Kris, rozmowa z Tobą to jak dialog z Breżniewem. Jechałem ostatnio autobusem do Zamościa, a tu patrz w Lublinie mieliśmy przesiadkę na mniejszego busa. Dlaczego? Koszty...Nikt nie protestował, a TY wciąż chcesz by puste kible woziły Cię za kasę podatników. Tak dzielmy relacje, pod warunkiem, że dostosujemy tabor Krsie do zapotrzebowania. Czyli decyduje nie widzimisie Koguta, Twoich kolegów awanturników związkowców,a ale realne i rzeczywiste zapotrzebowanie pasażerów. Kiedy Ty wreszcie zrozumiesz, że w tym wszystkim na usługi kolei musi być popyt? Że kolej musi funkcjonować w warunkach rynkowych. Inaczej dzisiaj już się nie da.
To idąc tym tokiem myślenia to dzielmy 3 razy pociąg na Krynice . W Tarnowie potem w Sączu . Już widzę tą wielką radość . I będzie tak, że i tak i tak pojedzie ta sama jednostka tylko zmieni się numer. Zapomnij że dadzą ci szynobus. Nie dadzą bo jak zwykle odpowiedzą ze nie mają. Poza tym czemu oplacalo się polaczyć Wieliczkę z Oświęcimiem a nie połaczyć innych relacji?
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 31-01-2011, 19:17
@Sheva17- i po co wałkujesz ten sam temat tysięczny raz ? nas nie trzeba przekonywać, a Kris ma po prostu swoje zdanie
No troszku inne Panie Kolego trzeba przyznac. Ale jak to mowią gdzieś pewnie byśmy doszli do kompromisu
Co do kas likwidacja kas na wioskach ale nie w małych miastach i miejscach gdzie kasy w poblizu brak
szynobus nowy sącz-krynica-sącz owszem ale poza 2 kursami z krakowa te niech zostaną na kiblach
ZKA zastąpiona szynobusami w pełnych relacjach
przywrócenie regio plusów typu karolinka, wanda do katowic
przywrócenie ruchu na przejściach kolejowych czyli plavec, zwardoń
czerwona kartka dla pana r za zaniechania i błędy w planowaniu kolei w małopolsce
Likwidacja martwych stanowisk, typu 3 kontroli biletowych na odc parudziesięciu km
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Na fb powstała inicjatywa, która ma na celu uruchomić władze Gorlic w celu przeanalizowania sytuacji związanej z pociągami, na chwilę obecną akcję poparło ponad 1400 osób
http://www.facebook.com/event.php?eid=174181925971183
Dla chętnych można się włączyć.
zamknijcie tą dyskusję! pociągi powinny jeździć na trasie Tarnów-Jasło i Sącz-Jasło skomuikowane w Jaśle z Zagórzem i Rzeszowem. Innej przyszłości dla tej linii nie ma, a juz nie ma jej wogóle dla relacji Stróże-Biecz. Pociąg z wiochy do wiochy nie ma sensu,KRIS.
_________________
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 31-05-2011, 20:39
@Desiro2, ale po co te nerwy? Zobacz, po ilu miesiącach ten kotlet został odgrzany.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-06-2011, 07:56
Cytat:
pociągi powinny jeździć na trasie Tarnów-Jasło i Sącz-Jasło skomuikowane w Jaśle z Zagórzem i Rzeszowem
Już widzę jak Podkarpackie chętnie się dogaduje. Też widzę jak KKA zostaje zdjęta w Małopolskim...Ha ha. Jedyna szansa i nadzieja to Kraków - Gorlice z pominięciem wiochy.
@kryniczanin sęk w tym żeby w końcu sąsiadujące ze sobą województwa zaczęły się dogadywać.
W tym przypadku w pełni popieram opinię @Desiro2 że pociągi powinny jeździć do Jasła i tam być skomunikowane z szynobusami do/z Zagórza. Skoro są dwie pary Rzeszów - Zagórz, to także dwie pary powinny jeździć w rel. Kraków - Jasło. Żeby dodać atrakcyjności tym połączeniom przynajmniej na odcinku Kraków - Tarnów pociągi te powinny być porządnie przyśpieszone, noi oczywiście jechać "obwodnicą" Stróż żeby pozbyć się zbędnego dłuższego postoju na zmianę kierunku.
Ostatnio zmieniony przez Adams dnia 01-06-2011, 08:33, w całości zmieniany 1 raz
kryniczanin, Ale bez remontu linii 108 od Stróż do Zagórzan, a najlepiej do Jasła, to nic z tego nie będzie. Jest głównie 40, w porywach 50-60. Jedynie na podkarpackim odcinku jest kilka km z 70.
Teraz jest świetny czas na remont, pisałem o tym gdzie się dało, i nic. Jak grochem o ścianę.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-06-2011, 08:38
Cytat:
sęk w tym żeby w końcu sąsiadujące ze sobą województwa zaczęły się dogadywa
Zapomnij tyle ci powiem. Jest to przykre ale trzeba myśleć realnie. Następne linie między województwami znikają ostatnio Tarnowskie Góry - Opole Główne, wcześniej Żywiec - Sucha los Oświęcim - Katowice zależy od woj. Sląskiego widmo toporu wisi nad Wadowice - Bielsko, Kozłów - Katowice też nie prezentuje się zbyt ciekawie.Więc o czym tu rozmowa o sciente fiction gdzie 5 lat nie jeżdżą pociągi? Trzeba ratować to co jest w tej chwili a głupotami zajmować się później.PRIORYTETY Na tamtych szlakach są klienci którzy korzystają tutaj od 5 lat klienteli brak trzeba od podstaw budować.
[ Dodano: 2011-06-01, 09:46 ] pp, Łącznica omijająca Stróże - Zagórzany to około 21km więc bez remontu czas jazdy około 7 minut dłuższy jest a to nie jest jakiś masakryczny czas który całkowicie wyklucza wznowienie ruchu. Ja się bardziej obecnie boję o Kraków - Tarnów i dalej bo z tego co czytałem czasy jazdy na nowy rozkład ze względu na start modernizacji i rezerwę modernizacyjną może być hmmm niezbyt atrakcyjny. Ten kto jeździł na Wrocław - Legnica - Węgliniec - Zgorzelec wie doskonale o co chodzi. Dla przypomnienia rozkład 2002-3 Wrocław - Legnica najszybszy osobowy zaliczający wszystkie przystanki to 433 1h15min jednostka czas przejazdu rozkład 2003-4 z prędkościami bardzo podobnymi ale już w nim wliczono rezerwę modernizacyjną to 513 i 1h36min wagony...
[ Dodano: 2011-06-01, 10:03 ]
I jeszcze jedno - nie wiem czy to zauważanie bo ja tak - kilka lat temu mogliśmy odetchnąć nie było zawieszeń ruchu pasażerskiego na liniach lokalnych startowały reaktywacje teraz to się skończyło od 2 lat startuje znów wyżynka dlatego w tej chwili najważniejsze jest utrzymanie obecnego stanu posiadania reaktywacje może przyjdą za kilka lat.
Reaktywacje są w każdym woj. poza naszym. Zresztą jak wyglądała reaktywacja Nowego Sącza Miasta pamiętamy. Mnie tylko dziwi cynizm pana Rębilasa, który z jednej strony potencjalu nie widzi a z 2 strony daje promocje na Gorlice. Toż to jest paranoja. ZKA jako PWDC. A gdzie były promocje jak jeździł pociag?!
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
@kris123, a jak myślisz po co te promocje wprowadzili? Mnie się wydaje że po to, żeby tą ZKA wogóle ktokolwiek jeździł. Moim skromnym zdaniem jak ktoś ze Stróż do Gorlic czy Biecza ma jechać autobusem to sobie pojedzie kursowym PKSem jadącym najkrótszą trasą, a nie ZKA która podjeżdża do każdego kolejowego przystanku, przez co czas jazdy się wydłuża.
Ja dalej przystaję przy swoim że na tej lini powinny jeździć dwie pary pociągów rel. Kraków - Jasło z pominięciem Stróż skomunikowane w Jaśle z Zagórzem i argumenty które przedstawił @Kryniczanin mnie nie przekonują.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 01-06-2011, 19:39
Cytat:
Tarnów-Jasło
Jak ty to sobie wyobrażasz? Nowe pociągi przez zwiększenie dotacji?
Bo ja to widzę tak tylko same szkody.
Przyjmijmy że samorządy się dogadują i mamy relację Tarnów - Jasło. Żeby oferta miała ręce i nogi potrzeba minimum 2 par a dla dobrego funkcjonowania 4. O nowych pociągach można zapomnieć więc co się zrobi a rozbije się połączenia Nowy Sącz - Tarnów na Tarnów - Jasło i (Jasło) Stróże - Nowy Sącz. Ludzi zmusi się do przesiadek i mogą tego nie zaakceptować najpierw poleci Stróże - Nowy Sącz co zawsze woziło powietrze ludzie z przesiadki nie pomogą dużo bo stała klientela z np. Bobowa - Nowy Sącz (mająca PWDC) raczej odejdzie do bezpośrednich busów. A potem poleci Tarnów - Jasło bo bez klienteli z Nowego Sącza to też padnie. Frekwencja na Nowy Sącz - Tarnów jest dobra tylko dlatego że brak jest konkurencji drogowej ale przy rozbiciu na kawałeczku taka konkurencja może się pojawić. I jeszcze jedno Marszałek godząc się na takie coś więc Tarnów - Jasło i przesiadki na Sącz w Stróżach popełniłby najgorszy błąd jaki się da faktycznie dobijając linię pomiędzy 2 a 3 co do wielkości miastem w województwie a on na pewno wie że ma dbać o dobro swoich mieszkańców (wyborców) a nie o inne województwa.
Odpowiedzcie sobie kto najwięcej zyskuje na rozbiciu Nowy Sącz - Tarnów na (Kraków) Tarnów - Jasło i (Jasło) Stróże - Nowy Sącz przesiadkami? Na pewno nie pasażer kolei bo on może zyska na kilka miesięcy połączenie do Jasła ale potem wszystko straci.
Ostatnio zmieniony przez Adams dnia 01-06-2011, 19:54, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum