010
Skąd: Legnica

PostWysłany: 23-10-2010, 11:53    Odpowiedz z cytatem

To ze nowoczesne nie znaczy ze nie awaryjne. A tu o tym nie pisza. Z kilku szynobusow ktore jezdza wiekszosc ma klimatyzacje. To nie maszynisci, serwisanci i dyspozytorzy redaguja takie ulotki tylko ludzie po studiach ktorzy raczej nie mysla zbyt logicznie bo nie musza. Sa przeciez po studiach. Oczywiscie przepraszam za to zdanie osoby myslace. I takich studentow sie zatrudnia do tej roboty. Ta ulotka to nie dokonca prawda ale trzebaby zaskarzyc wszystkie firmy w tym kraju ktore sie reklamuja gdziekolwiek poniewaz jest duzo wiecej w tym klamstw niz prawdy. Jak napisalem wczesniej-trzeba sie zastanowic kto ponoosi za to wine. Ale przy tym logicznie pomyslec. Pozdrowienia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 27-10-2010, 21:20    Odpowiedz z cytatem

Kolejny popis KD na podsudeckiej:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=157901#157901

I tylko proszę nie mówić, że forumowicze uwzięli się na KD, bo fakty od dawna mówią same za siebie. Mamy już dość KD na dolnośląskich torach! Miała być nowa jakość a jest gorzej jak za panowania PR.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomex_0111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Skąd: Lubań Śląski

PostWysłany: 27-10-2010, 22:55    Odpowiedz z cytatem

dokladnie Noema;) nikt nie uwziął sie na KD, ale taka jest prawda, zamiast byc lepiej to ciagle jest gorzej, swiadcza o tym komunikaty (DKD) PR musi pozostac!!! KD na bocznice

_________________
PKP Lubań wejdź i zobacz sam;)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-10-2010, 23:00   

KD musi też zostać ale pierdzistołki na bruk Killer Niech wróci lepiej Strapagiel i zrobi porządek z tym dziadostwem bo tak dalej NIEDASIE Bang
Powrót do góry

farcaul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Maj 2010

PostWysłany: 28-10-2010, 02:07    Odpowiedz z cytatem

Kefalos napisał/a:
Chodzi mi o to ze jak juz sie czegos trzeba "przyczepic" lub cos w tym stylu to czepiajmy sie znaczacych spraw. Wszedzie sa KKZ-ty a teraz beda jeszcze czesciej. Poniewaz firmy ktore produkuja samochody maja duzo wiecej doswiadczenia w tym co robia niz firma z Bydgoszczy lub z Raciborza.



Chwila moment - to KKZ 60 albo 100 minut po planowanym czasie to co to jest ??? Gdy pewnie średni czas podróży na tej trasie to 30 albo 60 minut ??

To jest robienie sobie jaj z psażerów - którzy raz albo dwa zrobnienie w taki sposób - słusznie - więcej na pociąg się nie wybiorą.

Po drugie - jeżeli awaryjność sprzętu jest tak duża - to trzeba zwiększyć rezerwy i obsługiwać taką siatkę połączeń, jaką da się obsłużyć tym taborem. A nie zwalać winę na Marsjan
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 28-10-2010, 19:58    Odpowiedz z cytatem

Wczorajszy "njus"
Poc 60849 Kamieniec Ząbkowicki (16:50) - Legnica został odwołany, uruchomiono KKA
Warte uwagi jest to że rzadko kiedy jest spokoju i porządku dnia nie zakłócają informacje o odwołaniu (ach)
Jerry tylko spokojnie! Ni burz się tutaj że ciągle się ujada,Ja w ogóle nie korzystam z waszych usług bo to jest loteria albo będzie jechał albo się popsuje czy też odwołają...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 28-10-2010, 20:27    Odpowiedz z cytatem

Ale tak sie dzieje, gdy najlepsze szynobusy (na zmiane SA132 i SA134) lataja na Trzebnicy (bo co by powiedzial marszalek Lapinski, gdyby w drodze z Trzebnicy do Wroclawia padl mu SA109?), a malo kiedy taki w miare niezawodny sprzet (ktory nawet ma homologacje na jazde w Czechach- mowie o SA134-007 jezdzacym w barwach PR) pojawia sie na 137 tudziez 283. Poza tym wykorzystanie calego taboru w ruchu (Jerry, jezeli tak nie jest, to mnie naprostuj) to automatyczny brak rezerw i duze ryzyko KKA.

[ Dodano: 28-10-2010, 20:40 ]
Swoja droga jedyna irytujaca w SA134 (i SA135) rzecz to hamulce... Nie chodzi o skutecznosc, bo sa swietne w tej kwestii, ale mogly by tak nie halasowac... Jak wjezdza pod peron, to mozna go nie zauwazyc, ale NA PEWNO go slychac przy hamowaniu. Ale to watek na dzial Tabor. Niemniej tak sie nie sypia, jak SA109 i chyba sie nie zdarzylo, by za SA134 czy 135 jezdzila KKA. Ale tu tez prosze Jerrego lub osobe lepiej ode mnie znajaca realia linii 283 lub 137 o sprostowanie.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 28-10-2010, 20:45    Odpowiedz z cytatem

Tak tyle że jak na Trzebnicy coś padnie to zabierają z podsudeckiej albo lwóweckiej. A SA 135 też defektują, rzadziej SA134.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 31-10-2010, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Szkoda jednak ze KD nie uruchamiają Regionalnych Expresów na Jelenia -Lwowek, Legnica-Kamieniec bądź nawet na Wrocław - Trzebnica, czas jazdy skróciłby się.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 31-10-2010, 20:55    Odpowiedz z cytatem

Człowieku, po co? Piłeś coś? Po co te RE na podsudeckiej czy do Lwówka? Żebyś miał satysfakcję z napisu RE w rozkładzie? Myślisz, że czas jazdy jakoś diametralnie by się skrócił po wywaleniu kilku postojów, a przy tak częstych sierżantach powtykanych na takiej 137? Na początku do Trzebnicy pociągi nie zatrzymywały się już od Zakrzowa i jakoś czas przejazdu nie zmienił się nawet o minutę, gdy wprowadzono pozostałe przystanki. Ludzie zejdźcie na ziemię, bo kolej to nie kolejka PIKO.

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 31-10-2010, 21:18    Odpowiedz z cytatem

dinxles napisał/a:
Szkoda jednak ze KD nie uruchamiają Regionalnych Expresów na Jelenia -Lwowek, Legnica-Kamieniec bądź nawet na Wrocław - Trzebnica, czas jazdy skróciłby się.

To nie zależy od przewoźnika tylko od UMWD.

Poza tym Nikolai już napisał, że to nie miałoby sensu. Pociągi przyspieszone REGIO mają sens tylko na linii zgorzeleckiej, jednak osoby odpowiedzialne za kolej w UMWD bardzo się przed tym bronią i stoją na stanowisku, że każdy pociąg REGIO powinien zatrzymywać się na każdej stacji i przystanku. Takie myślenie to totalny idiotyzm, ponieważ zapotrzebowanie na pociągi przyspieszone w relacji Wrocław - Legnica/Bolesławiec/Zgorzelec jest ogromne, o czym najlepiej świadczy wysoka frekwencja we wszystkich pociągach IR Wrocław - Drezno - Wrocław.

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)


Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia 31-10-2010, 21:20, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 31-10-2010, 21:18    Odpowiedz z cytatem

Jednak twierdzę, że jednak polepszy to ofertę, a jeśli chodzi o Wałbrzych-Kłodzko to czaj jazdy 50 minut jest realny tylko dla RegioExpressu. Na początku np. linii Klodzko-Kudowa tez pociagi spoznialy sie 30 minut (2000) pozniej jednak sytuacja wrocila sprzed zamknięcia i czas jazdy wynosil 1 godz 10 min 1 godz 20 min. Myslisz ze realny jest czas jazdy z wszystkimi postojami na trasie Klodzko-Kudowa? Z resztą na tej linii jeździły POSP SUDETY i one zatrzymywaly sie tylko na niektorych stacjach. SUDETY jechaly rowniez do Szklarskiej bez zatrzyman na kazdej stacji, wiec jednak mozna bylo.
Swoją drogą, RE i IC nie zatrzymuja sie na wszystkich stacjach i dają poczucie "komfortu" i nie meczymy sie i nie stajemy na kazdej stacji i przejezdzamy wioski, i jest bezpieczniejszy przejazd, bo nie napotkamy na jakiegos zbira, co wsiada na wsi, i pozniej okrada nas i ysiada na wsi na drugiej stacji. To jest wlasnie poczucie bezpieczenstwa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nikolai Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 27 Lip 2008

PostWysłany: 31-10-2010, 21:32    Odpowiedz z cytatem

Faktycznie, może lepiej puścić pociąg Legnica - Kamieniec bez postojów? Zaoszczędzimy może z 5 minut, za to nie przewieziemy nikogo, chyba, że kolejarzy. Człowieku, zejdź na ziemię. Co Ty chcesz uruchomić? Kłodzko - Kudowa na IC? Na co liczysz? Zmiana kategorii i wywalenie kilku postojów z tak zaoranych linii, na których masz szlakową rzędu 20 km/h nagle polepszy czas przejazdu? To tak samo durne myślenie jak chwalenie się zakupami taboru na 160 albo więcej. Żeby tyle jeździć trzeba mieć jeszcze po czym. Co mają do tego wspomniane przez Ciebie SUDETY? To jest pociąg dalekobieżny, którego nie zamawia samorząd.
Co do bezpieczeństwa... do pospiesznych tfu TLK też wsiada 'element', więc co niezatrzymywanie się na "wioskach" miałoby zmienić? Uważasz, że tylko tam mieszkają źli ludzie? Jak męczy Cię jazda osobowym to idź pieszo, albo jedź samochodem. Po co ładować się w osobowy? No chyba, że jesteś mikolem, którego jedynym celem jest przejechanie linii nawet bez zatrzymania jako typowe "zaliczenie"...
Wojtek napisał/a:
Takie myślenie to totalny idiotyzm, ponieważ zapotrzebowanie na pociągi przyspieszone w relacji Wrocław - Legnica/Bolesławiec/Zgorzelec jest ogromne, o czym najlepiej świadczy wysoka frekwencja we wszystkich pociągach IR Wrocław - Drezno - Wrocław.

Wojtek, zgadzam się, ale jako dodatkowe pociągi, a nie kosztem tych, które już jeżdżą, przez wycięcie kilku postojów.

_________________
Marek „Velka Blamaż” Łapiński i jego „Trzebniccy professionals” (...) pokazali co potrafią.
(c) Patryk Wild


Ostatnio zmieniony przez Nikolai dnia 31-10-2010, 21:37, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 81 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 79, 80, 81  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl