Kolego kizior11, po pierwsze Pirat zamieścił tekst ze strony koleje.dolnyslask.pl, więc zanim kogoś najpierw zaatakujesz to popatrz co czytasz. Po drugie jesteś w błędzie. Z tego przystanku ludzie będą korzystać. Uwierz mi w to, że będą. Argument, że do stacji jest 2 km jest nie trafiony. W okół Wrocławia jest już kilka przystanków (np. Środa Śląska, Mrozów), gdzie do stacji trzeba przejść 1-2 km i mimo to ludzie korzystają z tych stacji. Niektórzy dojeżdżają rowerami i zostawiają je na peronie inni wybierają spacer.
_________________ Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Obok peronu znajdują się również stojaki na rowery
To mówi samo za siebie. Wjeżdżając do Łowicza widać wiele rowerów przyczepionych przy budynku dworca a jest zdecydowanie większa miejscowość.
Dojazd rowerem 1-2 km to nawet nie minuta więc chętni się znajdą, zdecydowanie, tym bardziej że innego / lepszego środka dojazdu do Wrocławia nie było.
Szanowni podróżni, informujemy, że w obrębie dworca kolejowego w Trzebnicy, w dniu 12 kwietnia 2014 roku, odbędą się ćwiczenia służb ratowniczych pod kryptonimem „Wypadek masowy”. Na czas ćwiczeń dworzec zostanie zamknięty, a pasażerowie będą wsiadali na przystanku tymczasowym po drugiej stronie ulicy Wrocławskiej. Rozkład jazdy pociągów nie ulegnie zmianie.
Pogorszył się rozkład KD na linii do Trzebnicy. To przez remonty.
Od 1 września wyraźnie pogorszył się rozkład Kolei Dolnośląskich na trasie łączącej Wrocław z Trzebnicą. Spółka tłumaczy, że przyczyną są prace inwestycyjne na sieci PKP PLK. Z tego też powodu większość pociągów KD kursujących do i z Trzebnicy nie jest obecnie wpuszczana na stację Wrocław Główny.
Noworoczny prezent sprawiła mieszkańcom podwrocławskiego Ramiszowa Dolnośląska Służba Dróg i Kolei - zarządca infrastruktury na odcinku linii nr 326 (Wrocław Zakrzów - Trzebnica). W miejscowości jest już niemal gotowy nowy przystanek osobowy, powstały w miejscu poniemieckiej, niewykorzystywanej od wielu lat krawędzi peronowej.
Przez ostatnie lata, gdy Ramiszów znacznie się rozrósł, mieszkańcy zabiegali o to, by móc korzystać z naszych szynobusów. W tym roku potrzebom stanie się zadość. Oprócz nielicznych kursów autobusu, kursującego na przedmieścia Wrocławia tylko w dni robocze, do dyspozycji ramiszowan będzie teraz nawet 12 par pociągów w relacji Trzebnica-Wrocław Główny i odwrotnie.
Nowy przystanek ucieszy zapewne nie tylko mieszkańców, lecz również społeczność akademicką Wrocławia. Studenci chętnie odwiedzają tutejszy ośrodek jeździecki, w którym odbywają również zajęcia wychowania fizycznego. Niemałym problemem był dogodny dojazd. Wkrótce to się zmieni.
Aktualnie trwają procedury związane z odbiorem przystanku i włączeniem do krajowej sieci kolejowej. Liczymy też, że do 15 marca 2015 r., kiedy - najpóźniej - pierwsze szynobusy zatrzymają się na przystanku, zdąży powstać niezbędny chodnik, który połączy miejscowość z pachnącym nowością peronem.
Jak tam dziś wyglądał kolejowy powrót z pielgrzymki, ktoś widział? Co podstawili? 2 lata temu nawet 2xSA134+Sa135 był załadowany po brzegi.
Wydaje mi się że podstawili właśnie 2xSA134 + SA135 bo właśnie to przyjechało na Kursie z Jeleniej Góry przez Lwówek na Nadodrze co mnie bardzo zdziwiło bo frekwencja (z Jeleniej Góry, nie pielgrzymki) była na poziomie 30%.
15 lat temu uruchomiona została pierwsza, samorządowa linia kolejowa Wrocław – Trzebnica. Urząd Marszałkowski zapoczątkował tym samym trend przejmowania i modernizacji nieużytkowanych od lat linii kolejowych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum