"Duma i wielka zdobycz PKP, czyli szybkie pociągi Pendolino najprawdopodobniej nie wjadą na tory w grudniu 2014 roku. Powodem jest niedostosowanie fragmentu trakcji na odcinku Warszawa - Kraków do przejazdu ultraszybkich pociągów"
dalej
"Główny wykonawca odstąpił właśnie od umowy z podwykonawcą, który był odpowiedzialny za modernizację trasy Warszawa- Skierniewice i aktualnie szuka nowych firm, które mogłyby dokończyć prace"
A co ma jedno z drugim wspólnego?
"Kolejarze walczą jednak przede wszystkim o to, żeby po torach w ogóle mogły pojechać pociągi - Na razie musimy skoncentrować się na tak zwanej przejezdności..."
dalej
"Do tego momentu pociągi pojadą po wspomnianej trasie zdecydowanie wolniej niż dotychczas."
To w końcu pojadą, czy nie pojadą?
Artykuł na poziomie 100% szmatławca- jestem więc piszę (zero merytorycznej treści)!
_________________ KIBLE NASZĄ PRZYSZŁOŚCIĄ!
TAK JESZCZE Z 50 LAT.P
Zamiast już jeździć nawet 160 zamiast niektórych pociągów W-wa - Kraków i Warszawa - Poznań to stoją i rdzewieją. Pięknie K... Pięknie.
Nie mogą jeszcze jeździć
To jest właśnie kretynizm biurokratyczny. Pendolino jeździ po torach w innych krajach od dawna, a u nas oczywiście procedura dopuszczenia do ruchu jest rozwlekła, jakby PKP IC kupiło prom kosmiczny co najmniej.
Ja rozumiem, że testy trzeba przeprowadzić, ale bez przesady. No chyba, że we Włoszech podkłady kolejowe montuje się na szynach, a nie odwrotnie. Wtedy faktycznie UTK mógłby dumać długo, czy to to może jeździć po naszych torach.
Bezpieczeństwo jazdy na torach to nie tylko kwestia utrzymania się na torach, to także współpraca z podstacjami elektrycznymi, systemami bezpieczeństwa itp.
To oczywiste, ale Pendolino w najlepszym razie wyjeżdża na tory raz w miesiącu, więc większość czasu tracone jest z powodu papierologii. Poza tym nie odkrywają koła na nowo. Bez przesady proszę.
Elmo, proszę nie podważać autorytetu władzy!!!
Stojąc - rdzewieje, a rdzewiając - testuje.
Co?
Nnasze specyficzne, swojskie - polskie, odcinki izolowane na tzw. bocznikowanie.
Proste?
UTK, zebrawszy doświadczenia "takiegomamyklimatu", po prostu przewiduje, że skład może utknąć gdzieś w polu i doznać opóźnienia o czas bliżej nieokreślony.
Wyobrażasz sobie, co by było, gdyby jakieś przyrdzewiałe wówczas kółko spowodowało zniknięcie taaakiej rakiety z systemu sygnalizacji?
Katastrofa!!!
Niestety, testy muszą potrwać.
Zamiast narzekać, zaapeluj może do Warszawiaków - niech pieski wyprowadzają pod kółka.
Nie, nie żeby czworonogi wyrażały opinię o bluecacku - przyspieszą procesy starzeniowe i może decyzja dopuszczeniowa szybciej się wyda.
Dało radę z metrem? - Dało.
A że wentylatory kręciły w drugą stronę? - Szczegół.
Skutek przedreferendalnego pośpiechu w imię Łaski Bufetowej?
A skąd - cóż za pomówienie - nikt chłopakom od Siemensa nie powiedział, że to wagon, nie kolejny blok do Auschwitz.
Szopa dla Pendolino czyli Centrum Serwisowe dla 20 składów EIC Premium na warszawskim Grochowie jest już gotowa.
Centrum Serwisowe przy ulicy Kozia Górka 7 powstało na 2,62 hektarowej działce. Sama hala to obiekt zajmujący powierzchnię 1,28 hektara.
W części warsztatowo - naprawczej znajdują się trzy tory utrzymaniowe oraz dwa tory naprawcze. W hali znajdują się również magazyny, automatyczna myjnia dla pociągów oraz biura. Hala została wyposażona w suwnicę o udźwigu 1,5 tony oraz tokarkę podpodłogową i 3 żurawie o udźwigu 500 kg.
Jak to Pendolino się gdzieś rozkraczy w zimie to dopiero będzie jazda. Czy jakaś spalinówka w ogóle jest ot w stanie przepchać? Zderzaki są? InterCity ma kupić 10 lokomotyw spalinowych - będą jak znalazł.
PKP Intercity otrzymało ponad 400 zgłoszeń od chętnych do pracy na pokładzie EIC Premium - nowej kategorii, którą obsłużą pociągi Pendolino. Tym samym zakończył się pierwszy etap rekrutacji wewnętrznej na obsługę nowych pociągów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum