Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 33, 34, 35  Następny
Wykolejenie pociągu TLK w Babach
Autor Wiadomość

kostucha Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 01 Mar 2008

PostWysłany: 18-08-2011, 23:42    Odpowiedz z cytatem

Najgorszym jest fakt, że ta katastrofa dzieli środowisko kolejowe.
Maszyniści bronią maszynistę. Dyżurni odbierają to jako atak na maszynistę. Za chwilę ci z zabezpieczenia pomyślą, że jak nie jeden czy drugi to zaraz wyjdzie, że ich kolega.
Koledzy, przyjaciele, kolejarze - to ta zasrana technika z ubiegłego wieku, to totalny brak kasy (jeszcze zabierany na drogi). Zwrócmy uwagę na jakim sprzęcie pracujemy maszynista, dyżurny i inni.
Powstaje pytanie jeśli aresztować maszynistę, który prowadził pociąg przez 200 km i nie popełniał błędów. Dyżurnego, który przcowal pół dnia, przeprowadził przez stację dziesiątki pociągów i nie popełnił błędów Czy... kogoś komu masę osób i instytucji od wielu lat zgłasza nieprawidłowości na kolei a on nie robi nic. Kto tu może mataczyc?
Znaleźli jelenia, jechał za szybko, jak w ukrytej kamerze mamy cię, można odsapnąć. Do nastepnej katastrofy. Wtedy może kogo innego pokazowo udupimy.
Nie dajmy się podzielić, katastrofy nikt nie cofnie. Aresztowanie maszynisty przed udowodnieniem winy nie pomorze.
Jeśli tzw liniowi kolejarze się nie podzielą i wspłólnie zaprotestują przed takim traktowaniem to może ujawnią prawdziwe przyczyny i do następnej katastrofy nie dojdzie.
Panie Tomku, ja z Panem, powodzenia.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wodnik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Lut 2009

PostWysłany: 19-08-2011, 08:06    Odpowiedz z cytatem

mam pytanko: czy ktoś wie jaki był stan zakrzaczenia semaforów wjazdowych w stację baby od strony koluszek przed i po wypadku? maszyniście zawsze można przypisać niedostateczną obserwację drogi przebiegu. często pokutuje on nie tylko za swoje winy.Panie Tomku głowa do góry!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kostuch Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Mar 2011

PostWysłany: 19-08-2011, 09:25    Odpowiedz z cytatem

Poręczenie majątkowe.
Imię i nazwisko wykropkowano z oczywistych powodów.

Poręczenie.JPG
Plik ściągnięto 261 raz(y) 65.94 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 19-08-2011, 09:42    Odpowiedz z cytatem

Brawo Miętowy - chociaż raz pokazałeś że oprócz destrukcji umiesz robić coś konstruktywnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wodkangazico Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Sie 2010

PostWysłany: 19-08-2011, 10:26    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
(...) będziemy musieli wrócić do jazdy na berło...

Gdyby to ode mnie zależało...
Klientów kolei uspokajam - nie zależy.

Zauważcie na przykład, z jaką stanowczością pokazujemy (w Polsce) że za nic mamy certyfikaty innych państw.
Weźmy choćby przeboje taboru, który nie dostawał dopuszczenia "bo musimy go przebadać".
Się pytam: po co, skoro zostało to już dokładnie zrobione, zaś w przypadku starych, niemieckich SZT potwierdzone kilkudziesięcioletnią eksploatacją? Czy podłączenie i sprawdzenie działania radia i SHP do instalacji (dwa bezpieczniki i zawory) wymagało aż tak długiego czasu?
Czy koniecznie musimy robić z siebie błaznów?
Bo to chyba właściwe określenie dla kogoś, kto wszem i wobec trąbi, jakie to ma ostre normy bezpieczeństwa, a jednocześnie przez dziesiątki lat nie potrafi rozwiązać zasadniczych problemów, jak choćby poruszany tutaj, dotyczący sygnalizacji.

Cytat:
chociaż w Polsce mogliby i je podrobić.

Jedno berło na cała sieć i co godzinę komunikat w radio, gdzie się obecnie znajduje.

Dobra, koniec, bo Korwinem zalatuje. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 19-08-2011, 11:04    Odpowiedz z cytatem

Warsewicz występuje w obronie maszynisty

Były szef PKP Intercity, Czesław Warsewicz i Jerzy Polaczek, poseł PiS chcą poręczyć za aresztowanego maszynistę, który jest oskarżony o spowodowanie wypadku w Babach.

Biuro poselskie Jerzego Polaczka poinformowało, że poseł i były prezes PKP Intercity skierowali w tej sprawie wniosek do Sądu Rejonowego w Piotrkowie Trybunalskim.

W komunikacie wydanym przez biuro zaznaczono, że maszynista cieszy się nienaganną opinią u pracodawcy.

- Oceniany jest również jako pracownik sumienny i rzetelny, który w czasie swojej dotychczasowej pracy nie spowodował wypadków w trakcie wykonywania obowiązków służbowych jako maszynista – napisano.

W ocenie wnioskodawców - Polaczka i Warsewicza - nie istnieje ryzyko, żeby maszynista utrudniał postępowanie karne, czy nakłaniał do składania fałszywych zeznań, bo – jak argumentują – nie ma wpływu na „uzyskany w tej sprawie obiektywny materiał dowodowy”. Dlatego - w ocenie poręczających - "brak jest podstaw do utrzymywania wobec niego środka zapobiegawczego w postaci tymczasowego aresztowania".

We wniosku zapewniają, że oskarżony stawi się na każde wezwanie sądu.

Poseł Jerzy Polaczek był ministrem transportu w latach 2005–2007, z kolei Czesław Warsewicz - prezesem PKP Intercity w latach 2006–2009.

12 sierpnia 2011 r. na stacji Baby wykoleiła się lokomotywa i cztery wagony. Lokomotywa uderzyła w nasyp. Jeden z wagonów wypadł z torów i przewrócił się. Zginął 52-letni mieszkaniec Częstochowy, a 81 osób poszkodowanych trafiło do szpitali.

15 sierpnia Sąd w Piotrkowie Trybunalskim aresztował na dwa miesiące maszynistę pociągu TLK Warszawa-Katowice. Mężczyzna podejrzany jest o spowodowanie katastrofy kolejowej. Grozi mu kara do 12 lat więzienia.

źródło: PAP / KOW

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Punisher Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2010

PostWysłany: 19-08-2011, 11:17    Odpowiedz z cytatem

Brawo Miętkowcy, rozumiem że działań jest więcej, lecz nie o wszystkich można mówić głośno.Obawiam się tylko, że może dojść do upolitycznienia tej sprawy i czy po poręczeniu posła PIS przed wyborami reakcja może być odwrotna. Przecież PiaRowo byłby to sukces PIS.
Trzymam kciuki za maszyniste.

_________________
Jeśli wrogowie cię chwalą, musiałeś popełnić błąd.
(August Bebel)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 19-08-2011, 14:22    Odpowiedz z cytatem

Infolinia PZU ws. odszkodowań dla poszkodowanych w wypadku TLK

PKP Intercity informuje, że w celu ułatwienia kontaktu z ubezpieczycielem, pod numerem tel. 22 322 18 08, została uruchomiona specjalna infolinia PZU dla poszkodowanych i ich rodzin w wypadku pociągu TLK 14101 w dniu 12 sierpnia 2011 r.

źródło: PKP SA

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

oporny301 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2010

PostWysłany: 19-08-2011, 14:28    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj w TV Trwam.
Od ok. 10 min. też o tym wypadku.


_________________
Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Observator Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Sie 2011

PostWysłany: 19-08-2011, 22:06    Odpowiedz z cytatem

http://www.zzdrpkp.org.pl/487,zwiazkowiec-czy-prokurator-.html
Poczytajcie sobie co Związek Dyżurnych Ruchu zażądał od przewodniczącego Miętka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

many Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Paź 2008

PostWysłany: 19-08-2011, 22:37    Odpowiedz z cytatem

Brawo Dyżurni:-)!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Punisher Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2010

PostWysłany: 19-08-2011, 22:53    Odpowiedz z cytatem

W sumie bardzo dobrze, że odezwali się dyzurni, chociaż myslę że nie w tym tonie i tempie. Zgadzam się z usadnieniem pisma, lecz z samym pismem i jego tonie nie.
Po pierwsze pismo jest datowane 18 a odpowiedź miała być na 19 - trochę krótko.
Po drugie wysłuchałem konferencji kilksa razy i nic co by obrażalo lub oskarżało dyżurnych tam nie znalazłem.
Po trzecie czy w związku dyzurnych nie ma już przewodniczących, że pismo podpisuje rzecznik?
Po czwarte troche się dostało Stolorzowi, tu akurat słusznie.

Mietek był wkurzony na konferencji, dyżurni się wkurzyli teraz.
Może dajcie sobie kilka dni i jak opadną emocje wszystko sobie wyjaśnicie.
Trochę szkoda waśni bo robicie trochę dobrej roboty.

_________________
Jeśli wrogowie cię chwalą, musiałeś popełnić błąd.
(August Bebel)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

oporny301 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Sty 2010

PostWysłany: 20-08-2011, 07:16    Odpowiedz z cytatem

A czy przypadkiem Panu rzecznikowi prasowemu, trochę się role nie pomyliły?

Pewnie nakazano mu takie wystąpienie. No i te warunki. Jak nie przeprosisz to zrobimy Ci, (Miętkowi) tym pismem'kuku"! Panie Przewodniczący Motyka - wstyd.
Tym pismem nie tylko nadepnąłeś Pan na odcisk Miętkowi, ale i mnie, i pewnie nie tylko mnie.
Już od dość dawna, widać konflikt w samym ZZDR. Są co najmniej 2 frakcje. Stąd tarcia i nerwowe ruchy.
Nie chcę zaogniać tej sytuacji. Odsłuchałem kilkakrotnie wypowiedź Miętka Tutaj od 4.min. z konferencji prasowej, i wyciągam odmienne wnioski od rzecznika prasowego.
Wycieczki pod adresem członka RN PKP S.A. ze strony ZZDR byłyby do przyjęcia, gdyby czynnie do tego wyboru się przyczynili. Jak było sami wiedzą.

Reasumując, coś mi się zdaje, że ten paszkwil to wyprzedzający ruch obronny przed tym co się może zdarzyć.
Wyjdzie szydło z wora i zobaczymy kto był przeciw temu, o czym mówił m.in. Miętek.

_________________
Zakuty łeb myśli po łebkach (Stanisław Tym)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

klimeu44 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Gru 2009

PostWysłany: 20-08-2011, 10:29    Odpowiedz z cytatem

Przecież to jest kolejne głupie pismo związku dyżurnych. Już kiedys napisałem, że po władzach tego związku nie ma się czego spodziewać, bo jest znacznie ograniczona.
Jeżeli zaś chodzi o wypowiedź Miętka, to jeżeli nawet ktoś zrozumiał, że pracownicy PLK-i zawiadujący odcinkiem w Babach powinni siedzieć w areszcie, to ja się z tym całkowicie zgadzam. Jeżeli zamyka się maszynistę, bo może mataczyć, to większe prawdopodobieństwo mataczenia jest w przypadku służby ruchu.
chyba wszyscy, którzy znają się trochę na naszej kolei pamiętają przypadki, kiedy dyżurni rwali plomby, fałszowali liczniki, etc.

_________________
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

matador Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Mar 2008

PostWysłany: 20-08-2011, 14:08    Odpowiedz z cytatem

Proszę zapoznać się z zalącznikiem. Materiały źródłowe są powszechnie znane wszystkim zainteresowanym.

Zestawienie.pdf
Ze szczególną dedykacją dla rzecznika ZZDR
Pobierz Plik ściągnięto 276 raz(y) 44.81 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 27 z 35 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 33, 34, 35  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl